回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 中4問題 望大家可以答到 thx~
poc034
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9513
精華 0
積分 2
帖子 615
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-28
狀態 離線
發表於 2009-1-12 09:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 poc034 為MSN好友 通過MSN和 poc034 交談
咁如果f(x) =y 咁 F(x-2) 係咪= y- 2? 唔係ge係=咩?

頂部
gackt_mak
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15066
精華 0
積分 25
帖子 843
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-17
狀態 離線
發表於 2009-1-12 09:02 PM  資料  短消息  加為好友 
拋物線都係由點組成je~

F(x-2)

即係function 入面x 嗰啲位全部代哂做x-2

[ 本帖最後由 gackt_mak 於 2009-1-12 09:04 PM 編輯 ]

頂部
Eyeshield
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20082
精華 0
積分 6
帖子 830
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
來自 飛龍改
狀態 離線
發表於 2009-1-12 09:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 poc034 於 2009-1-12 08:51 PM 發表

咁但係 唔係對角線 係x物線  咁樣都解唔到-3-?

例如
f(x)=x^2+2x+1
f(x)=(x+1)^2
so,
x=0, y=1
x=1, y=4

我要 f(x)左移數值1
let f(z)=(z+1)^2 where z=x+1

same above
z=0, y=1
z=1, y=4

since z=x+1
new x will be -1 and 0 but y will not change, so it move left

[ 本帖最後由 Eyeshield 於 2009-1-12 09:05 PM 編輯 ]





光速蒙面俠的模型Blog, 新開發展中, 歡迎參觀 !!
http://hk.myblog.yahoo.com/spychung007/
頂部
poc034
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9513
精華 0
積分 2
帖子 615
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-28
狀態 離線
發表於 2009-1-12 09:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 poc034 為MSN好友 通過MSN和 poc034 交談


QUOTE:
原帖由 Eyeshield 於 2009-1-12 09:03 PM 發表


例如
f(x)=x^2+2x+1
f(x)=(x+1)^2
so,
x=0, y=1
x=1, y=4

我要 f(x)左移數值1
let f(z)=(z+1)^2 where z=x+1

same above
z=0, y=1
z=1, y=4

since z=x+1
new x will be -1 and 0 but y w ...

f(x)左移數值1
new個個 =f(x+1 ) 係咪=F(z)?

頂部
Eyeshield
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20082
精華 0
積分 6
帖子 830
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
來自 飛龍改
狀態 離線
發表於 2009-1-12 09:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 poc034 於 2009-1-12 09:10 PM 發表

f(x)左移數值1
new個個 =f(x+1 ) 係咪=F(z)?

yes, 唔知咁樣你會唔會易明d..始終都係書面講, 比較難





光速蒙面俠的模型Blog, 新開發展中, 歡迎參觀 !!
http://hk.myblog.yahoo.com/spychung007/
頂部
poc034
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9513
精華 0
積分 2
帖子 615
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-28
狀態 離線
發表於 2009-1-12 09:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 poc034 為MSN好友 通過MSN和 poc034 交談
咁F(z) = F(z+1)^2
=F(x+1+1)^2
=2x^2-4x+2


if z=0 姐係 x+1=0
x=-1 ?你設的?
侍入2x^2-4x+2
2+4+2  =8  ?  y= 8 ?

頂部
Eyeshield
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20082
精華 0
積分 6
帖子 830
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
來自 飛龍改
狀態 離線
發表於 2009-1-12 09:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 poc034 於 2009-1-12 09:17 PM 發表
咁F(z) = F(z+1)^2
=F(x+1+1)^2
=2x^2-4x+2


if z=0 姐係 x+1=0
x=-1 ?你設的?
侍入2x^2-4x+2
2+4+2  =8  ?  y= 8 ?

f(x)=(x+1)^2 ...1
f(x+1)=(x+2)^2 ...2

1式, x=0, y=1
而到2式 x=-1, y=1

所以向左移了





光速蒙面俠的模型Blog, 新開發展中, 歡迎參觀 !!
http://hk.myblog.yahoo.com/spychung007/
頂部
killer_yip
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14990
精華 0
積分 8
帖子 857
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-14
來自 北斗模型「星」級館
狀態 離線
發表於 2009-1-12 09:44 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 killer_yip 為MSN好友 通過MSN和 killer_yip 交談


QUOTE:
原帖由 poc034 於 2009-1-12 09:17 PM 發表
咁F(z) = F(z+1)^2
=F(x+1+1)^2
=2x^2-4x+2


if z=0 姐係 x+1=0
x=-1 ?你設的?
侍入2x^2-4x+2
2+4+2  =8  ?  y= 8 ?

應該唔係咁...
F(z)=f(z+1)^2
如果以你咁計...
就會=f(x+1+1)^2
=f(x+2)^2
出黎的答案點都唔會係 2x^2-4x+2啦
(x+2)^2=x^2+4x+4喎=-=(我唔知我之前有冇睇錯野)

你代返數入去...
let z = 0
x+1=0
x=-1
put x=-1 into y=x^2+4x+4
y=1-4+4=1
同之前Eyeshield兄的答案一樣喎...

唔知你理解到唔到=-=...不過我可以講你計錯左數
有錯請原諒...





<img src="http://i8.17173.itc.cn/2009/sign/common/18z4/1g9poy68.png" border="0" />
頂部
zthker
壹等兵
Rank: 1


UID 27650
精華 0
積分 0
帖子 150
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-27
狀態 離線
發表於 2009-1-12 09:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小林 於 2009-1-12 08:43 PM 發表


我自己都係咁計
334000+4200(x-0)=2260000+4200(100-x)
但係.....自己計下個答案

係你呢條式入面,你係假設左d water vapour全部condense番邊做水,所以release左2260000J energy(假設有1kg water vapour),
但係事實上要溶晒1kg同將1kg水加熱成100度只需要334000+4200x100J咁多個energy,呢個數係少於2260000
即係話energy transfer唔晒比d水,所以剩低既只係d 100度既water vapour同100度既水

頂部
小林
少校
Rank: 3Rank: 3
You wil never walk alone


UID 5944
精華 0
積分 18
帖子 2802
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-27
狀態 離線
發表於 2009-1-12 10:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zthker 於 2009-1-12 09:47 PM 發表

係你呢條式入面,你係假設左d water vapour全部condense番邊做水,所以release左2260000J energy(假設有1kg water vapour),
但係事實上要溶晒1kg同將1kg水加熱成100度只需要334000+4200x100J咁多個energy,呢個 ...

岩左,,,,,,,
呢條係我前幾日phy exam既題目
就係無諗到呢點,我問阿蛇先知.....

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 07:51 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver