回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 想問下咩係PVC轉cast ?
a83312
二等兵
Rank: 1



UID 48188
精華 0
積分 3
帖子 69
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2012-3-11
狀態 離線
發表於 2012-7-14 03:14 AM  資料  短消息  加為好友 
想問下咩係PVC轉cast ?

見有唔少手辦既資料上
都會寫住係 PVC轉cast
到底係咩意思?只係純粹由FIGURE轉成手辦定係.....?
小弟無知 求答
THX

頂部
Suigintou
上等兵
Rank: 2


UID 21038
精華 0
積分 3
帖子 223
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-10
來自 第一人偶
狀態 離線
發表於 2012-7-14 04:25 AM  資料  短消息  加為好友 
即係本身隻figure本身只出過pvc figure, 冇出個resin kit~~~

之後有人將隻pvc分件,倒模出resin kit~~~

有錯請指正~~~~





我珍惜你,你亦要珍惜你自己~
頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2012-7-14 05:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 a83312 於 2012-7-14 03:14 AM 發表
見有唔少手辦既資料上
都會寫住係 PVC轉cast
到底係咩意思?只係純粹由FIGURE轉成手辦定係.....?
小弟無知 求答
THX

PVC轉cast ~ 這名稱創於2009年年尾,
PVC是指PVC上色完成品,cast為Resin cast,
即是由上色完成品覆模而成的Resin cast件.

這名稱是由我創出來,創立原因是商業關係,不在此講,
目的是想將由GK覆GK,和完成品覆GK分類,給玩家易明.

在此之前當然也有這做法,例如2046的ANTIHERO 系列,
和更早T記的智恵理的葦月伊織,我只是想一個簡單易明既名稱.

但我最冇想到是其他同行也照抄我這名稱,
早前我才與朋友吹水說起,其實PVC轉cast 是錯,
應該是PVC轉GK,不過抄得太快,已定型,返唔到轉頭....


本帖最近評分記錄
Ran   2012-7-14 02:20 PM  讚好  +1   創造者
XM-XX   2012-7-14 12:17 PM  讚好  +1   具參考價值




頂部
haba
上校
Rank: 4


UID 23791
精華 0
積分 4
帖子 4229
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-30
來自 HK
狀態 離線
發表於 2012-7-14 01:44 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
其實十多年之前,老翻界都有類似名稱.
" 色件轉cast " 當時乏指上色完成品拆散後再覆模轉為首辦賣.
當年上色完成品多以Poly為素材,亦有軟膠(異形虫)及空心膠(加爾巴).
不過時至今日上色完成品多為PVC素材吧.

[ 本帖最後由 haba 於 2012-7-14 05:53 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
XM-XX   2012-7-14 02:13 PM  讚好  +1   具參考價值




<font color="red">來看看吧!
http://www.castlemodelgk.com/
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:16 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver