回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
M-jerry
二等兵
Rank: 1


UID 48912
精華 0
積分 3
帖子 90
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-19 08:41 PM  資料  短消息  加為好友 
如果個個犯規完."曹"幾句..."唔記得點打... "
就有彎轉就唔使有總規...





れなちゃん大好きです!!
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-4-19 08:42 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Kawai.2010
軍曹
Rank: 2


UID 41992
精華 2
積分 6
帖子 371
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-8
狀態 離線
發表於 2012-4-19 08:49 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
真係做個成品出黎先講野la





http://kawai2010.blogspot.com
頂部
不列顛王
平民
Rank: 1



強盜勳章  
UID 48918
精華 0
積分 0
帖子 23
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-19 08:51 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
笨小豬
上等兵
Rank: 2


UID 36379
精華 0
積分 4
帖子 264
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-27
狀態 離線
發表於 2012-4-19 08:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 笨小豬 為MSN好友 通過MSN和 笨小豬 交談
實在不能相信樓主話係第一次,你又唔係岩岩識上網又或者去討論區,點會唔知呢??~
乜野係知識產權都應該知掛??~轉貼就算唔問過人地都算(你又未必識日文,人地又未必英文)係邊到搵出黎都要比人知掛??~(就算貼左條link出黎,因為條link好多廣告而比人ban,都唔會算到你頭上)~
最過份係偷人野唔認罪果下唔要得嘛~係咪先??~





奮鬥!!~
https://www.facebook.com/pages/Silly-Pig-Modeling-Diary/523898677725033#
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2012-4-19 08:55 PM  資料  短消息  加為好友 
我睇一個色狼係地鐵非禮完一位女仕俾差人捉倒, 佢都會求情講對唔住 / 俾次機會之類說話...

反觀樓主同板主對答大話連篇, 態度又掘又串, 但原來係想令件事有彎轉, 想版主從輕法落... 失笑 lor~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
GARY...
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 40045
精華 0
積分 94
帖子 1930
成品數目 94 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-21
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-4-19 08:58 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
大家咪同D小學雞勞心啦..





本人Gary AncientLuna鍾意攝影,足球,睇賽車,模型,囡囡,打機,看書,吹水,自護公国万歲!!..etc
本人Blog:
http://blog.yam.com/user/k3800.html
頂部
不列顛王
平民
Rank: 1



強盜勳章  
UID 48918
精華 0
積分 0
帖子 23
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:01 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
不列顛王
平民
Rank: 1



強盜勳章  
UID 48918
精華 0
積分 0
帖子 23
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:02 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:03 PM  資料  短消息  加為好友 
版規係『法』,誤觸版規都係犯規,要人轉彎即係想法外求情,講情講到老馮咁 ,試吓俾差佬抄牌同個差佬講:『咁即係冇彎轉啦』唔知work唔work呢
音樂家、光仔、灰爆...三缺一

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 不列顛王 於 2012-4-19 09:01 PM 發表

轉乜彎?
個章咁型,我叫佢比多個我
我不知幾鍾意

我覺得 Ok ga, 果幾個字襯哂你 : 不知所謂...


本帖最近評分記錄
littlemomo   2012-4-19 09:15 PM  讚好  +1   




通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
GARY...
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 40045
精華 0
積分 94
帖子 1930
成品數目 94 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-21
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:04 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
BEN......
唔該版主了.....

[ 本帖最後由 GARY... 於 2012-4-19 09:06 PM 編輯 ]





本人Gary AncientLuna鍾意攝影,足球,睇賽車,模型,囡囡,打機,看書,吹水,自護公国万歲!!..etc
本人Blog:
http://blog.yam.com/user/k3800.html
頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 機動老鬼 於 2012-4-19 09:03 PM 發表
版規係『法』,誤觸版規都係犯規,要人轉彎即係想法外求情,講情講到老馮咁 ,試吓俾差佬抄牌同個差佬講:『咁即係冇彎轉啦』唔知work唔work呢
音樂家、光仔、灰爆...三缺一

警察:「先生, 呢條直路黎, 麻煩你出黎做個精神藥物檢查」


本帖最近評分記錄
GARY...   2012-4-19 09:09 PM  讚好  +1   具參考價值
頂部
rc211v
軍曹
Rank: 2


UID 17388
精華 0
積分 0
帖子 388
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-18
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:13 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
繼音樂家後,有多件膠神,收手啦

頂部
不列顛王
平民
Rank: 1



強盜勳章  
UID 48918
精華 0
積分 0
帖子 23
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:13 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
不列顛王
平民
Rank: 1



強盜勳章  
UID 48918
精華 0
積分 0
帖子 23
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:18 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 不列顛王 於 2012-4-19 09:01 PM 發表

轉乜彎?
個章咁型,我叫佢比多個我
我不知幾鍾意

咁鍾意個章就由佢唔好o係度嘈la


本帖最近評分記錄
GARY...   2012-4-19 09:29 PM  讚好  +1   咪係;
頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:21 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談
十六. 任何違例及犯規之處理,總壇規及分類區之規則及各項定義,壇主及所有版主擁有最終決定權及解釋權,會員必需服從,不得異議。



本帖最近評分記錄
GARY...   2012-4-19 09:23 PM  讚好  +1   具參考價值




My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 不列顛王 於 2012-4-19 09:02 PM 發表

我係中學生!!!

小學雞係用黎話心智唔成熟既人....唔係話人地係小學生
http://evchk.wikia.com/wiki/%E5%B0%8F%E5%AD%B8%E9%9B%9E

樓主真係中學生..? 睇你既對答小小既成熟都表現唔到.....

(利申:第一屆DSE雞)

頂部
M-jerry
二等兵
Rank: 1


UID 48912
精華 0
積分 3
帖子 90
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-19 09:27 PM  資料  短消息  加為好友 
簡單地說:樓主係一個天大地大不如自己大的小學雞
小學雞觀點:我唔係偷圖~我係轉貼!
                    我冇講點砌,點會係自己成品? ps:大件事了~~我兩個成品都冇講點砌~~唔係自己成品鳥~~
                    岩岩學中文!個"貼"字同"買"字甘似~~打錯字鳥~~
                    我岩岩先識上識上網,點知轉貼要出處





れなちゃん大好きです!!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:42 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver