回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: Windows 7測試版 今可全民下載 ,有無兄弟試過?
hl_0521
上校
Rank: 4


UID 16655
精華 0
積分 3
帖子 5898
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
來自 香港、九龍、新界
狀態 離線
發表於 2009-1-10 08:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CKT 於 2009-1-10 19:23 發表


W7的建議硬體需求為1GHz處理器,1GB暫存記憶體(RAM)、至少16GB硬碟空間,及支援DirectX9內建128MB顯示卡記憶體的繪圖功能。

From: http://www.mingpaonews.com/20090109/gze1.htm

..唔該哂

咁還請問有冇中文版呢





車迷【 圖片交流、分享區 】歡迎大家在此分享各類有關汽車圖片
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-1-10 08:18 PM  資料  短消息  加為好友 
點都好過Vista瓜
最憎Vista
又食ram  Function唔方便, Exccel, word又要另外俾錢買





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
yahahaha
二等兵
Rank: 1


UID 15949
精華 0
積分 1
帖子 74
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-30
狀態 離線
發表於 2009-1-10 08:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2009-1-10 08:18 PM 發表
點都好過Vista瓜
最憎Vista
又食ram  Function唔方便, Exccel, word又要另外俾錢買

Word Excel 呢D M$ Office 野不嬲都唔跟架喎

頂部
CKT
上校
Rank: 4


UID 13028
精華 0
積分 19
帖子 4711
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
狀態 離線
發表於 2009-1-10 08:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2009-1-10 08:10 PM 發表


..唔該哂

咁還請問有冇中文版呢

sorry...測試版無中文





Project Unicorn:
MG Unicorn 0%
MG Banshee 0%
MG Sinanju 0%
PG Unicorn 0%
頂部
hl_0521
上校
Rank: 4


UID 16655
精華 0
積分 3
帖子 5898
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
來自 香港、九龍、新界
狀態 離線
發表於 2009-1-10 08:58 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #24 CKT 的帖子

......





車迷【 圖片交流、分享區 】歡迎大家在此分享各類有關汽車圖片
頂部
=鋼=
上校
Rank: 4


UID 16950
精華 0
積分 3
帖子 4636
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 大天使號...
狀態 離線
發表於 2009-1-10 09:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 =鋼= 為MSN好友 通過MSN和 =鋼= 交談


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2009-1-10 08:58 PM 發表
......

如果唔係對電腦太有興趣都唔好試啦hi兄
因為好多時裝左BETA之後發生D問題
到時唔識搞就煩啦





Fujifilm Finepix X10
Canon EOS 450D
Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS
Canon EFS 18-55mm F3.5-5.6 IS
Canon EFS 55-250mm F4-5.6 IS
頂部
~M@X~
二等兵
Rank: 1



UID 15459
精華 0
積分 0
帖子 72
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-9
狀態 離線
發表於 2009-1-10 09:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CKT 於 2009-1-10 07:25 PM 發表


大大暫時有無發現任何bug

有d軟件好似用唔到咁lo~
好似酒精120 ,d人話用唔到,我未try過安裝。
安裝完windows 7最好用返firefox上網,因為windows 7用ie8

頂部
~M@X~
二等兵
Rank: 1



UID 15459
精華 0
積分 0
帖子 72
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-9
狀態 離線
發表於 2009-1-10 09:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 =鋼= 於 2009-1-10 09:04 PM 發表

如果唔係對電腦太有興趣都唔好試啦hi兄
因為好多時裝左BETA之後發生D問題
到時唔識搞就煩啦

我行兩個os安裝w7 用左45分鐘到

[ 本帖最後由 ~M@X~ 於 2009-1-10 09:11 PM 編輯 ]

頂部
hl_0521
上校
Rank: 4


UID 16655
精華 0
積分 3
帖子 5898
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
來自 香港、九龍、新界
狀態 離線
發表於 2009-1-10 09:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 =鋼= 於 2009-1-10 21:04 發表

如果唔係對電腦太有興趣都唔好試啦hi兄
因為好多時裝左BETA之後發生D問題
到時唔識搞就煩啦

咁又係、咁又係,都係睇耐啲先算好過喇





車迷【 圖片交流、分享區 】歡迎大家在此分享各類有關汽車圖片
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-1-10 09:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yahahaha 於 2009-1-10 08:41 PM 發表


Word Excel 呢D M$ Office 野不嬲都唔跟架喎

行機有





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
~M@X~
二等兵
Rank: 1



UID 15459
精華 0
積分 0
帖子 72
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-9
狀態 離線
發表於 2009-1-10 09:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2009-1-10 09:33 PM 發表


行機有

未必,有d係得60用

頂部
yahahaha
二等兵
Rank: 1


UID 15949
精華 0
積分 1
帖子 74
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-30
狀態 離線
發表於 2009-1-10 09:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~M@X~ 於 2009-1-10 09:41 PM 發表

未必,有d係得60用

最近乜都只係跟TRIAL VERSION...
Antivirus/Office software 都係咁玩
局你用到咁上下...到期唔該俾錢

頂部
~M@X~
二等兵
Rank: 1



UID 15459
精華 0
積分 0
帖子 72
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-9
狀態 離線
發表於 2009-1-10 09:47 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #32 yahahaha 的帖子

用"開" Office 咪幾好~

頂部
yahahaha
二等兵
Rank: 1


UID 15949
精華 0
積分 1
帖子 74
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-30
狀態 離線
發表於 2009-1-10 09:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~M@X~ 於 2009-1-10 09:47 PM 發表
用"開" Office 咪幾好~

D software 都係自己裝番最好
都唔知行機佢地裝埋哂D 野仲拖慢哂部機
自己砌想點玩就點玩

開office
最近有隻antivirus 都唔錯用...@v@$t 又係唔駛錢

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-1-10 10:04 PM  資料  短消息  加為好友 
個人用開avg同zonealarm,幾好用又唔係好覺會拖慢,不過空間及個人習慣問題我一定用nb,所以一死機就搞成個星期去config.........

頂部
番茄揚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1956
精華 0
積分 0
帖子 508
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-31
來自 Quark 夸克
狀態 離線
發表於 2009-1-10 10:25 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 番茄揚 為MSN好友 通過MSN和 番茄揚 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 yahahaha 於 2009-1-10 07:44 PM 發表
硬係覺得每次有新windows 出黎佢放O既spec 都好似係"最最最最最低"要求
好似以前XP 話就話128mb Ram...最後都要去到512mb 以上先要做順少少
Vista 話1G, 結果又係要2G up先冇問題...
希望佢今次唔係吹水話1G ...

我256mb DDR 1  166MHz.....(64MB for DISPLAY....實則192mb..)
行XP....





錢唔係萬能,但係無錢您會好頭痕~
頂部
yahahaha
二等兵
Rank: 1


UID 15949
精華 0
積分 1
帖子 74
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-30
狀態 離線
發表於 2009-1-10 10:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 番茄揚 於 2009-1-10 10:25 PM 發表

我256mb DDR 1  166MHz.....(64MB for DISPLAY....實則192mb..)
行XP....

我O個陣都試過128 行....慢到唔敢想像= =
256 還可以啦

頂部
~M@X~
二等兵
Rank: 1



UID 15459
精華 0
積分 0
帖子 72
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-9
狀態 離線
發表於 2009-1-10 10:49 PM  資料  短消息  加為好友 
我有好多windows 7 Product Key
有冇師兄要?

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-1-10 10:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yahahaha 於 2009-1-10 09:53 PM 發表


D software 都係自己裝番最好
都唔知行機佢地裝埋哂D 野仲拖慢哂部機
自己砌想點玩就點玩

開office
最近有隻antivirus 都唔錯用...@v@$t 又係唔駛錢

Av@$t 我都係用呢隻





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
yahahaha
二等兵
Rank: 1


UID 15949
精華 0
積分 1
帖子 74
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-30
狀態 離線
發表於 2009-1-10 10:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~M@X~ 於 2009-1-10 10:49 PM 發表
我有好多windows 7 Product Key
有冇師兄要?

你Reg 左好多次?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 10:47 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver