回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: CY.Heart 頭像, 個女仔係邊個?
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:12 PM  資料  短消息  加為好友 
CY.Heart 頭像, 個女仔係邊個?

個女仔個樣真係好黑我憎

一定要記住佢個名
等我唔會唔小心見到佢其他相

"我要上網搵多D黎睇, 克服呢個難關......."

[ 本帖最後由 sunyata 於 2012-4-21 01:00 AM 編輯 ]





最緊要快, 一定唔清水口
http://hkmodelmaker.blogspot.hk/
頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:20 PM  資料  短消息  加為好友 
OK. 有人出到po話唔鐘意. 我咪下架囉.

口味既野,個個唔同.

佢叫杉原杏璃, 密斯師兄同我都有出過佢的.  

師兄出到聲話唔鐘意杉原實在極罕見.

換番張篠崎愛或者堀井美月啱口味否?


本帖最近評分記錄
sunyata   2012-4-20 11:25 PM  讚好  +1   曲線求名呀......
peter哥   2012-4-20 11:23 PM  讚好  +1   頭像都要批評真係好無聊 支持CY




I am going to try so hard,i die afterwards
頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CY.Heart 於 2012-4-20 11:20 PM 發表
OK. 有人出到po話唔鐘意. 我咪下架囉.

口味既野,個個唔同.

佢叫杉原杏璃, 密斯師兄同我都有出過佢的.  

師兄出到聲話唔鐘意杉原實在極罕見.

換番張篠崎愛或者堀井美月啱口味否?

巴打係咪扮唔知我講咩?
求名搵片呀.....

[ 本帖最後由 sunyata 於 2012-4-20 11:32 PM 編輯 ]





最緊要快, 一定唔清水口
http://hkmodelmaker.blogspot.hk/
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:27 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunyata 於 2012-4-20 11:24 PM 發表
巴打係咪扮唔知我講咩?

好明顯係扮啦.
不過我用得耐都想轉鳥.
請用心期待下張...

我見有巴打話. 明明係張好好既丁圖. 但係都話"你丁埋我果份"
所以就睇得出口味個個唔同





I am going to try so hard,i die afterwards
頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:30 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 XM-XX 的帖子

有幾私人?
造福人群呀......





最緊要快, 一定唔清水口
http://hkmodelmaker.blogspot.hk/
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunyata 於 2012-4-20 11:12 PM 發表
個女仔個樣真係好黑我憎

一定要記住佢個名
等我唔會唔小心見到佢其他相

請尊重每個人喜好!假若你喜歡的偶象,被人駡!你會怎樣?希望大家平心靜氣!勿因個人喜好罵戰!謝謝!

頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-20 11:31 PM 發表


請尊重每個人喜好!假若你喜歡的偶象,被人駡!你會怎樣?希望大家平心靜氣!勿因個人喜好罵戰!謝謝!


真係唔知可以講咩好





最緊要快, 一定唔清水口
http://hkmodelmaker.blogspot.hk/
頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunyata 於 2012-4-20 11:30 PM 發表
有幾私人?
造福人群呀......

講真, 如果呢度係高登. 我會無視你.(反正我都只係CD-ROM)

但我在這裡尊重別人既意志.
有人開到po 出聲咯. 我咪下架囉. 大家都冇得睇.

當初你pm我咪幾好?

[ 本帖最後由 CY.Heart 於 2012-4-21 01:10 AM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
XM-XX   2012-4-20 11:36 PM  讚好  +1   具參考價值




I am going to try so hard,i die afterwards
頂部
peter哥
曹長
Rank: 2


UID 35341
精華 0
積分 3
帖子 479
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 peter哥 為MSN好友 通過MSN和 peter哥 交談


QUOTE:
原帖由 sunyata 於 2012-4-20 11:33 PM 發表



真係唔知可以講咩好

其實真係無咩人知你想講咩=,=  

你講反話定正話   講清楚D好~

定係想點?





神速假組  
小弟只是一位新手 請多多指教
頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 peter哥 於 2012-4-20 11:37 PM 發表


其實真係無咩人知你想講咩=,=  

你講反話定正話   講清楚D好~

定係想點?

真係吹脹.......





最緊要快, 一定唔清水口
http://hkmodelmaker.blogspot.hk/
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:43 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunyata 於 2012-4-20 11:33 PM 發表



真係唔知可以講咩好

小弟愚見,每個同好都用自己喜歡的東西或文字或圖像去表達自已!所以唔好用帶有攻擊性的說話去「窒人」!謝謝!適當的互窒相信是可
的!請指正錯誤!

頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-20 11:45 PM 發表
小弟愚見,每個同好都用自己喜歡的東西或文字或圖像去表達自已!所以唔好用帶有攻擊性的說話去「窒人」!謝謝!適當的互窒相信是可
的!請指正錯誤!

呢位師兄又唔洗咁緊張.

HKML用囡做頭像又會浦下頭既人, 十隻手指數得哂.

那些師兄是按自己喜好去換上尺度上許可既頭像.

大家都是默默讚好, 只是這樣而已


本帖最近評分記錄
密斯威爾   2012-4-21 01:16 AM  讚好  +1   不能同意更多




I am going to try so hard,i die afterwards
頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-20 11:45 PM 發表


小弟愚見,每個同好都用自己喜歡的東西或文字或圖像去表達自已!所以唔好用帶有攻擊性的說話去「窒人」!謝謝!適當的互窒相信是可
的!請指正錯誤!

真係吹脹........ 哈哈哈哈哈哈





最緊要快, 一定唔清水口
http://hkmodelmaker.blogspot.hk/
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CY.Heart 於 2012-4-20 11:48 PM 發表

呢位師兄又唔洗咁緊張.

HKML用囡做頭像又會浦下頭既人, 十隻手指數得哂.

那些師兄是按自己喜好去換上尺度上許可既頭像.

大家都是默默讚好, 只是這樣而已

小弟初嚟報到,唔清楚環境?容易得罪人,所以希望不要被誤解!見諒!

頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2012-4-21 12:07 AM  資料  短消息  加為好友 
比人話冇品挑釁都係咁話:
"吹脹.......吹脹.......吹脹.......吹脹.......吹脹.......
吹脹.......吹脹.......吹脹.......吹脹.......吹脹.......
吹脹.......吹脹.......吹脹.......吹脹.......吹脹......
吹脹.......吹脹.......吹脹.......吹脹.......吹脹......"





最緊要快, 一定唔清水口
http://hkmodelmaker.blogspot.hk/
頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2012-4-21 12:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunyata 於 2012-4-21 12:07 AM 發表
比人話冇品挑釁都係咁話:
"吹脹.......吹脹.......吹脹.......吹脹.......吹脹.......
吹脹.......吹脹.......吹脹.......吹脹.......吹脹.......
吹脹.......吹脹.......吹脹.......吹脹.......吹脹......
...

拿, 我冇話你冇品架XDD
我只係話"極罕見"





I am going to try so hard,i die afterwards
頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2012-4-21 12:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CY.Heart 於 2012-4-21 12:09 AM 發表

拿, 我冇話你冇品架XDD
我只係話"極罕見"

只係可以總結:

"難分真與假, 曲直又難分"





最緊要快, 一定唔清水口
http://hkmodelmaker.blogspot.hk/
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-21 12:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunyata 於 2012-4-20 11:49 PM 發表



真係吹脹........ 哈哈哈哈哈哈

對你!冇野講!請自重!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 08:55 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver