回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 想問有冇係做會計的朋友???
hoey_bbbider
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25345
精華 0
積分 11
帖子 2443
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2009-1-10 09:51 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 hoey_bbbider 為MSN好友 通過MSN和 hoey_bbbider 交談
想問有冇係做會計的朋友???

如果我e+中5
考lcci會唔會太早??
考lcci係唔係一世都會有效??
另外想問問係唔係出到去做野都係要考左lcci先可以做最初級果 D會計文員??





http://hk.myblog.yahoo.com/hoey_bbbider

搖搖 模型我都有玩,不過唔係好精果隻

大家多多指教下~~
頂部
Q太郎
壹等兵
Rank: 1


UID 1310
精華 0
積分 1
帖子 173
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-10
狀態 離線
發表於 2009-1-10 09:57 PM  資料  短消息  加為好友 
會計文員是沒有出頭天的.....

頂部
Q太郎
壹等兵
Rank: 1


UID 1310
精華 0
積分 1
帖子 173
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-10
狀態 離線
發表於 2009-1-10 09:58 PM  資料  短消息  加為好友 
我10年前中四已經有LCCII,
F5 SUMMER已經LCCI III...
但係我都未做過會計....

頂部
god3169hk
平民
Rank: 1



UID 32067
精華 0
積分 2
帖子 15
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-29
狀態 離線
發表於 2009-1-11 12:46 AM  資料  短消息  加為好友 
睇你之後讀到邊啦
如果大學都讀account
咁lcci 就可有可無

頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2009-1-11 12:56 AM  資料  短消息  加為好友 
中5其實都有d遲
因為2008年11月已經有1次考試
第2次我唔記得幾時
不過都接近會考
做summer job就應該等唔到張cert
同埋lcci係最廢既會計專業試

頂部
爛泥仔
上等兵
Rank: 2



UID 2008
精華 0
積分 11
帖子 275
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-14
狀態 離線
發表於 2009-1-11 10:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2009-1-10 09:51 PM 發表
如果我e+中5
考lcci會唔會太早??
考lcci係唔係一世都會有效??
另外想問問係唔係出到去做野都係要考左lcci先可以做最初級果 D會計文員??

係要LCCII
不過LCCII最少你都讀埋中五先考啦

LCCI係比中四玩下咋

頂部
hoey_bbbider
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25345
精華 0
積分 11
帖子 2443
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2009-1-11 11:12 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 hoey_bbbider 為MSN好友 通過MSN和 hoey_bbbider 交談


QUOTE:
原帖由 爛泥仔 於 2009-1-11 10:32 AM 發表

係要LCCII
不過LCCII最少你都讀埋中五先考啦

LCCI係比中四玩下咋

咁應該會唔會係考LCCII ???





http://hk.myblog.yahoo.com/hoey_bbbider

搖搖 模型我都有玩,不過唔係好精果隻

大家多多指教下~~
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-1-11 01:12 PM  資料  短消息  加為好友 
如果有a/c底,正路應該考II先,因為I冇意思.
之後預科搵時間考埋III





轉虧為"型"
頂部
hoey_bbbider
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25345
精華 0
積分 11
帖子 2443
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2009-1-11 01:42 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 hoey_bbbider 為MSN好友 通過MSN和 hoey_bbbider 交談


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-1-11 01:12 PM 發表
如果有a/c底,正路應該考II先,因為I冇意思.
之後預科搵時間考埋III

因為係有個miss話考唔考lcci
我諗應該係你地講的lccii???
因為我本身都係讀會計





http://hk.myblog.yahoo.com/hoey_bbbider

搖搖 模型我都有玩,不過唔係好精果隻

大家多多指教下~~
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-1-11 01:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2009-1-11 01:42 PM 發表

因為係有個miss話考唔考lcci
我諗應該係你地講的lccii???
因為我本身都係讀會計

老實講,而家lccl的認受性弱左.
但都不能不考,盡快考左III先啦.
做一啲普通a/c clerk都要有III





轉虧為"型"
頂部
hoey_bbbider
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25345
精華 0
積分 11
帖子 2443
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2009-1-11 01:59 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 hoey_bbbider 為MSN好友 通過MSN和 hoey_bbbider 交談

如果完成中5課程
有冇能力去考??
定係要讀到高中先得 ??





http://hk.myblog.yahoo.com/hoey_bbbider

搖搖 模型我都有玩,不過唔係好精果隻

大家多多指教下~~
頂部
sam1026
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 11678
精華 0
積分 0
帖子 608
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2009-1-11 02:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2009-1-11 01:42 PM 發表

因為係有個miss話考唔考lcci
我諗應該係你地講的lccii???
因為我本身都係讀會計

唔係lccii
係lcci 既level 2- -
lcci係一個公開考試既名

即係
lcci分開3個level既
level 1係廢既  唔洗考
level 2開始先有用
level 2主要考會考程度既野
最新消息好似話唔洗考partnership
但係要另外再考多2課唔知乜野

頂部
sam1026
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 11678
精華 0
積分 0
帖子 608
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2009-1-11 02:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2009-1-11 01:59 PM 發表

如果完成中5課程
有冇能力去考??
定係要讀到高中先得 ??

會考程度--level2
高考程度--level3

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-1-11 02:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2009-1-11 01:59 PM 發表

如果完成中5課程
有冇能力去考??
定係要讀到高中先得 ??

中五考差唔多.早好過遲
(其實我中五考過II,但肥左,真失敗 )





轉虧為"型"
頂部
hoey_bbbider
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25345
精華 0
積分 11
帖子 2443
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2009-1-11 02:01 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 hoey_bbbider 為MSN好友 通過MSN和 hoey_bbbider 交談


QUOTE:
原帖由 sam1026 於 2009-1-11 02:00 PM 發表

唔係lccii
係lcci 既level 2- -
lcci係一個公開考試既名

即係
lcci分開3個level既
level 1係廢既  唔洗考
level 2開始先有用
level 2主要考會考程度既野
最新消息好似話唔洗考partnership
但係要另 ...

哦,咁講姐係如果我讀完中5應該都可以去考3??





http://hk.myblog.yahoo.com/hoey_bbbider

搖搖 模型我都有玩,不過唔係好精果隻

大家多多指教下~~
頂部
sam1026
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 11678
精華 0
積分 0
帖子 608
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2009-1-11 02:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2009-1-11 02:01 PM 發表

哦,咁講姐係如果我讀完中5應該都可以去考3??

讀完中4考level1
讀完中5考level2
讀完中7考level3
如果你真係有讀過書既話
包合格
因為lcci 既題目真係淺好多

頂部
爛泥仔
上等兵
Rank: 2



UID 2008
精華 0
積分 11
帖子 275
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-14
狀態 離線
發表於 2009-1-11 03:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sam1026 於 2009-1-11 02:45 PM 發表

讀完中4考level1
讀完中5考level2
讀完中7考level3
如果你真係有讀過書既話
包合格
因為lcci 既題目真係淺好多

雖然係淺,但係睇唔明係另一回事,有帶字典都未必有用

頂部
dereksiu2003
壹等兵
Rank: 1


UID 14770
精華 0
積分 1
帖子 117
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-7
狀態 離線
發表於 2009-1-12 02:35 AM  資料  短消息  加為好友 
lcci is not very useful, but u can try~ F.5 can do lv 2 or 3....
but if u wanna be auditor in future, lcci is useless
p.s.: i am now working as auditor in big4

頂部
hoey_bbbider
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25345
精華 0
積分 11
帖子 2443
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2009-1-12 05:41 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 hoey_bbbider 為MSN好友 通過MSN和 hoey_bbbider 交談


QUOTE:
原帖由 dereksiu2003 於 2009-1-12 02:35 AM 發表
lcci is not very useful, but u can try~ F.5 can do lv 2 or 3....
but if u wanna be auditor in future, lcci is useless
p.s.: i am now working as auditor in big4

嘩big 4





http://hk.myblog.yahoo.com/hoey_bbbider

搖搖 模型我都有玩,不過唔係好精果隻

大家多多指教下~~
頂部
tojoelee
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30467
精華 0
積分 4
帖子 509
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-9
狀態 離線
發表於 2009-1-13 01:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2009-1-10 09:51 PM 發表
如果我e+中5
考lcci會唔會太早??
考lcci係唔係一世都會有效??
另外想問問係唔係出到去做野都係要考左lcci先可以做最初級果 D會計文員??

我老實答你 : 唔會,反而遲左。
如果你係讀商科,基本上中四開始已經要考第一張 LCCI
剛剛好如果你一年一張既話,到左中七你係剛剛考晒 4 張。 (我好多年前得 3 張)。

初級會計文員,最低既會計 STANDARD 要 INTERMEDIATE,甚至係 HIGH。

呢個係做 ACCOUNT 出黎必定要有既其中一份 CERTIFICATE,明未??





To Be Continue ....
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 12:42 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver