回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 機界能停登M sir 漫画嗎?
GK奴隸
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19891
精華 4
積分 29
帖子 1034
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 爛件地獄
狀態 離線
發表於 2008-10-9 01:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ngszewai 於 2008-10-8 11:19 PM 發表
幾實香港有好多鐘意砌模型的人.  佢不如試下整幾頁, 登下呢度成品區的作品, 上門幫d作品影下相, 訪問下作者的心得.  當係讀者投稿都好.  我諗好多朋友都吾係真係點識幫自己的作品影張靚相.

再吾係, 好似hifi ...






Studio Reckless奴隸
http://www5e.biglobe.ne.jp/~reckless/
頂部
chris11164
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 1776
精華 4
積分 35
帖子 2684
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-17
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2008-10-9 01:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wingsiu 於 2008-10-7 01:21 PM 發表
又說紙價貴,又加紙,又不能加價等等......[

咁就乾脆cut左m sir漫畫囉
有果 D漫畫我一定唔買
cut我都仲有可能因為有網友介紹有正稿而買
點解仲要貼錢買難受呢???
其實大家有冇想過可能係作者自己出錢出力要人幫佢登呢....





我的studio
脹爆Studio
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2008-10-9 01:34 AM  資料  短消息  加為好友 
如果有少少稿費,我想好多人會投稿的





頂部
edwardyau
曹長
Rank: 2



UID 13272
精華 1
積分 25
帖子 442
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-9 02:37 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
hai..............totally give up this magazine.........unless really too bored, and nomagazine on hand......

usually when i read it, 5 mins will finish and in the gabbage bin.....

頂部
mp5chung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 31744
精華 0
積分 2
帖子 1074
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2008-8-7
狀態 離線
發表於 2008-10-9 07:46 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #21 ngszewai 的帖子

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
mp5chung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 31744
精華 0
積分 2
帖子 1074
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2008-8-7
狀態 離線
發表於 2008-10-9 07:51 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #24 明天 的帖子

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2008-10-9 08:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mp5chung 於 2008-10-9 07:51 PM 發表
如果比少少稿費,就可投稿,那麽(機動xx)要叫做(投稿世界) 一笑???

有咩問題??市面好多刊物都有稿費呢回事,總好過來來去去都是那幾間手辦舖的稿





頂部
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-10-9 08:41 PM  資料  短消息  加為好友 
機界..我每期也有追看...但是漫畫真是不好看了!
故事創作得不好...有點不是太有意義..有時有點好難看的成份..
我每次都跳過!
希望能不登出漫畫..加了多些作品和資料就太好了!





blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
mp5chung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 31744
精華 0
積分 2
帖子 1074
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2008-8-7
狀態 離線
發表於 2008-10-9 09:01 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #30 000-3901-0 的帖子

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Laion
上校
Rank: 4
囡囡至上主義~


UID 950
精華 5
積分 73
帖子 4350
成品數目 73 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-22
狀態 離線
發表於 2008-10-9 09:23 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 mp5chung 於 2008-10-9 09:01 PM 發表
我想問不做那幾板漫畫,他們我所指是(機動xx)可以做D乜先
記得有建設牲D不要太主觀

正如上面所講
比人投稿未好lor
我諗就算唔比稿費都會有人想自己gei 作品比人印出黎
比香港咁多模型人睇
咁先係本地模型雜誌ma!!


p.s. 我都想.......





"只有經歷過痛苦先會學懂同情"
頂部
mp5chung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 31744
精華 0
積分 2
帖子 1074
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2008-8-7
狀態 離線
發表於 2008-10-9 09:41 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #33 000-3901-0 的帖子

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
smangkk
少校
Rank: 3Rank: 3
龍鬥士


UID 1464
精華 0
積分 29
帖子 2987
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-4
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-9 10:01 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態
其實, 一本雜誌, 正常都唔會 100% 全部內容0岩睇架啦. 就算係師奶買八掛雜誌睇, 都唔會連汁都撈埋......大家既然要繼續買機界, 唔想睇果幾頁咪 Skip 左佢囉, 再唔係, 自己獨資出一本俾自己睇, 包0岩睇.





如小強般打不死
頂部
mp5chung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 31744
精華 0
積分 2
帖子 1074
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2008-8-7
狀態 離線
發表於 2008-10-9 10:08 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #35 000-3901-0 的帖子

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
mp5chung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 31744
精華 0
積分 2
帖子 1074
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2008-8-7
狀態 離線
發表於 2008-10-9 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #36 smangkk 的帖子

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Ambroseya
少尉
Rank: 3Rank: 3
待殺平民


熱讚榜勳章  
UID 114
精華 9
積分 54
帖子 661
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-25
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-9 10:51 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態
我已經轉左睇大陸出既"模魂誌"好耐了~





-----------------
Yaya's Factory
http://hk.myblog.yahoo.com/ambroseyin/
埋黎睇!埋黎揀唷!
頂部
mp5chung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 31744
精華 0
積分 2
帖子 1074
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2008-8-7
狀態 離線
發表於 2008-10-9 10:56 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #39 Ambroseya 的帖子

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Ambroseya
少尉
Rank: 3Rank: 3
待殺平民


熱讚榜勳章  
UID 114
精華 9
積分 54
帖子 661
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-25
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-9 11:02 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 mp5chung 於 2008-10-9 10:56 PM 發表
祖國出的模型刋物,內容又餘何,請說明謝謝

你睇完依一條LINK就知分別了~
http://photo.163.com/photos/xiaot.com/158516063/#p5





-----------------
Yaya's Factory
http://hk.myblog.yahoo.com/ambroseyin/
埋黎睇!埋黎揀唷!
頂部
mp5chung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 31744
精華 0
積分 2
帖子 1074
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2008-8-7
狀態 離線
發表於 2008-10-9 11:08 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #42 Ambroseya 的帖子

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Ambroseya
少尉
Rank: 3Rank: 3
待殺平民


熱讚榜勳章  
UID 114
精華 9
積分 54
帖子 661
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-25
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-9 11:12 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 mp5chung 於 2008-10-9 11:08 PM 發表
祖國也有全面出版模型刋物的一手,香港真是要向他借鏡和學習,不進則退.

一睇就知那邊編輯對制作雜誌的熱誠吧!

而且教學篇幅好多! 好似23期教金屬零件運用, 全彩、豐富之餘又清晰! 大家都係$20....

QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2008-10-9 10:54 PM 發表

模魂誌?係唔係龍飛果本?

ya~

[ 本帖最後由 Ambroseya 於 2008-10-9 11:21 PM 編輯 ]





-----------------
Yaya's Factory
http://hk.myblog.yahoo.com/ambroseyin/
埋黎睇!埋黎揀唷!
頂部
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2008-10-9 11:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mp5chung 於 2008-10-9 07:46 PM 發表
如果可以他們一早做了,環等什麼

你點知佢地一早已經諗到呢條橋ge?又點知佢地諗得到之餘又做唔到ge?點解你錯咁多別字ge?都話機界d別字成日睇壞人架啦,唉~,呢本嘢討論嚟都晒氣,佢有本事生存咪有佢囉,錢响自已袋,點解要磅水買d野返黎激自己啫 ,係做得好,話之佢西班牙文定日文你都睇得好開心,反之,對於一本睇完都唔知佢d〝中文〞up乜ge所謂〝本地製作〞 ,算吧啦,買本簡體字ge模型世界好得多

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 10:47 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver