回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 倪震與周慧敏宣佈結婚
jslin362
軍曹
Rank: 2


UID 26248
精華 0
積分 1
帖子 349
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-21
來自 North Point, Hong Kong.
狀態 離線
發表於 2008-12-18 05:14 PM  資料  短消息  加為好友 
倪震與周慧敏宣佈結婚


倪震與周慧敏宣佈結婚
!!

早前被傳媒揭發在酒吧「偷食」的倪震突然發表聲明,宣布已跟周慧敏申請註冊結婚 !!!!

????

頂部
monsterken
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 22369
精華 0
積分 9
帖子 2018
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-17
來自 我係大埔人
狀態 離線
發表於 2008-12-18 05:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 monsterken 為MSN好友 通過MSN和 monsterken 交談
唔腩係呀~~頭先女友同我講..仲以為係bo水新聞....yahoo show埋出黎...
當堂打左個"突"





2014重燃模火!!!!  .\""""/.
頂部
zasdfr
壹等兵
Rank: 1



UID 34062
精華 0
積分 0
帖子 181
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-5
狀態 離線
發表於 2008-12-18 05:24 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2008-12-18 05:59 PM  資料  短消息  加為好友 
周慧敏咩事

頂部
風聲
中校
Rank: 4


UID 26362
精華 0
積分 8
帖子 3595
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-25
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-12-18 06:46 PM  資料  短消息  加為好友 
講真~佢地就算結左婚~都唔係咁睇好~拍左20年~男方都攪左咁多野~無人擔保佢結左婚唔會再攪事





1/100 S.S.I. Bang-Doll, Solid Art Version ( Volks )~製作中
PG  1/60 RX-78 ~完成
MG 1/100 GN-0000 00 GUNDAM ~完成

PS# 我不是風聲,戶口是暫借的~
頂部
mpeople
上等兵
Rank: 2



UID 1154
精華 0
積分 0
帖子 258
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-8
來自 小那星
狀態 離線
發表於 2008-12-19 10:53 AM  資料  短消息  加為好友 
倪震

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-12-19 11:30 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
自己覺得結婚唔係一個解決感情問題的方法!
一段一開始就有問題的婚姻唔會KEEP得耐!
個男人係花心的,結婚都挷佢唔住!
仲要佢噤多前科!
江山易改!本性難移!
不過呢一個始終係佢地兩個人的決定!
只好祝佢地幸福啦!
希望愛情的魔力可以令一個人改變啦!





存貨太多,時間太少...
頂部
肥牛 (AFV小兵)
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 12821
精華 4
積分 83
帖子 2771
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-28
狀態 離線
發表於 2008-12-19 11:32 AM  資料  短消息  加為好友 
其實可能係佢地兩公婆r見報率同廣告既一場大龍鳳

頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-12-19 11:32 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談
拍左咁耐拖唔係一時三刻話放手就放到~
試問有幾多拍拖既男女朋友冇出過"鬼"呢?
好多人都話 : 一個靚女 同 身邊果個 兩個當然係靚女會有"反應"la~
但問心自己最愛既都係自己"身邊果個"la~

每個人都有做錯既時候, 包容同原諒一下未嘗唔係一件好事呢~

祝佢地以後幸福快樂~





頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-12-19 11:33 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2008-12-19 11:30 AM 發表
自己覺得結婚唔係一個解決感情問題的方法!
一段一開始就有問題的婚姻唔會KEEP得耐!
個男人係花心的,結婚都挷佢唔住!
仲要佢噤多前科!
江山易改!本性難移!
不過呢一個始終係佢地兩個人的決定!
只好祝 ...

當你同一個人相處左廿年既話, 仲講咩魔力, 咩都凍晒喇.





路過既厚多士
頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-12-19 11:44 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-12-19 11:33 AM 發表


當你同一個人相處左廿年既話, 仲講咩魔力, 咩都凍晒喇.

SO,只好希望!
我自己就唔多睇好!
BUT,我都信呢一個世界係有奇蹟!
不過唔知會起邊一個身上發身





存貨太多,時間太少...
頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-12-19 11:47 AM  資料  短消息  加為好友 
老実講、倪震真係好醒  、2、3下散手就KO件事、先不理将来係点、真係低Vivian造他老婆。

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2008-12-19 11:51 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-12-19 11:32 AM 發表
拍左咁耐拖唔係一時三刻話放手就放到~
試問有幾多拍拖既男女朋友冇出過"鬼"呢?
好多人都話 : 一個靚女 同 身邊果個 兩個當然係靚女會有"反應"la~
但問心自己最愛既都係自己"身邊果個"la~

每個人都有做錯既 ...

周小姐都幾忍得,佢竟然可以包容咁多下,如果真係好似carman姐咁講,一次就話姐,咁多次.....我會覺得阿周小姐,你好恨嫁咩
阿倪生個file,真係同差館d積犯有得fright囉
而且我亦會覺得個天係好公平既,樣靚身材正又點,個腦係愚蠢既"愚忠、愚孝、愚咩"果類,點死都係自己攞黎
倪生就好囉,老豆唔分身家俾佢,將來都可以同周慧敏離婚,分佢份身家
喂,倪生,狡兔三窟,你重差一窟,諗住搵邊個先

頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-12-19 11:52 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-12-19 11:33 AM 發表


當你同一個人相處左廿年既話, 仲講咩魔力, 咩都凍晒喇.

可以講係習慣既~
習慣左一駿野係身邊既時候就唔係咁易me得甩~
就好似我地習慣有模型係身邊咁~





頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-12-19 11:52 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-12-19 11:47 AM 發表
老実講、倪震真係好醒  、2、3下散手就KO件事、先不理将来係点、真係低Vivian造他老婆。

真係醒就偷食完都唔會俾人知啦.....
我反而覺得係Vivian太愛佢!
唔係佢2、3下散手就KO件事!
"先不理将来係点"就呢一點嚟睇已經一D都唔係叫醒!!!





存貨太多,時間太少...
頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-12-19 11:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2008-12-19 11:52 AM 發表



真係醒就偷食完都唔會俾人知啦.....
我反而覺得係Vivian太愛佢!
唔係佢2、3下散手就KO件事!
"先不理将来係点"就呢一點嚟睇已經一D都唔係叫醒!!!

醒架、你試下睇下得唔得(講笑言気)。俾人知都無事、仲唔醒 我自己都唔鐘意倪震、但他在成件事的”危機處理”真係好好、要学野。

[ 本帖最後由 winstonm3bmw 於 2008-12-19 12:00 PM 編輯 ]

頂部
SouSou
曹長
Rank: 2


UID 1480
精華 0
積分 7
帖子 415
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
來自 紐約
狀態 離線
發表於 2008-12-19 11:58 AM  資料  短消息  加為好友 
這可能是一個"男人不壞, 女人不愛."的例子.

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-12-19 11:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2008-12-19 11:52 AM 發表



真係醒就偷食完都唔會俾人知啦.....
我反而覺得係Vivian太愛佢!
唔係佢2、3下散手就KO件事!
"先不理将来係点"就呢一點嚟睇已經一D都唔係叫醒!!!

年青真好... 仲可以對"愛情"呢d作家最鍾意大做文章既野仲有幻想..  廿年都唔結婚, 唔係冇錢冇時間冇能力, 要結既點解會係依家風頭火勢去結.





路過既厚多士
頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-12-19 12:01 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-12-19 11:58 AM 發表


年青真好... 仲可以對"愛情"呢d作家最鍾意大做文章既野仲有幻想..  廿年都唔結婚, 唔係冇錢冇時間冇能力, 要結既點解會係依家風頭火勢去結.

可能佢地出左文章之後都突然有返感覺呢~
再講下電話之後男方只要講一句 : 我地結婚lo~
咁就一天都光晒原諒晒la~





頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2008-12-19 12:03 PM  資料  短消息  加為好友 
有 d人想搵個男(女)朋友, 搵極都冇, 有 d 就多到做完賤男都仲蠃得美人歸.... 無奈....





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:46 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver