回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
dilaton (地理堂)
曹長
Rank: 2


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 415
精華 30
積分 83
帖子 491
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-16
來自 渥太華,加拿大
狀態 離線
發表於 2009-9-21 07:16 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
田宮 1:48 Marder III

昨晚完成的田宮 1:48 反坦克炮 Marder III,今趟算做得滿意了,除了弄斷了右後方的那支不知是甚麼的指天幼棍之外!(最後一幅相清楚可見呢 )













頂部
dilaton (地理堂)
曹長
Rank: 2


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 415
精華 30
積分 83
帖子 491
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-16
來自 渥太華,加拿大
狀態 離線
發表於 2009-9-22 06:01 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2009-9-21 07:57 PM 發表
正呀~~!
唔頂唔得~~~~~!!!!

謝謝!

QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2009-9-21 08:02 PM 發表
車仔細細整得咁好正!我頂! ...

多謝!

QUOTE:
原帖由 Eric仔 於 2009-9-21 08:27 PM 發表
正阿
有無教學阿

謬讚了。
冬季迷彩的做法大至上與我幾年前做的 SU122 差不多,而其他舊化也不過是用了海綿,濾鏡法和舊化粉等方法。
舊作 SU122: http://www.dilatonsworld.net/models/SU122/

QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2009-9-21 08:29 PM 發表

過獎了。

QUOTE:
原帖由 victorcw 於 2009-9-21 08:44 PM 發表
正啊!!看不出是48來的!相片也拍得好,頂一個!!

謝!今次影相時用了新腳架,相機可以定定地放在模型前慢慢曝光 :)

QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2009-9-21 08:56 PM 發表
1/48的坦要頂一下啊~~

謝過!

QUOTE:
原帖由 魯子 於 2009-9-21 09:26 PM 發表
正一正正

客氣了!

QUOTE:
原帖由 KY 於 2009-9-21 09:46 PM 發表
原來是1/48

對,在 blog 中忘了提到比例 對我這種不太熱衷於二戰 AFV 的人來說,1:48 在精細度、困難度、價錢和運費都很適合我。

QUOTE:
原帖由 空想之達人 於 2009-9-21 10:06 PM 發表
正啊,係條履帶乾淨左dd姐。

老田1/48車仔外型確係吸引,不過見佢盒邊寫有警告字句,話佢含致癌物及影響生育等等,都係唔敢玩......

謝!履帶今次是刻意忍手,上次砌老虎時太重手了。另外,盒邊找不到警告字句,不過我這盒是從日本網站直接買的。

QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2009-9-21 10:09 PM 發表
唔講都唔知係1/48

謬讚了,還有不少改善的地方呢!

QUOTE:
原帖由 timng 於 2009-9-21 11:02 PM 發表
好靚仔呀!
油得好有心機哦!!:em95:

多謝!

QUOTE:
原帖由 starz 於 2009-9-22 12:30 AM 發表
立體感及舊化不錯,李太加多小小就更好,支持4872:em95:

過獎!履帶今次是鬆手了一點,下次會多加留意了

QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-9-22 12:34 AM 發表
:em95: :em95: :em95:

謝!

QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2009-9-22 12:43 AM 發表
:em95: :em95: 油得細緻又好手功

客氣客氣!

QUOTE:
原帖由 Ribena 於 2009-9-22 12:48 AM 發表
1/48 都做到咁精細,勁

過獎了!

頂部
dilaton (地理堂)
曹長
Rank: 2


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 415
精華 30
積分 83
帖子 491
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-16
來自 渥太華,加拿大
狀態 離線
發表於 2009-9-22 09:42 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
原來如此,謝謝!那我就放心拆去它了,因為今天已弄斷了另一支

頂部
dilaton (地理堂)
曹長
Rank: 2


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 415
精華 30
積分 83
帖子 491
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-16
來自 渥太華,加拿大
狀態 離線
發表於 2009-9-23 08:16 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-9-22 01:30 PM 發表
好正既 Marder,好精細,好功夫,要頂 !! ~

ps. 恭喜受精 ~

Thanks.
To be honest, I don't think I deserve the 精. The model still has many rooms for improvement.

QUOTE:
原帖由 g17 於 2009-9-22 04:00 PM 發表
very good

Thank you very much.

QUOTE:
原帖由 Mr.baikinman 於 2009-9-22 10:02 PM 發表
好正呀....真係一d 都唔似1/48 呢....支持afv..
舊化用濾鏡做得岩岩好..唔會太多或太少...如果履帶可以加多少少泥土會好好多 加油!

Thanks.
Many people think more mud should be on the track. Unfortunately, it is now a little bit too late for me to do so :(

QUOTE:
原帖由 空想之達人 於 2009-9-22 11:10 PM 發表
[盒邊找不到警告字句,不過我這盒是從日本網站直接買的] --- 唔通出口貨先有?我0係老環見果 D都有警告字句,0係外盒長果一邊0既角落,大概係咁0既:"Warning, this product contains chemicals which are know ...

It sounds like this is put on by the Hong Kong importer.

QUOTE:
原帖由 sinhow 於 2009-9-23 08:29 AM 發表
勁啊,完全看不出是1:48!

Thanks.

QUOTE:
原帖由 patmb 於 2009-9-23 08:31 PM 發表

砌得好啊!   

那兩條「指天幼棍」不是扶手來的,是用來搭建支架,在上面可以掛上偽裝如樹枝、網布、帳布....等等。

Thank you for the information. This sounds more reasonable than 扶手, they are just too tall as 扶手. Thanks again!

頂部
dilaton (地理堂)
曹長
Rank: 2


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 415
精華 30
積分 83
帖子 491
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-16
來自 渥太華,加拿大
狀態 離線
發表於 2009-9-27 11:53 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
Chances are, you will be killed by other things before the carcinogen on the model kills you!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 10:55 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver