回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 有冇人係lonely christmas?
番茄揚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1956
精華 0
積分 0
帖子 508
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-31
來自 Quark 夸克
狀態 離線
發表於 2008-12-24 02:07 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 番茄揚 為MSN好友 通過MSN和 番茄揚 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 魚蛋聰 於 2008-12-24 01:52 PM 發表
過了17個lonely christmas後...今年是唯一一年唔想lonely...

可惜連一丁點勇氣也沒有...唉...

一樣過左17個,
年年係咁,慣,
早兩年自己一個平安夜出去.....
見到人地一隻一對.....
無眼睇....

[ 本帖最後由 番茄揚 於 2008-12-24 02:12 PM 編輯 ]





錢唔係萬能,但係無錢您會好頭痕~
頂部
魚蛋聰
上校
Rank: 4


UID 9546
精華 0
積分 8
帖子 5297
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-29
狀態 離線
發表於 2008-12-24 02:18 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 番茄揚 於 2008-12-24 02:07 PM 發表

一樣過左17個,
年年係咁,慣,
早兩年自己一個平安夜出去.....
見到人地一隻一對.....
無眼睇....

無辦法.  .. 都努力試過變得外向少少

始終到最後仍開不了口呢..

難道今年X-mas 又係得啖笑 ?

頂部
KWA~N
軍曹
Rank: 2


UID 32189
精華 0
積分 0
帖子 371
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-1
狀態 離線
發表於 2008-12-24 03:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魚蛋聰 於 2008-12-24 02:18 PM 發表

無辦法.  .. 都努力試過變得外向少少

始終到最後仍開不了口呢..

難道今年X-mas 又係得啖笑 ?

努力





準備入手list :
NG S.F.
NG Mega Launcher for Hyaku-Shiki
GA-M HYAKU-SHIKI
NG KSHATRIYA
MG SINANJU Ver.ka
VP ZZ
頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2008-12-25 01:07 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魚蛋聰 於 2008-12-24 01:52 PM 發表
過了17個lonely christmas後...今年是唯一一年唔想lonely...
可惜連一丁點勇氣也沒有...唉...



QUOTE:
原帖由 魚蛋聰 於 2008-12-24 02:18 PM 發表
無辦法.  .. 都努力試過變得外向少少
始終到最後仍開不了口呢..
難道今年X-mas 又係得啖笑 ?

我又何嘗唔係呢?唉…

[ 本帖最後由 1d20 於 2008-12-25 01:08 AM 編輯 ]





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
szewingyin
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16496
精華 0
積分 17
帖子 1153
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2008-12-25 01:20 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 szewingyin 為MSN好友 通過MSN和 szewingyin 交談


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2008-12-24 12:50 PM 發表
一個人過都無咩所謂既,4-5年前我都試過,我都過好多個lonely X'mas
你發現將來你唔可以一個人靜靜咁過:老婆、仔女要你買禮物,plan定去邊度食飯或者旅行,唔岩佢地心水重要嘈你,話你咩話你物,你就會好想一個 ...

原全同感...  剛好今年自己一個過, 就係脫離咗所有駒束, 靜靜哋又幾好... 可以紏下, 鍾意飲酒嘅可以自己嘆翻杯, 開d音樂聽下 (或播高達都得嘅....)
鍾意又可以噴下野, 自由自在...





頂部
中原戰馬
軍曹
Rank: 2


UID 10475
精華 0
積分 14
帖子 357
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-4
狀態 離線
發表於 2008-12-27 07:38 PM  資料  短消息  加為好友 
由聖誕直到今日,我都係龜左係屋企=]

頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2008-12-27 07:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 szewingyin 於 2008-12-25 01:20 發表


原全同感...  剛好今年自己一個過, 就係脫離鰦所有駒束, 靜靜懐又幾好... 可以紏下, 鍾意飲酒嘅可以自己嘆翻杯, 開d音樂聽下 (或播高達都得嘅....)
鍾意又可以噴下野, 自由自在...

Agree x 2





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
nicky8908
壹等兵
Rank: 1


UID 22992
精華 1
積分 32
帖子 187
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-5
狀態 離線
發表於 2008-12-28 12:59 AM  資料  短消息  加為好友 
返完教會係屋企訓,又係對往D書.唉~~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:45 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver