回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 2009電擊比賽作 - HI NU 恐鳴完成圖@ #175
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-6-27 09:31 AM  資料  短消息  加為好友 
2009電擊比賽作 - HI NU 恐鳴完成圖@ #175

8/6/2009一心打算砌好今年的電擊作GEARA-ZULU之時
發現韓國改件廠NEO-GRADE出那套GEARA-ZULU改件
那當然是心都碎埋
於是又要急急的轉個新題材
在忙完學校的工作後(五月)
便收拾好心情,
到網上找找有沒有一些好題材
那當然
老師也有到YAHOO的拍賣網看看一些絕版的好模型
此時看到一位網友賣一盒我找了多年的"仁宇武者頑太無"
我興奮不已, 沒想到價錢, 交收地點及拍賣者姓甚名誰的便BID下了
過了一兩天後
我看到的那"仁宇武者頑太無"原來是我的好友
真好 我快快的和他交收了
還在屯門精神時光屋(工作室)內找尋相關1:100的NU高達和HI-NU高達模型及它們的改件,
拿出來好好的較對參考
還想把它們先帶回家
好好的作深入比較
可是老師不是三頭六臂
只有雙手
所以先帶了MG NU-GUNDAM, MG HI-NU GUNDAM 及 有HEART人 NU 改件 , NEOGRADE HI-NU 改件 同 CORE-WORKS 的 HI-NU VER1 的改件 回家作參考^^

就是找了這些會來作參考
日後還有更多的























那就是好東西了....


9/6/2009
先開盒仁宇武者做個參考先
用了點點的時間
便可完成了
其實以當年的製作
真的十分精美
素組過後放進了display櫃

















10/6/2009早上
現在正積極地進行補夾口及打磨...(先是hi-nu, 若hi-nu不適合就試nu啊)
希望可在10/6日素組完成, 並定下身體手腳胸腰比例


12/6/2009
打磨大致完成
也補好了夾口並清潔了部件


































[ 本帖最後由 王子老師 於 2009-7-31 01:50 PM 編輯 ]

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-6-27 09:31 AM  資料  短消息  加為好友 
13/6/2009
洗電鍍(hi-nu的)


14/6/2009
素組好了...
個外型不過不失





參考vp改件的手腳比例


高了一截


也長了不少


當手腳長了後
腰部該要拉長少許
NU同HI-NU的腰部可算是通病
過短了...
還是好好的改造吧(那當然不會用改件吧^^)


15/6/2009
小弟工作室的另一部VP HI-NU GUNDAM


預設動作


這個也洗了電鍍, 進入補夾階段


這個是非一般的飛翅炮, 又係暗花王子的好野, 那只是跟跟個外形看看加長了會否好看一點...可跟它的長度作考慮呢


26/6/2009
學校停課, 有不少文字工作要完成
所以停工十日了
試穿nu-gundam零件


















今天下午下班後原定去旺角美術店買燈箱
當去元朗午飯時
於街邊檔看到呢件好野
我見唔係貴, 找買了回家


盒內的 light panel


原先的用途....夜晚看書溫習上眼色


而我是這樣用的
準備有圖案的紙張,


然後把 light panel 放上去


再放上膠片或紙張, 這裡用了0.5mm膠片作例


啟動後有影像出現
這時可用鉛筆或刻刀等印刻/印畫出圖案
平平地...效果不錯^^

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-6-27 09:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-6-27 10:09 AM 發表

燈箱之妙用!
又學到野lu!~

不過...依家先開始電擊.....仲未開始有改裝,怕唔怕....
不過以老師的驚人速度(外加絕招)搭救,應該無問題la  

今年志在參與
實在太忙碌了
dandan你呢? 會參賽嘛?

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-6-27 02:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yan519 於 2009-6-27 10:15 AM 發表
強作留名...!!!!

期待向電擊到見到完成品...

不過都要放多D相上黎...

好的..^^

QUOTE:
原帖由 ↖↙mark↘↗ 於 2009-6-27 10:28 AM 發表
突然有個問題想問老師
老師你教邊間學校?
幅拼圖我好在意
我只認到左手面應該係個女神拎住個天秤
姐係正義女神 但右既圖案好熟但又記唔起係d咩
另外好期待老師既大作
老師買了那麼多nu和hi-nu
真的夠重手

教小學0者, 沒別的
拼圖?>???下次去工作室時影全相過你看
nu同hi-nu係之前買落的...(趁低入手)

QUOTE:
原帖由 karajan 於 2009-6-27 10:46 AM 發表
係盞燈上面加塊玻璃都有一樣放果, 仲光D 添

係???真好...又多一個方法
謝謝你

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-6-27 02:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小虎 於 2009-6-27 11:06 AM 發表
武者本身做型都不差!! 加油!

嗯嗯, 真的要謝謝割愛的朋友啊...

QUOTE:
原帖由 土地公公 於 2009-6-27 11:21 AM 發表
  我十卜你ar

謝謝你

QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-6-27 11:26 AM 發表

當有一日壽屋的機戰都可以用既就可能參賽.. (間接講左無咩可能 )
上年你都話志在參與...結果連冠軍都比你拿埋..
講真的,一來無時間二來無靈感三來有你地班大哥在場...
再加上屋 ...

你記錯了
我上年沒取過任何獎的呢...

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-6-27 02:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nightakhouse 於 2009-6-27 11:49 AM 發表
老師又出招喇!!!
今次又有野學lu!



QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-6-27 11:45 AM 發表
強作,十卜

謝謝兩位支持

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-6-27 02:44 PM  資料  短消息  加為好友 
27/6/2009
素組埋部nu作參考





頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-17 10:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 於 2009-6-27 07:25 PM 發表
強貼留名! 加油呀~~支持你



QUOTE:
原帖由 宏輝 於 2009-6-27 04:16 PM 發表
支持一下



QUOTE:
原帖由 溫子 於 2009-6-27 04:31 PM 發表
老師發功啦



QUOTE:
原帖由 +f.a.i 於 2009-6-27 06:48 PM 發表
+ oil

謝謝faifai, 溫子,+fai, 星
今年要籌備婚禮
所以砌下停下
謝謝各位支持

QUOTE:
原帖由 土地公公 於 2009-6-27 07:21 PM 發表
你有冇足夠時間啊my dear teacher



QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-6-28 06:01 PM 發表
用MG HI-NEW做基礎嗎?

唔知會唔會整得切呢

該是趕不上的
因為剛剛才完成學校事務
現可算是放暑假了
星期日可正式復工呢

對...MG HI-NEW做基礎

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-17 10:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2009-6-29 02:32 AM 發表
another year with 真武者 and this one is even better...

haha...我更期待你的大作啊

QUOTE:
原帖由 Ooo盛ooO 於 2009-6-29 03:58 PM 發表
又有正野睇啦

多謝支持

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-17 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 
對不起
近日真的點點進度也沒有
那是9/7/2009的


見佢個胸同條腰好好用
那就狠狠地...


當然把扇都唔放過啦...



首先...


cutcutcut


之後...條腰///


cutcutcut


ok了////


跟住到佢




補夾口先////




又輪到hi-nu件...
部件二合一....先用膠水
再用AA做無縫


比個近鏡你



前幾天在YAHOO!網上BID到好野...
看看那是甚麼出件商??



比D提示你看看


那是出了好耐的件
當然啦...BID得返來的我十分受落
以當年的技術
真的很不錯了
若給年青一輩的模友看看
必定會...

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-17 10:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小牛牛 於 2009-7-17 10:47 PM 發表
老師都開始發功,又有正野睇喇

會是星期日才發功吧.....

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-20 12:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 溫子 於 2009-7-18 07:33 PM 發表
打風最好用黎趕進度,老師加油xd

對呢...^^

QUOTE:
原帖由 亮記 於 2009-7-18 07:46 PM 發表
老師終於歸位喇, 就好好地追返d進度

係係係....回來了

QUOTE:
原帖由 arthurchanny 於 2009-7-18 07:53 PM 發表
Yay!!! 王子老師 is back!!! Look forward to seeing it later on this month in real

其實無乜特別的啊...

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-20 12:41 PM  資料  短消息  加為好友 
20/7
造型畢地啊 ....

整甩佢先...滴上AA膠....

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-20 01:23 PM  資料  短消息  加為好友 
20/7

這個打磨好了...




飛翅炮左封右封/....





ok!!


12/7的...多找了一個來參考

多拿一盒好東西來參考






[ 本帖最後由 王子老師 於 2009-7-20 01:55 PM 編輯 ]

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-20 01:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 土地公公 於 2009-7-20 01:15 PM 發表
快手D啊

放心....改好少之嘛...必定交到的...

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-21 12:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 豪三子 於 2009-7-20 02:54 PM 發表
老師投資真係大..

買了好一陣子
電擊後可砌埋佢嘛....

QUOTE:
原帖由 THUNDERF91 於 2009-7-20 04:08 PM 發表
老师的速度太快了,一刹那就素组了更多模型

那是過去的日子砌的呢...

QUOTE:
原帖由 我傻的 於 2009-7-20 08:40 PM 發表
老師加油=]!支持!

謝謝....你也要加油啊

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-22 12:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mrdevil 於 2009-7-21 02:16 AM 發表
加油!就黎欠老友你一世人情了~~

我order的decal啊....

QUOTE:
原帖由 ahyim 於 2009-7-21 04:09 PM 發表
老師過多幾年就可以整哂武者七人衆

嗯嗯///
我都想啊...

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-22 01:04 PM  資料  短消息  加為好友 
22/7
哇...孔明成了nu gundam / hi-nu gundam
真開心
立即素組了
可用來cut件及參考



近這幾天進度慢了
因為要教學生上色吧////
那是學生(電擊初級組選手)的作品呢...


(相片發放已得學生同意)




[ 本帖最後由 王子老師 於 2009-7-22 01:43 PM 編輯 ]

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-22 10:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 溫子 於 2009-7-22 02:48 PM 發表
老師你學生個隻係...拉弓oo!?

佢未有定案
或許吧
可能插返去後面

QUOTE:
原帖由 驚天地 於 2009-7-22 03:06 PM 發表
我要睇老師果隻~~~~~~好期待呀~~

不要期待好了
今天整天去了買補品啊

QUOTE:
原帖由 kenbyuen 於 2009-7-22 09:05 PM 發表
我同你學生同組呢~
(我一定入唔到圍LU...)

唔好咁講
他沒有噴上陰影位
只是做了些基本功
看...頭部夾口也沒有處理呢

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-24 12:51 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 溫子 於 2009-7-23 12:54 PM 發表
老師真係要追返d進度啦..
時間不多了...

嗯嗯....我會努力的
不過我唔想令自己過於急趕
當在星期日晚打磨唔切的話
那就不參加了
好讓自己休息一下
不過依照我的進度
只要解決了飛翅炮的問題
該可交到件的

QUOTE:
原帖由 kenbyuen 於 2009-7-23 10:42 PM 發表


係BOR..
咁我仲有D機會

那你也要加油啊

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 02:07 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver