回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 反對領匯再次瘋狂加租
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-11 08:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joy 於 2012-4-11 07:30 PM 發表


我不承認梁振英為香港特別行政區第四屆行政長官!!!

相信好多人都唔想梁振英,唐英年做特首,我都唔想!但係小圈子選舉,你同我都冇得一人一票選特!呢個係現實問題,我只用有限力量表達一個市民心聲!

[ 本帖最後由 illuka 於 2012-4-11 08:48 PM 編輯 ]

頂部
未來
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 5080
精華 0
積分 24
帖子 1965
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-28
來自 Future
狀態 離線
發表於 2012-4-11 08:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-11 08:32 PM 發表


相信好多人都唔想梁振英,唐英年做特首,我都唔想!但係小圈子選舉,你同我都冇得一人一票選特!呢個係現實問題,我只用有力量表達一個市民心聲!

我唔帕世界末日死亡未必唔係好事,但做特首既錯會令好多人活生生受罪

頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-11 08:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 未來 於 2012-4-11 08:45 PM 發表

我唔帕世界末日死亡未必唔係好事,但做特首既錯會令好多人活生生受罪

就算世界末日,只要活過世上,見到想見東西(女神-------巡音ル力)!做到自己有能力做到事情,親人,朋友等等!一生何求!

目前作為一個市民,心聲係-------------普選!

頂部
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2012-4-11 10:07 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-11 08:32 PM 發表


相信好多人都唔想梁振英,唐英年做特首,我都唔想!但係小圈子選舉,你同我都冇得一人一票選特!呢個係現實問題,我只用有限力量表達一個市民心聲!

奸到出汁





升了中六,點好?迷惘,迷失。
要努力,會否力不從心?英文,學業;我會癡線嗎?
[ps:模型等完左AL先啦…]
blog:http://hk.myblog.yahoo.com/gatx105x102x303
[叫我  L.S/ Z-Destiny ,一樣的]
頂部
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2012-4-11 10:09 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 未來 於 2012-4-11 08:45 PM 發表

我唔帕世界末日死亡未必唔係好事,但做特首既錯會令好多人活生生受罪

世界末日只不過係人類未人
只不過係小左一班害虫…對地球係好事



特首既錯
就等於叫錯人做司機
車毀人





升了中六,點好?迷惘,迷失。
要努力,會否力不從心?英文,學業;我會癡線嗎?
[ps:模型等完左AL先啦…]
blog:http://hk.myblog.yahoo.com/gatx105x102x303
[叫我  L.S/ Z-Destiny ,一樣的]
頂部
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2012-4-11 11:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2012-4-12 10:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 貴族小子 於 2012-4-10 09:15 AM 發表
睇下依家領匯廣告幾咁荒謬


尋乜鬼丫...都俾你迫走曬啦

整得出呢個廣告
真係不知廉恥





最緊要快, 一定唔清水口
http://hkmodelmaker.blogspot.hk/
頂部
未來
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 5080
精華 0
積分 24
帖子 1965
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-28
來自 Future
狀態 離線
發表於 2012-4-16 01:53 PM  資料  短消息  加為好友 
被領匯逼走名單

https://docs.google.com/spreadsh ... 1wcFVfSFZ2cmc#gid=0

我樓下都有一間

[ 本帖最後由 未來 於 2012-4-16 01:56 PM 編輯 ]

頂部
未來
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 5080
精華 0
積分 24
帖子 1965
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-28
來自 Future
狀態 離線
發表於 2012-4-16 01:59 PM  資料  短消息  加為好友 

頂部
Joker-政
少尉
Rank: 3Rank: 3
奮戰-二代目SD海賊


UID 1991
精華 0
積分 7
帖子 554
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-25
狀態 離線
發表於 2012-4-16 02:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 未來 於 2012-4-16 01:59 PM 發表
http://www.rthk.org.hk/rthk/news ... 20413_55_832985.htm  

都唔知邊個聰明豆諗到呢條天橋
之前D大財團做過咁多眾怒難犯既事 一D都無學精...

頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2012-4-17 05:47 PM  資料  短消息  加為好友 
http://www.youtube.com/watch?v=esimQJHoC_o

港鐵去年大賺的147億元,其中八成來自地產收益。
港鐵強調,加幅按「可加可減」機制釐定,制度客觀公平,無意以地產物業收益補貼。港鐵連年加價,越加越多

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2012-4-17 06:09 PM 編輯 ]





[size=5]識字 識上網 自己搵啦!
成日問[/size]
頂部
未來
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 5080
精華 0
積分 24
帖子 1965
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-28
來自 Future
狀態 離線
發表於 2012-4-17 09:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2012-4-17 05:47 PM 發表
http://www.youtube.com/watch?v=esimQJHoC_o

港鐵去年大賺的147億元,其中八成來自地產收益。
港鐵強調,加幅按「可加可減」機制釐定,制度客觀公平,無意以地產物業收益補貼。港鐵連年加價,越加越多

諗下可行之下行多幾步,(我行街由深水埗到旺角,,,,晚飯行落尖東)除非過香港,九成去旣地方都唔用地鐵

而且又無位坐,又樓梯行上行落,有位坐時D人又多,過香港轉車行好拘遠到第二個月台..

.時代唔同以前地鐵有冷氣,e家巴士都有,九成時間有位坐,....就算地鐵快小小,到最後行上行落行番屋企都夠你死!

頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2012-4-17 09:41 PM  資料  短消息  加為好友 
「我們的尋味時光」.........

我尋佢老味就真!

頂部
HAL2012
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 48347
精華 6
積分 8
帖子 588
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2012-3-18
狀態 離線
發表於 2012-4-21 06:34 PM  資料  短消息  加為好友 
領匯班友簡直不知廉恥,d 老好時光同品味都已經被班友清走晒啦!仲尋!
仲有,而家呢個政府就最憎舊野喇,所有舊建築,舊地方都要拆,翻新翻起都係惡劣品味,仲自以為好醒,果班高官只懂長喊「活化」、「保育」。活乜Q野丫,俾你咁攪法,死咗好耐啦!

頂部
M-jerry
二等兵
Rank: 1


UID 48912
精華 0
積分 3
帖子 90
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-21 09:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 未來 於 2012-4-16 01:53 PM 發表
https://docs.google.com/spreadsh ... 1wcFVfSFZ2cmc#gid=0

我樓下都有一間

@O@
我樓下間"富亨"大排檔茶餐廳有14年以上???((唔好play啦~在富亨做左20年人~佢有陪甘我長時間??無記錯佢之前開個舖位係在我小5,6-中1,2先再改出黎~有14年以上???? ))
大班麵包就一定有15年啦~~~我小1-2放學係果到buy包食~~腸仔包 i like~~~(個舖位在大班走左之後丟空左好似都有1-2年~)
------------------------------------------------
ps:領匯我fxxk
我家下樓下個街市都十室九空~~
d野又貴又唔好食

[ 本帖最後由 M-jerry 於 2012-4-21 11:25 PM 編輯 ]





れなちゃん大好きです!!
頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2012-4-21 11:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 M-jerry 於 2012-4-21 09:25 PM 發表
@O@
我樓下間"富亨"大排檔茶餐廳有14年以上???((唔好play啦~在富亨做左20年人~佢有陪我長時間~~無記錯佢之前開個舖位係在我小5,6-中1,2先再改出黎~有14年以上???? ))
大班麵包就一定有15年啦~~~我小 ...

富善冬菇亭一定有20年已上
我未出世就已經在了


本帖最近評分記錄
M-jerry   2012-4-21 11:30 PM  讚好  +1   c兄~~圖中女女咩名??




I am going to try so hard,i die afterwards
頂部
M-jerry
二等兵
Rank: 1


UID 48912
精華 0
積分 3
帖子 90
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-21 11:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CY.Heart 於 2012-4-21 11:10 PM 發表

富善冬菇亭一定有20年已上
我未出世就已經在了

c兄唔好玩啦...係"富"阿.......
大排檔茶餐廳....係名叫"大排檔"的茶餐廳阿......
富善冬菇亭果到~~我都唔記得幾時冇左~~~~
果時小學個去富善補習仲有~~~中5果時送果時女朋友 返home好似e經無左~~~

[ 本帖最後由 M-jerry 於 2012-4-21 11:26 PM 編輯 ]





れなちゃん大好きです!!
頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2012-4-21 11:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 M-jerry 於 2012-4-21 11:23 PM 發表
c兄唔好玩啦...係"富亨"阿.......
大排檔茶餐廳....係名叫"大排檔"的茶餐廳阿......
富善冬菇亭果到~~我都唔記得幾時冇左~~~~
果時小學個去富善補習仲有~~~中5果時送 ...

哈. 我特別提起富善, 因為我是富善人

富善冬菇亭還在. 如果不在的話我一定會看到





I am going to try so hard,i die afterwards
頂部
M-jerry
二等兵
Rank: 1


UID 48912
精華 0
積分 3
帖子 90
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-21 11:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CY.Heart 於 2012-4-21 11:32 PM 發表

哈. 我特別提起富善, 因為我是富善人

富善冬菇亭還在. 如果不在的話我一定會看到

i 誤會鳥~~
但亭的內在仲係一樣嗎???
and c兄~~頭像女女咩名??

[ 本帖最後由 M-jerry 於 2012-4-21 11:41 PM 編輯 ]





れなちゃん大好きです!!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 11:11 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver