回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 癲王語錄
M-jerry
二等兵
Rank: 1


UID 48912
精華 0
積分 3
帖子 90
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-20 11:56 PM  資料  短消息  加為好友 
癲王語錄

(比人話偷圖)我唔係偷圖~我係轉貼!
我冇講點砌,點會係自己成品?
打錯字鳥~~
我新黎,點知要出處
即係無彎轉啦!!
(比人話係小學雞)我係中學生!!!
學生去(買模型)有冇6-7折?
我搭MTR都有5折!模型6折都唔過份啦~
我砌模型一定起碼買MG
(轉貼hg時)我轉貼果隻係MG黎嫁
(比人踢爆轉貼的係hg)佢打錯字!! (醒目仔~一有咩事!唔關我事!私人比個like佢 )
ps:唔知甘樣有冇犯規~~有的請講我會立即delete~~
--------------------------------------------------------
無得抽水鳥~~~癲王個帳戶木有鳥~~~

[ 本帖最後由 M-jerry 於 2012-4-21 12:24 AM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
GARY...   2012-4-20 11:58 PM  讚好  +1   幾可亂真




れなちゃん大好きです!!
頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2012-4-21 12:05 AM  資料  短消息  加為好友 
犯咩規丫
呢度D人太有禮貌

坦白講
癲王一定係假膠
其他人就堅係真心膠喇.............





最緊要快, 一定唔清水口
http://hkmodelmaker.blogspot.hk/
頂部
Hawkivate
曹長
Rank: 2



UID 41450
精華 0
積分 6
帖子 410
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-30
來自 港島沿岸
狀態 離線
發表於 2012-4-21 12:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunyata 於 2012-4-21 12:05 AM 發表
犯咩規丫
呢度D人太有禮貌

坦白講
癲王一定係假膠
其他人就堅係真心膠喇.............

一個論壇既會員,有禮貌總比無禮貌好。
總唔希望見到尼度會有高登既影子。





堅持1/144主義
---------下面是[del]走[/del]數簿------------
1/1000宇宙戰艦大和號
SD FA Unicorn
SD AGE紅騎
BGS剎帝利(好似係
頂部
littlemomo ((>^:^<))
上校
Rank: 4
口模小毛髦


大毒梟勳章  
UID 1005
精華 4
積分 16
帖子 4363
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-5
狀態 離線
發表於 2012-4-21 12:10 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunyata 於 2012-4-21 12:05 AM 發表
犯咩規丫
呢度D人太有禮貌

坦白講
癲王一定係假膠
其他人就堅係真心膠喇.............

我都覺得係假膠.
不過無乜所謂啦,反正我都只係花生友。





小毛髦,砌得慢,一粒件要剪三晚~~
頂部
M-jerry
二等兵
Rank: 1


UID 48912
精華 0
積分 3
帖子 90
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-21 12:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 littlemomo 於 2012-4-21 12:10 AM 發表


我都覺得係假膠.
不過無乜所謂啦,反正我都只係花生友。

小弟只係黎抽下水~~





れなちゃん大好きです!!
頂部
GARY...
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 40045
精華 0
積分 94
帖子 1930
成品數目 94 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-21
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-4-21 12:28 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我都係花生友





本人Gary AncientLuna鍾意攝影,足球,睇賽車,模型,囡囡,打機,看書,吹水,自護公国万歲!!..etc
本人Blog:
http://blog.yam.com/user/k3800.html
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-4-21 12:46 AM  資料  短消息  加為好友 
癲王沖沖的來, 沖沖的去.. 連post 都冇埋, 真係神龍見首不見尾.. 果然唔係一般既級數.





路過既厚多士
頂部
M-jerry
二等兵
Rank: 1


UID 48912
精華 0
積分 3
帖子 90
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-21 12:49 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2012-4-21 12:46 AM 發表
癲王沖沖的來, 沖沖的去.. 連post 都冇埋, 真係神龍見首不見尾.. 果然唔係一般既級數.

就係知道我王會沖沖的來, 沖沖的去(如sxxt一樣~)
我這位正直的史官為佢在hkml留下重重的一筆~~~~~
又抽佢水鳥~~~





れなちゃん大好きです!!
頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2012-4-21 12:54 AM  資料  短消息  加為好友 
可唔可以響呢個聊天區出多次
如果呢度出, 就唔會被ban啦......
其實都係講模型, 點解要ban呀.......
未夠喉呀......


本帖最近評分記錄
VampireA   2012-4-21 12:56 AM  讚好  +1   版管既決定, 自然有佢地既理由既.




最緊要快, 一定唔清水口
http://hkmodelmaker.blogspot.hk/
頂部
某招
軍曹
Rank: 2


UID 38616
精華 0
積分 4
帖子 331
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-24
狀態 離線
發表於 2012-4-21 01:07 AM  資料  短消息  加為好友  添加 某招 為MSN好友 通過MSN和 某招 交談
癲王沖沖的我走了,正如我沖沖的來,我揮一揮衣袖,不帶走一個頒章


本帖最近評分記錄
M-jerry   2012-4-21 01:34 AM  讚好  +1   好文彩~~~
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2012-4-21 01:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunyata 於 2012-4-21 12:54 AM 發表
可唔可以響呢個聊天區出多次
如果呢度出, 就唔會被ban啦......
其實都係講模型, 點解要ban呀.......
未夠喉呀......

唔知點解近期好多呢類”高質”post
你可能覺得好玩,但有啲根本冇討論價值
MG好過HG,冇解釋!
學生買模型六折,老奉乎!
出題者本身冇論據支持,還帶點小朋友式吵架!
輕佻難耐!

有些故人更帶出一些誤導性資訊,對模友構成安全威脅。
所以不能留下!


版主近期辛苦了

[ 本帖最後由 woo 於 2012-4-21 01:30 AM 編輯 ]





轉虧為"型"
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2012-4-21 01:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunyata 於 2012-4-21 12:54 AM 發表
可唔可以響呢個聊天區出多次
如果呢度出, 就唔會被ban啦......
其實都係講模型, 點解要ban呀.......
未夠喉呀......

網絡上吾同既分享空間,所立既主旨,範疇,方針,管理,功能,服務對象各有不同...

或者大家都少留意,總壇規16條之上,有一句係咁寫:
為確保論壇及所有人的利益,尊重他人及遵守網絡禮儀,請細閱及遵守以下壇規。」
壇規內所立下既條款,通常係一 d 特別要提醒會員要注意既事...但吾等於壇規無寫就乜都做得...係一個社群入面,懂得互相尊重係好重要既事...

模型論壇,當然係以分享模型為主,雖然亦容納其他話題...但絕對吾會容許刻意搞事既帖/人存在,滋擾其他會員...


本帖最近評分記錄
sunyata   2012-4-21 01:56 AM  讚好  +1   明白, 我收歛D
XM-XX   2012-4-21 01:40 AM  讚好  +1   
M-jerry   2012-4-21 01:35 AM  讚好  +1   辛苦了~~




LHPP . VCR .兔
頂部
M-jerry
二等兵
Rank: 1


UID 48912
精華 0
積分 3
帖子 90
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-15
狀態 離線
發表於 2012-4-21 01:37 AM  資料  短消息  加為好友 
大家分享下模型~~你抽下我水~~我抽下你水~~快快樂樂米幾好~~~~





れなちゃん大好きです!!
頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2012-4-21 01:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2012-4-21 01:26 AM 發表

唔知點解近期好多呢類”高質”post
你可能覺得好玩,但有啲根本冇討論價值
MG好過HG,冇解釋!
學生買模型六折,老奉乎!
出題者本身冇論據支持,還帶點小朋友式吵架!
輕佻難耐!

有些故人更 ...

唔係話幫癲王講說話
但係傾下計都要論據支持?....討論價值....?
都係呢句:

"哇哈哈哈哈哈哈哈............"
傾下計姐大佬, 使唔使咁認真呀
而家group discussion 呀? 計分架?

誤導性資訊更加周街都係
更何況係網路?

.......難怪要網路23條啦.....
原來就係驚教壞人.........
香港人真係好蠢架.....好易比人呃!
師兄之家長式教育真係抵讚!
搵人生個仔出黎比師兄教, 大個仔一定出人頭地





最緊要快, 一定唔清水口
http://hkmodelmaker.blogspot.hk/
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2012-4-21 01:58 AM  資料  短消息  加為好友 
============管理線============
尺度每個地方都有吾同,入鄉還請隨俗
============================


本帖最近評分記錄
sunyata   2012-4-21 02:07 AM  讚好  +1   收到




LHPP . VCR .兔
頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2012-4-21 02:18 AM  資料  短消息  加為好友 
真希望彼此能在這個聚集了喜歡砌模型的大家
可以更多的討論砌模型的心得 / 分享自己的成品
這裡是有一班有心有力的大師兄維守護這裡~
大家才有一個好平台分享自己的成果~
這裡是香港模型聯盟~不是其他論壇~還請大家以禮相待
無為再在文字間挑骨頭了~~感謝

[ 本帖最後由 密斯威爾 於 2012-4-21 02:21 AM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
shevkiko   2012-4-21 11:20 AM  讚好  +1   囡囡恰到好處
littlemomo   2012-4-21 09:44 AM  讚好  +1   呢件好嘢嚟。
bb1915200   2012-4-21 07:45 AM  讚好  +1   成班響度睇頭象XD好素~正
twinsa   2012-4-21 02:59 AM  讚好  +1   養眼耶~ XDDD
VampireA   2012-4-21 02:35 AM  讚好  +1   頭象有返晒d 壓迫力了^__^
sunyata   2012-4-21 02:28 AM  讚好  +1   正呀.............
woo   2012-4-21 02:24 AM  讚好  +1   重點左移
M-jerry   2012-4-21 02:23 AM  讚好  +1   長澤奈央??
GARY...   2012-4-21 02:21 AM  讚好  +1   呢條囡囡醒神好多.~~/
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2012-4-21 02:46 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunyata 於 2012-4-21 01:50 AM 發表



唔係話幫癲王講說話
但係傾下計都要論據支持?....討論價值....?
都係呢句:

"哇哈哈哈哈哈哈哈............"
傾下計姐大佬, 使唔使咁認真呀
而家group discussion 呀? 計分架?

誤導性資訊 ...

佢有佢論點, 你有你理據, 點會去到網路 23 條~? 講野唔o岩你聽就等於打壓言論自由, 你代表自由 ma~? 唔o岩聽係一回事, 但網路 23 條卻是另一回事...

正如 "天與地" 內有句金句 : 和諧唔係一百個人講同一句說話, 和諧係一百個人講一百種唔同既說話, 而互相尊重...  

遇上與自己不同類就以 "打壓言論自由 /網路 23 條 " 封人咀, 其實直正想一言堂打壓其他異見 / 言論自由既係邊個~?  在心中 la~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2012-4-21 03:01 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2012-4-21 02:46 AM 發表

佢有佢論點, 你有你理據, 點會去到網路 23 條~? 講野唔o岩你聽就等於打壓言論自由, 你代表自由 ma~? 唔o岩聽係一回事, 但網路 23 條卻是另一回事...

正如 "天與地" 內有句金句 : 和諧唔係一百個人講同一句 ...

哇哈哈哈哈哈哈哈............
師兄你講得非常好, 聽得我好開心

唔好再令版主難做了
咁樣落去, 遲早ban埋我呀

最緊要係
唔好浪費左密斯威爾巴打做和事佬的一片苦心
密斯威爾巴打睇怕都係為左呢件事轉頭像(.)(.)
就係為左轉移視線
師兄又何必講返轉頭呢?

"好喇, 琴晚失儀, 各位巴打大人不記小人過
當粉筆字擦左去喇! 絕對同意版主所言: 以後入鄉隨俗"

[ 本帖最後由 sunyata 於 2012-4-21 08:38 PM 編輯 ]





最緊要快, 一定唔清水口
http://hkmodelmaker.blogspot.hk/
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2012-4-21 09:35 AM  資料  短消息  加為好友 
咁講喇...
每個網絡分享空間,彼此都分擔著不同的職能,就好像市面五花八門的報章雜誌,專門談時裝,化妝,音樂,政治,時事,粵曲,釣魚,軍事,模型,遊戲...各式各樣地取在係互聯網上.

因應住吾同既取向,受眾,參予者都有吾同,亦因為如此,大家對某些事既著眼點,思維,溝通方式,用字語氣以至習慣都有吾同...
呢個吾單止係網絡分享空間的主旨,而係會員們長久地在這裡建立出來的一個社區環境...作為管理員的角色,只係幫助維持呢個由大家建造而成既社區,模式...

如果係因為溝通方式吾同而產生左一 d 不必要既誤會,其實不太值得呢...分享模型的樂趣是這個論壇存在的主要職能,只要大家都係有呢個心志,就算表達方式吾同,應該可以努力多點溝通,最重要是理解及接納彼此的看法不同,從中找到一個令大家都舒服,明白的溝通模式,這比起不融和而引爭端,要愉快得多...





LHPP . VCR .兔
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2012-4-21 11:05 AM  資料  短消息  加為好友 
呢幾日睇左個細路一路比人話一路駁咀唔認錯,
在我黎講係支持matleung兄執正黎做,我支持你!!
我地未必可以幫到人教仔,佢可以知錯、改過,呢個譠係無任歡迎,但死撐唔識尊重人尊重規矩,就應該識趣D 去第度啦!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:41 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver