回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 有冇人開模型舖架?
不列顛王
平民
Rank: 1



強盜勳章  
UID 48918
精華 0
積分 0
帖子 23
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-20 07:54 PM  資料  短消息  加為好友 
有冇人開模型舖架?

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
乂楓乂
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 46732
精華 0
積分 6
帖子 1334
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2012-4-20 08:27 PM  資料  短消息  加為好友 
算唔算無聊POST-_-???????





SAO名言:
「這雖然是遊戲,但可不是鬧著玩的。」
頂部
karlin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30859
精華 0
積分 14
帖子 535
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
狀態 離線
發表於 2012-4-20 08:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 karlin 為MSN好友 通過MSN和 karlin 交談
你估學生餐呀- -  恕小弟見識淺, 學生買模型有折都係第1次聽

頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-20 08:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 karlin 於 2012-4-20 08:46 PM 發表
你估學生餐呀- -  恕小弟見識淺, 學生買模型有折都係第1次聽

如果有!揾啲學生朋友幫手買模型!

不過真係有至....................................

頂部
乂楓乂
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 46732
精華 0
積分 6
帖子 1334
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2012-4-20 09:06 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 illuka 的帖子

係既話~~~香港無哂模型鋪架啦-_-~~





SAO名言:
「這雖然是遊戲,但可不是鬧著玩的。」
頂部
ryantsang84
壹等兵
Rank: 1



UID 22135
精華 0
積分 0
帖子 125
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-11
狀態 離線
發表於 2012-4-20 09:08 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 ryantsang84 為MSN好友 通過MSN和 ryantsang84 交談
回復 #1 不列顛王 的帖子

學生有 59 折, 67 折  ,你係咪要   ?

頂部
Geth-N7
上等兵
Rank: 2


UID 39420
精華 0
積分 4
帖子 238
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-8
狀態 離線
發表於 2012-4-20 09:09 PM  資料  短消息  加為好友 
我開嗰間冇6-7折, 不過有76折優惠

頂部
FFF
上等兵
Rank: 2


UID 45876
精華 1
積分 5
帖子 269
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2011-2-22
狀態 離線
發表於 2012-4-20 09:12 PM  資料  短消息  加為好友 
真係無辦法唔講下...點解呢排咁多呢d無謂post既 ...

頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-20 09:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 bb1915200 於 2012-4-20 09:06 PM 發表
係既話~~~香港無哂模型鋪架啦-_-~~

你講得啱!失禮!

頂部
jamcat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3584
精華 0
積分 0
帖子 621
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-19
來自 MARS
狀態 離線
發表於 2012-4-20 10:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 不列顛王 於 2012-4-20 07:54 PM 發表
學生去有冇6-7折?

學生去揼骨有冇6-7折?
長者去揼骨有冇半價?





嘆息之牆內嘅中年已婚宅男!
頂部
GARY...
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 40045
精華 0
積分 94
帖子 1930
成品數目 94 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-21
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-4-20 10:32 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
又小學雞,,又膠人....
其實我覺得HKML應該係講砌模型的地方,,現在....





本人Gary AncientLuna鍾意攝影,足球,睇賽車,模型,囡囡,打機,看書,吹水,自護公国万歲!!..etc
本人Blog:
http://blog.yam.com/user/k3800.html
頂部
某招
軍曹
Rank: 2


UID 38616
精華 0
積分 4
帖子 331
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-24
狀態 離線
發表於 2012-4-20 10:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 某招 為MSN好友 通過MSN和 某招 交談


QUOTE:
原帖由 不列顛王 於 2012-4-20 07:54 PM 發表
學生去有冇6-7折?

你唔好話去百街有冇6-7折呀笨

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2012-4-20 10:49 PM  資料  短消息  加為好友 
標高個價,  比個六折  





ガラスの夜空 君を映すとき
叶わぬ夢数えて 眠れない夜
頂部
M-jerry
二等兵
Rank: 1


UID 48912
精華 0
積分 3
帖子 90
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-20 10:51 PM  資料  短消息  加為好友 
大家一齊向日本政府抗議點解學生買模型無76折~~~~~
o~sxxt~~我又抽你水鳥~~~~


本帖最近評分記錄
sunyata   2012-4-20 11:13 PM  讚好  +1   巴打個背脊好靚




れなちゃん大好きです!!
頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2012-4-20 10:54 PM  資料  短消息  加為好友 
真係要俾個"伏"字俾樓主 入到黎真係中晒伏
樓主真係入世未深~社會初哥~
我諗如果樓主再問呢D唔關砌模型心得/範疇既問題 , 我都係勸你返火星吧!

真係有D想版主考慮踢走會籍~~我唔想見到這裡變成爭辯之地

[ 本帖最後由 密斯威爾 於 2012-4-20 10:56 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
sunyata   2012-4-20 11:21 PM  讚好  +1   而家你個頭像就真係中伏
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-20 10:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 某招 於 2012-4-20 10:44 PM 發表

你唔好話去百街有冇6-7折呀笨

伯階不嬲冇折!而且重係貴!某牌子潄口水,$35.5!藥行同一牌子$27!各位請自己去比較!


本帖最近評分記錄
GARY...   2012-4-20 10:57 PM  讚好  +1   老李D野係咁PK...
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-4-20 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 密斯威爾 於 2012-4-20 10:54 PM 發表
真係要俾個"伏"字俾樓主 入到黎真係中晒伏
樓主真係入世未深~社會初哥~
我諗如果樓主再問呢D唔關砌模型心得/範疇既問題 , 我都係勸你返火星吧!

密師兄呢個新頭象唔夠一貫既氣勢呢


本帖最近評分記錄
sunyata   2012-4-20 11:20 PM  讚好  +1   終於有人講......
GARY...   2012-4-20 11:04 PM  讚好  +1   師兄快換回囡囡啦,唔該~~/




路過既厚多士
頂部
M-jerry
二等兵
Rank: 1


UID 48912
精華 0
積分 3
帖子 90
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-20 10:54 PM 發表


伯階不嬲冇折!而且重係貴!某牌子潄口水,$35.5!藥行同一牌子$27!各位請自己去比較!

黃子華教落:百街無改錯名~百街!! 百樣野得一樣野係佳~~


本帖最近評分記錄
bb1915200   2012-4-21 07:03 AM  讚好  +1   我都有睇過XD
illuka   2012-4-20 11:05 PM  讚好  +1   真係 P K !百佳!




れなちゃん大好きです!!
頂部
herrickwok
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 35323
精華 1
積分 21
帖子 718
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2010-2-24
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:01 PM  資料  短消息  加為好友 
有呀, 有人開模型舖呀
唔係你估D模型舖係啲貓開架~?

[ 本帖最後由 herrickwok 於 2012-4-20 11:03 PM 編輯 ]

頂部
M-jerry
二等兵
Rank: 1


UID 48912
精華 0
積分 3
帖子 90
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:13 PM  資料  短消息  加為好友 
樓主你可以去模型舖大叫兩句"我係神!我要買模型有6-7折!!"





れなちゃん大好きです!!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 08:55 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver