回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 要趕功課ge來這兒揮手...
athrunmoon
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 17967
精華 0
積分 7
帖子 1416
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
狀態 離線
發表於 2009-1-1 12:50 AM  資料  短消息  加為好友 
我重有三年 ALchem pp未做,重有中化剪報*2
中,英的閱讀理解,中化重有讀書報告。
雖然係5號返,但係都無咩時間。各位加油。

頂部
ss-man
平民
Rank: 1



UID 21838
精華 0
積分 0
帖子 31
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-2
狀態 離線
發表於 2009-1-1 12:56 AM  資料  短消息  加為好友 
閱讀報告x7 = =

頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2009-1-1 05:08 AM  資料  短消息  加為好友 
雖然我沒有功課
但我朋友這樣形容 : "放假都要被功課填滿,那麼真正的假期到底是何物?"
我很buy的

[ 本帖最後由 田心不正 於 2009-1-1 05:10 AM 編輯 ]

頂部
sdcwan006
少校
Rank: 3Rank: 3
新手



UID 1954
精華 0
積分 71
帖子 2233
成品數目 71 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-30
狀態 離線
發表於 2009-1-1 09:58 AM  資料  短消息  加為好友 
  揮手
好彩做剩一篇作文~~~

頂部
KWA~N
軍曹
Rank: 2


UID 32189
精華 0
積分 0
帖子 371
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-1
狀態 離線
發表於 2009-1-1 10:02 AM  資料  短消息  加為好友 
我5號返 做哂hw lu





準備入手list :
NG S.F.
NG Mega Launcher for Hyaku-Shiki
GA-M HYAKU-SHIKI
NG KSHATRIYA
MG SINANJU Ver.ka
VP ZZ
頂部
poc034
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9513
精華 0
積分 2
帖子 615
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-28
狀態 離線
發表於 2009-1-1 10:29 AM  資料  短消息  加為好友  添加 poc034 為MSN好友 通過MSN和 poc034 交談
揮手揮手!!
中文閱讀報告7xx字
eng sba 閱讀報告 each4 page 1個
會計w.s 2題 easy汁
phy w.s phy可不 理星5冇class ^0^

2/1 反

頂部
g83n33
壹等兵
Rank: 1


UID 17636
精華 0
積分 0
帖子 174
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-22
狀態 離線
發表於 2009-1-1 10:30 AM  資料  短消息  加為好友 
揮手
閱讀報告x2
中/英文作文各一
重有幾本作業

頂部
楊生
少尉
Rank: 3Rank: 3
懶人一個


UID 3710
精華 0
積分 30
帖子 608
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-21
狀態 離線
發表於 2009-1-1 10:37 AM  資料  短消息  加為好友 
英文一份
P.A5年會考題
中文少量
CIT個人習作

全部未做

頂部
三國志•司馬懿
軍曹
Rank: 2


UID 22421
精華 0
積分 1
帖子 312
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-18
狀態 離線
發表於 2009-1-1 11:21 AM  資料  短消息  加為好友 
揮手
我仲有 兩個中文book report
             兩個ENG book report
             ENG  free writting
             作業兩課....
5號就返





好多存貨~
頂部
ce73stargazer
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17218
精華 0
積分 2
帖子 1146
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
狀態 離線
發表於 2009-1-1 11:57 AM  資料  短消息  加為好友 
揮手揮到斷
你地冇人勁得過我架喇↓等我cop個舊po先
話算我未郁過d假期功課...而禮拜一係要交功課
而下面果 D功課...仲未有心機做
單元一及七 資料分析題(5/1交)
- 做在 單行紙/A4紙 上

以下為中四生物 聖誕假期功課:

- Ch8, Ch9, Ch11 及 Ch12 選擇題工作紙(考試前已派發)
- 會考練習題:Ch8 2007 Q4、Ch9 1993 Q4(b) 及 2008 Q8(a)
- 溫習第十一及第十二章,放假後進行溫習測驗的第一個星期四(8/1/09)測驗
- Newspaper Cutting x10

考試不合格者(會以電郵通知)還需完成以下功課:
- 活動冊一 P.125-128、P.147-150
- 活動冊二 P.13-16、P.60-64 及 P.83-86
我炒左

SBA 閱讀活動
兩次的閱書報告(於放假後的第二個星期內交)
- 每次的字數不得少於600字。
- 先寫書名、作者及出版社,最後寫上字數。

SBA 日常課業
選四份日常的課業(放假後第一個星期內交﹐屆時會協助大家處理)
- 在中文的所有功課內,選四份日常的課業。
- 要求:一份閱讀理解;
        一份至兩份寫作練習(包括實用文寫作及不同體裁的文章);
        一份綜合練習或聆聽。

Detailed Non-fiction book record - Princess Diana
- If you still haven't bought the book, make sure you buy it within these two days.
- It's unacceptable to say that you can't buy it, so you fail to hand in the homework.
- Be serious for your first SBA. It accounts for 15% of your HKCEE English marks!

GU Unit 10 (Agreement) & Unit 24 (Connectives)

Draft on Drama Script for the News Production
- Refer to the attached file. (*You may add more lines if you want to write more.)
- The number of scenes varies, it can be a minimum of 4 to a maximum of 6, which depends on the flow of your drama.

幫我默哀一秒, 不勝感激

頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2009-1-1 12:32 PM  資料  短消息  加為好友 
bio :
(A) cw
                    1. P.163 LQ 9,10
                    2. P.164-166 MC Q 1-14
                    3. P.167-168 LQ 2,5
                    4. P.186 MC Q 1-3
                    5. P.187 LQ 3
              (B) HW (A簿紙)
                    1. P.169 LQ 8
              (C) J Paper
                    1. P.105 MC Q 1-5
                    2. P.106 LQ 2
                    3. P.191-192 MC Q1-6
                    4. P.192-194 LQ 1,3,4,6,7
               (D) Exam Paper Corrs & Sign
               (E) Revision ch.21-22


chem :
1. 120頁既論述題 (全本252頁 , 上學期我做左一半)  <<< 依個真係好PK .... 又難做又多....
2. 100頁既 mc + LQ (全本冇做過 , 即係我要全本清)

phy : 一堆會考 MC (我都數唔到幾多年...)

中文 : 唔知咩練習..... 做7頁

數學 : 60條需列詳細步驟既 MC .........

頂部
溫子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12976
精華 0
積分 24
帖子 1333
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-1
來自 粉嶺
狀態 離線
發表於 2009-1-1 03:02 PM  資料  短消息  加為好友 
睇黎呢到好多理科人wo
咁唔識功課就上黎問啦xd

頂部
keita17
軍曹
Rank: 2



UID 17147
精華 0
積分 0
帖子 358
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-1-1 03:04 PM  資料  短消息  加為好友 
我2號陸運會@@
5號先返

頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2009-1-1 05:29 PM  資料  短消息  加為好友 
係24號放,5號番
太多功課
中文:作議論文,寫腦圖
英文:News paper cutting,假期feeling
數學:04-07年CE PAPER,(長問題+mc)
PHY:網上功課,工作紙,閱讀報告
CHEM:工作紙
BIO:書本練習
CIT:測驗
18份功課+1個測驗,倒不如唔好放假LA ,死校長

p.s:依架只係做在4份





俺がガンダムだ!
頂部
thomas37
上等兵
Rank: 2



UID 2150
精華 0
積分 0
帖子 233
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-1-1 06:01 PM  資料  短消息  加為好友 
奇怪- -
點解你地咁多野做
我得4份功課
英文作文x1
英文sba journal x1
history essayx1
econ m.c 40題
不過功課少,用d時間溫書
計返都係一樣
p.s 我今年中五,會考了

頂部
mamansing
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16891
精華 0
積分 0
帖子 874
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-10
來自 我媽的怨念
狀態 離線
發表於 2009-1-1 06:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 thomas37 於 1-1-2009 06:01 PM 發表
奇怪- -
點解你地咁多野做
我得4份功課
英文作文x1
英文sba journal x1
history essayx1
econ m.c 40題
不過功課少,用d時間溫書
計返都係一樣
p.s 我今年中五,會考了

大家都係中五姐
你咁少野做o既??

QUOTE:
原帖由 MSZ-010 於 1-1-2009 05:29 PM 發表
24號放,5號番
太多功課
中文:作議論文,寫腦圖
英文:News paper cutting,假期feeling
數學:04-07年CE PAPER,(長問題+mc)
PHY:網上功課,工作紙,閱讀報告
CHEM:工作紙
BIO:書本練習
CIT:測驗
18 ...

得果幾日不如咪放
冇人性架真係…

QUOTE:
原帖由 keita17 於 1-1-2009 03:04 PM 發表
我2號陸運會@@
5號先返

你就好啦
我學校由兩年前起
每年陸運會由9月改為4月
今年會考冇得去

頂部
thomas37
上等兵
Rank: 2



UID 2150
精華 0
積分 0
帖子 233
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-1-1 06:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mamansing 於 2009-1-1 06:34 PM 發表

大家都係中五姐
你咁少野做o既??



唔知呀
呢年真係好少功課要做
不過測驗就比以前多左幾倍

頂部
mamansing
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16891
精華 0
積分 0
帖子 874
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-10
來自 我媽的怨念
狀態 離線
發表於 2009-1-1 07:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 thomas37 於 1-1-2009 06:37 PM 發表


唔知呀
呢年真係好少功課要做
不過測驗就比以前多左幾倍

你都叫可以有時間溫書呀
我功課測驗都多
冇時間溫書

頂部
thomas37
上等兵
Rank: 2



UID 2150
精華 0
積分 0
帖子 233
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-1-1 07:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mamansing 於 2009-1-1 07:10 PM 發表

你都叫可以有時間溫書呀
我功課測驗都多
冇時間溫書

唉- -
話就話溫書,,溫唔夠一陣就自動行埋去部電腦到,
又砌下模型同埋玩下自己最愛既山口式
結果都係溫左好少

頂部
mamansing
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16891
精華 0
積分 0
帖子 874
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-10
來自 我媽的怨念
狀態 離線
發表於 2009-1-1 07:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 thomas37 於 1-1-2009 07:22 PM 發表


唉- -
話就話溫書,,溫唔夠一陣就自動行埋去部電腦到,
又砌下模型同埋玩下自己最愛既山口式
結果都係溫左好少

死仔
難為我9月買左隻沙鴨脾擺到依家連齋啪都冇時間

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 06:59 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver