回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [其他] MA K X 德軍 X 阿媽CALL
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2009-8-21 08:41 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談
MA K X 德軍 X 阿媽CALL

擒晚拿起幾盒模型,弄了一個晚上,出了一架……船?車?艇?總之籠統叫vehicle吧。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




燃燒了...雪白地...燃燒著...變成完全雪白的灰燼了...

http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/profile
頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2009-8-21 08:42 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談
再來……
但下次更新則不知何年何月了。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




燃燒了...雪白地...燃燒著...變成完全雪白的灰燼了...

http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/profile
頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2009-8-21 03:32 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談


QUOTE:
原帖由 dtang 於 2009-8-21 09:15 AM 發表
好有型, 是 1/35 的模型加建 ?

多謝,主體是1/35德軍的8輪裝甲車,配以新出的AC 推進器,再加上/20的MA K駕駛員。

QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-8-21 09:32 AM 發表
期待

多謝。但相信是沒有時間表的製作……

QUOTE:
原帖由 kwan814 於 2009-8-21 09:35 AM 發表

好有趣!

多謝,日後再加DETAIL時,可以在你的「戰鬥機械」中偷師﹗

QUOTE:
原帖由 阿樂 於 2009-8-21 09:36 AM 發表
準備睇好野

多謝,不過要整返隻「拜阿籣」了﹗

QUOTE:
原帖由 KY 於 2009-8-21 11:22 AM 發表
蟹蛇繼續努力哦

多謝﹗你砌多幾架戰車,我又學多D野。

QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2009-8-21 11:25 AM 發表
外型好吸引啊.  1/20 同 1/35 Mix and match 效果都好好播.

多謝﹗開頭我仲驚是我「曲高和寡」,原來有咁多高手高輩鍾意,咁我又1放心D嘞﹗

QUOTE:
原帖由 有heart人 於 2009-8-21 12:12 PM 發表
wao....有睇頭!! support!

多謝﹗請一路俾多D意見。

QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2009-8-21 12:42 PM 發表
個盒果然係補品王...

又會咁夾既

嘿嘿……如有剩我通知你呀﹗

QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-8-21 01:47 PM 發表
呢隻 Ma.K 幾正喎,好中意個型態,期待 !! ~

多謝﹗但佢唔係MA K來架,我D手作仔真的不可和MA K相題並論。

QUOTE:
原帖由 patmb 於 2009-8-21 01:55 PM 發表
模型界中的 Frankenstein .......  兄台好有創意!  

哈哈,多謝。
但係你指我係定隻野係Frankenstein先。

QUOTE:
原帖由 Arnold 於 2009-8-21 01:59 PM 發表
德國佬 d 6輪 8輪 裝甲車真係好前衛

係呀,唔止裝甲車,後期D戰機都係。不過我D初哥唔好係到「抛書包」了。
不過都要講多句,真係買咗先知架車係兩頭蛇來喎。

QUOTE:
原帖由 willowyu 於 2009-8-21 03:17 PM 發表
我都覺得好match !! add oil man :-)

多謝﹗請一路俾多D意見﹗





燃燒了...雪白地...燃燒著...變成完全雪白的灰燼了...

http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/profile
頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2009-8-21 10:14 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談


QUOTE:
原帖由 mgunchiu 於 2009-8-21 04:26 PM 發表
勁o咼!不過上下左右加D噴咀會唔會好D呢?

係﹗﹗絕對同意﹗﹗

QUOTE:
原帖由 豪三子 於 2009-8-21 05:12 PM 發表
蟹哥再次露械!.. , 有starwar feel


STAR WARS亦是我經常參考的對象呀﹗

QUOTE:
原帖由 nampa 於 2009-8-21 05:15 PM 發表
HK 橫山宏  

多謝,但我何德何能,只會笑死人吧。

QUOTE:
原帖由 DSOA 於 2009-8-21 05:53 PM 發表
期待大作

多謝支持﹗﹗





燃燒了...雪白地...燃燒著...變成完全雪白的灰燼了...

http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/profile
頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2009-8-21 10:32 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談


QUOTE:
原帖由 自來也 於 2009-8-21 10:57 PM 發表
蟹蛇砌港版 MA K

我盡力做好D
我係到跟好多高人學過野(多謝、多謝。),希望又可以推動下玩高達以外的模型、大家一齊開心下﹗

[ 本帖最後由 crabchiu 於 2009-8-21 11:03 PM 編輯 ]





燃燒了...雪白地...燃燒著...變成完全雪白的灰燼了...

http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/profile
頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2009-8-22 09:28 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2009-8-22 08:55 AM 發表
HK 橫山蟹    邁向大師之路

唔好玩我LAST GOR ,我唔想令「大師」唔值錢呀﹗

QUOTE:
原帖由 victorcw 於 2009-8-22 12:00 AM 發表
So creative!!!

多謝﹗我會加油﹗

QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2009-8-21 11:05 PM 發表
創意十足,等睇好野

多謝﹗我會加油,再做好D基本功﹗





燃燒了...雪白地...燃燒著...變成完全雪白的灰燼了...

http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/profile
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 08:15 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver