回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 各位男仔入黎幫下手"小弟有事求救"
天道寺總司郎
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16885
精華 0
積分 0
帖子 756
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
狀態 離線
發表於 2008-11-12 08:31 PM  資料  短消息  加為好友 
各位男仔入黎幫下手"小弟有事求救"

呢排小弟忙住準備緊一份生日禮物
送俾小弟心儀既女仔...
咁買左份禮物...都買左個盒裝住-3-"
想係個盒入面放張紙仔寫d野俾佢"...

雖然小弟平時擅長氹女仔...但一對住自己鐘意既人就會亂哂
想寫野俾佢...卻諗左一星期都仲未知寫咩好...救命- -"...

有冇邊幾位轉數比較快既朋友可以救下小弟
靜係得生日快樂4隻字太求其...冇誠意-3-"

[ 本帖最後由 天道寺總司郎 於 2008-11-12 08:32 PM 編輯 ]

頂部
魔蝙蝠-Devilbat
上等兵
Rank: 2


UID 25196
精華 0
積分 0
帖子 216
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-16
狀態 離線
發表於 2008-11-12 08:33 PM  資料  短消息  加為好友 
你同佢表左白未先?
同埋佢知唔知你鍾意佢~~
如果唔知道情況的話,我好難想到寫咩野~~

[ 本帖最後由 魔蝙蝠-Devilbat 於 2008-11-12 08:38 PM 編輯 ]





延長砌模型之封印至2011年,高考放榜後...... T^T
頂部
天道寺總司郎
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16885
精華 0
積分 0
帖子 756
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
狀態 離線
發表於 2008-11-12 08:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魔蝙蝠-Devilbat 於 2008-11-12 08:33 PM 發表
你同佢表左白未先?
同埋佢知唔知你鍾意佢~~

我未同佢表白...
佢份人好怕醜又慢熱...我唔想嚇親佢
一陣搞到fd都冇得做咪死火-口-"

我諗佢應該feel到D啦...

頂部
魔蝙蝠-Devilbat
上等兵
Rank: 2


UID 25196
精華 0
積分 0
帖子 216
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-16
狀態 離線
發表於 2008-11-12 08:42 PM  資料  短消息  加為好友 
你送d咩俾佢先?
如果是毛公仔而佢又有鼻敏感的話,你就寫"希望你喜歡這份禮物~~不過,你要小心它的毛毛啊~~"
同埋最近天氣轉冷,你可以寫"天氣轉冷了,你要小心身子,以免冷襯"~~





延長砌模型之封印至2011年,高考放榜後...... T^T
頂部
天道寺總司郎
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16885
精華 0
積分 0
帖子 756
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
狀態 離線
發表於 2008-11-12 08:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魔蝙蝠-Devilbat 於 2008-11-12 08:42 PM 發表
你送d咩俾佢先?
如果是毛公仔而佢又有鼻敏感的話,你就寫"希望你喜歡這份禮物~~不過,你要小心它的毛毛啊~~"
同埋最近天氣轉冷,你可以寫"天氣轉冷了,你要小心身子,以免冷襯"~~

我送左個鎖匙扣比佢...想佢用得著份禮物"
我發覺平時口花花氹女仔唔難...
但對住自己真心鐘意既人既時候就真係難好多倍...
唉-3-"小弟無用...

頂部
小龍
少校
Rank: 3Rank: 3
我讀得書小~你咪鬼呃我


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17983
精華 12
積分 21
帖子 2527
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
來自 松新上路 1 號 ☉▽☉
狀態 離線
發表於 2008-11-12 08:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 天道寺總司郎 於 2008-11-12 08:37 PM 發表


我未同佢表白...
佢份人好怕醜又慢熱...我唔想嚇親佢
一陣搞到fd都冇得做咪死火-口-"

我諗佢應該feel到D啦...

揾首情歌, 手抄份歌詞俾佢(記住揾張粉紅粉紫色ge),
重要字眼改小小你既意思, 包冇死

頂部
sam1026
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 11678
精華 0
積分 0
帖子 608
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2008-11-12 08:46 PM  資料  短消息  加為好友 
人地幫你諗
寫左出黎又唔係你心入面果句
你到底係想氹佢開心定想將自己既心意傳達比佢知?

頂部
魔蝙蝠-Devilbat
上等兵
Rank: 2


UID 25196
精華 0
積分 0
帖子 216
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-16
狀態 離線
發表於 2008-11-12 08:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 天道寺總司郎 於 2008-11-12 08:45 PM 發表


我送左個鎖匙扣比佢...想佢用得著份禮物"
我發覺平時口花花氹女仔唔難...
但對住自己真心鐘意既人既時候就真係難好多倍...
唉-3-"小弟無用...

這可是正常的現象呢~~
最緊要識得搞難gag,可以緩和氣紛,之後還可以借機傾多兩句~~





延長砌模型之封印至2011年,高考放榜後...... T^T
頂部
天道寺總司郎
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16885
精華 0
積分 0
帖子 756
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
狀態 離線
發表於 2008-11-12 08:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小龍 於 2008-11-12 08:46 PM 發表

揾首情歌, 手抄份歌詞俾佢(記住揾張粉紅粉紫色ge),
重要字眼改小小你既意思, 包冇死

我仲未想同佢表白住-3-不過呢幾個月會不停進攻Lo

QUOTE:
原帖由 sam1026 於 2008-11-12 08:46 PM 發表
人地幫你諗
寫左出黎又唔係你心入面果句
你到底係想氹佢開心定想將自己既心意傳達比佢知?

我係想氹佢開心...

QUOTE:
原帖由 魔蝙蝠-Devilbat 於 2008-11-12 08:47 PM 發表

這可是正常的現象呢~~
最緊要識得搞難gag,可以緩和氣紛,之後還可以借機傾多兩句~~

搞難gag<--呢樣野當你煩惱緊對住佢俾咩反應個陣已經唔識搞-3-"
HKML有冇搞爛GAG高手-3-

頂部
魔蝙蝠-Devilbat
上等兵
Rank: 2


UID 25196
精華 0
積分 0
帖子 216
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-16
狀態 離線
發表於 2008-11-12 08:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 天道寺總司郎 於 2008-11-12 08:52 PM 發表


我仲未想同佢表白住-3-不過呢幾個月會不停進攻Lo



我係想氹佢開心...



搞難gag

難gag這些野要日積月累的~~





延長砌模型之封印至2011年,高考放榜後...... T^T
頂部
killer_yip
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14990
精華 0
積分 8
帖子 857
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-14
來自 北斗模型「星」級館
狀態 離線
發表於 2008-11-12 08:54 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 killer_yip 為MSN好友 通過MSN和 killer_yip 交談
我早你一個月=-=
其實普普通通的已經ok了
有時太花巧會弄巧成拙...
普曹通通寫「小小心意請笑納」啦=]





<img src="http://i8.17173.itc.cn/2009/sign/common/18z4/1g9poy68.png" border="0" />
頂部
魔蝙蝠-Devilbat
上等兵
Rank: 2


UID 25196
精華 0
積分 0
帖子 216
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-16
狀態 離線
發表於 2008-11-12 08:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sam1026 於 2008-11-12 08:46 PM 發表
人地幫你諗
寫左出黎又唔係你心入面果句
你到底係想氹佢開心定想將自己既心意傳達比佢知?

你都講得好對呢~~
不過第一次寫又真是有點兒難度呢~~





延長砌模型之封印至2011年,高考放榜後...... T^T
頂部
天道寺總司郎
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16885
精華 0
積分 0
帖子 756
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
狀態 離線
發表於 2008-11-12 08:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魔蝙蝠-Devilbat 於 2008-11-12 08:54 PM 發表

難gag這些野要日積月累的~~

唉...-3-...

QUOTE:
原帖由 killer_yip 於 2008-11-12 08:54 PM 發表
我早你一個月=-=
其實普普通通的已經ok了
有時太花巧會弄巧成拙...
普曹通通寫「小小心意請笑納」啦=]

我就慘到叫救命...-3-"

頂部
MR_ERIC
軍曹
Rank: 2


UID 26567
精華 0
積分 8
帖子 362
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-29
狀態 離線
發表於 2008-11-12 09:03 PM  資料  短消息  加為好友 
鎖匙扣...
咪寫:
希望你掛佢係你ge鎖匙到,就好似時刻都掛住我...
但唔知會唔會直左d ar~希望幫到你la

頂部
齋胡
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15505
精華 0
積分 6
帖子 2219
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
來自 媽安山
狀態 離線
發表於 2008-11-12 09:04 PM  資料  短消息  加為好友 
難gag要日積月累 不過爛gag唔洗

頂部
魔蝙蝠-Devilbat
上等兵
Rank: 2


UID 25196
精華 0
積分 0
帖子 216
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-16
狀態 離線
發表於 2008-11-12 09:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 齋胡 於 2008-11-12 09:04 PM 發表
難gag要日積月累 不過爛gag唔洗

sorry~~打錯左字~~





延長砌模型之封印至2011年,高考放榜後...... T^T
頂部
天道寺總司郎
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16885
精華 0
積分 0
帖子 756
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
狀態 離線
發表於 2008-11-12 09:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 齋胡 於 2008-11-12 09:04 PM 發表
難gag要日積月累 不過爛gag唔洗

臭臭胡你捉我地錯字.\_/.

QUOTE:
原帖由 MR_ERIC 於 2008-11-12 09:03 PM 發表
鎖匙扣...
咪寫:
希望你掛佢係你ge鎖匙到,就好似時刻都掛住我...
但唔知會唔會直左d ar~希望幫到你la

超直接-3-"...應該行唔通"
不過會寫埋唔知你鐘唔鐘意呢份禮物呢...希望妳可以用得著啦-3-

頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-11-12 09:14 PM  資料  短消息  加為好友 
寫邊句都無所謂,最緊要係份心意





俺がガンダムだ!
頂部
鋼古魯
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 24228
精華 0
積分 5
帖子 1431
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-15
狀態 離線
發表於 2008-11-12 09:16 PM  資料  短消息  加為好友 
如果你話佢應該feel到咁我覺得你應該直接d喇=.=
+油!  電車@.@""





氣勢!!
頂部
傑佬
上等兵
Rank: 2



UID 25355
精華 0
積分 0
帖子 208
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2008-11-12 09:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 傑佬 為MSN好友 通過MSN和 傑佬 交談
兄弟....
慢慢黎.... 一步一步咁接近佢...
咁快同人表白真係有可能會嚇親女仔架





BLOG:
www.xanga.com/Kitlo_andy
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:25 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver