回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 一天東京玩具遊可怎按排?
pinnes
二等兵
Rank: 1


UID 46217
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-12
狀態 離線
發表於 2012-8-8 04:28 PM  資料  短消息  加為好友 
一天東京玩具遊可怎按排?

師兄們請幫幫小弟

小弟有幸九月去日本

亦很”有幸”地被”恩賜”了一天自由活動

小弟TARGET :

ROBOT魂/SUPER ROBOT 合金(新或2手), 限定品, 高達限定品/模型, 仲有宇宙騎士, 鎧傳.

小弟酒店在新宿

請問一日行程應該點按排好?睇之師兄D 貼話 秋葉原的mandarake 必去

但又好似差唔多11:00 AM 先開鋪

1.       請問師兄們小弟上午可以去邊度?

2.       同埋八點左右收鋪後還可以去邊度?

3.       除了秋業原仲有咩地方值得一去?

4.       唔知有無師兄知邊度有平既NANOBLOCK 賣?

感謝各師兄

頂部
beggarppk
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 46739
精華 0
積分 13
帖子 513
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2012-8-8 04:34 PM  資料  短消息  加為好友 
去台場搵1:1 高達啦
yotobashi camera d nano block 都ok, 同埋好多parts 同油買, 有的比hk 平

頂部
大咀鳥
壹等兵
Rank: 1



UID 1829
精華 0
積分 0
帖子 184
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-24
來自 我的母親&天使之島
狀態 離線
發表於 2012-8-8 04:48 PM  資料  短消息  加為好友 
JR秋葉原站附近有gundam cafe(好近)
而gundam cafe 2 号店(只有外賣)在gundam front tokyo(gundam主題公園)那個商場(臨海富都心商場)

頂部
victorsky
軍曹
Rank: 2



UID 1650
精華 0
積分 7
帖子 304
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2012-8-8 05:04 PM  資料  短消息  加為好友 
老秋間 GUNDAM CAFE 長期超多人

頂部
chan1993416
壹等兵
Rank: 1


UID 38026
精華 0
積分 1
帖子 129
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-15
狀態 離線
發表於 2012-8-8 05:07 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chan1993416 為MSN好友 通過MSN和 chan1993416 交談


QUOTE:
原帖由 victorsky 於 2012-8-8 05:04 PM 發表
老秋間 GUNDAM CAFE 長期超多人

我上次去唔算多人wo......

唔使等就可以入去食野

出面賣GUNPLA燒既更加無人排隊

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2012-8-8 06:16 PM  資料  短消息  加為好友 
有時間行完老秋去下中野,包你有意外收穫

頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2012-8-8 07:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 pinnes 於 2012-8-8 04:28 PM 發表
師兄們請幫幫小弟

小弟有幸九月去日本

亦很”有幸”地被”恩賜”了一天自由活動

小弟TARGET :

ROBOT魂/SUPER ROBOT 合金(新或2手), 限定品, 高達限定品/模型, 仲有宇宙騎士, 鎧傳.

小弟酒店在 ...

可以一早入台場睇高達,新宿->新橋(山手線)->台場, Open year-round 10:00 AM - 10:00 PM weekdays, 9:00 AM - 10:00 PM weekends and holidays

之後過GUNDAM CAFE LUNCH,VOLKS就係GUNDAM CAFE附近

之後玩到8點左右仲可以過返新宿夾公仔

可以同你講ROBOT魂同合金,應該貴過香港好多

GUNDAM FRONT有限定模型,秋記GUNDAM CAFE無既

[ 本帖最後由 clothoest 於 2012-8-8 07:03 PM 編輯 ]





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
pinnes
二等兵
Rank: 1


UID 46217
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-12
狀態 離線
發表於 2012-8-8 09:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 beggarppk 於 2012-8-8 04:34 PM 發表
去台場搵1:1 高達啦
yotobashi camera d nano block 都ok, 同埋好多parts 同油買, 有的比hk 平

謝師兄
yotobashi 上網SEARCH 秋業原同新宿都有
價錢應該一樣?

頂部
pinnes
二等兵
Rank: 1


UID 46217
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-12
狀態 離線
發表於 2012-8-8 09:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 大咀鳥 於 2012-8-8 04:48 PM 發表
JR秋葉原站附近有gundam cafe(好近)
而gundam cafe 2 号店(只有外賣)在gundam front tokyo(gundam主題公園)那個商場(臨海富都心商場)

THX 師兄
gundam cafe 我應該會試
但gundam front tokyo 係邊度黎?

頂部
pinnes
二等兵
Rank: 1


UID 46217
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-12
狀態 離線
發表於 2012-8-8 09:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 密斯威爾 於 2012-8-8 06:16 PM 發表
有時間行完老秋去下中野,包你有意外收穫

師兄
我都見人講過好似中野有正野
但師兄有無實在的店鋪推薦?

頂部
pinnes
二等兵
Rank: 1


UID 46217
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-12
狀態 離線
發表於 2012-8-8 09:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2012-8-8 07:00 PM 發表


可以一早入台場睇高達,新宿->新橋(山手線)->台場, Open year-round 10:00 AM - 10:00 PM weekdays, 9:00 AM - 10:00 PM weekends and holidays

之後過GUNDAM CAFE LUNCH,VOLKS就係GUNDAM CAFE附近

之 ...

感謝師兄
請問VOLKS 係賣咩的?
夾公仔 我都有興趣
聽人講日本D 公仔易挾過香港好多
唔知係咪真

頂部
小思
上等兵
Rank: 2


UID 7242
精華 0
積分 6
帖子 248
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
狀態 離線
發表於 2012-8-8 10:26 PM  資料  短消息  加為好友 
朝早休息多D, 之後中野=>秋葉原=>台場  行一轉你就唔想返香港架啦~~

頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2012-8-8 10:49 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 pinnes 於 2012-8-8 09:52 PM 發表


感謝師兄
請問VOLKS 係賣咩的?
夾公仔 我都有興趣
聽人講日本D 公仔易挾過香港好多
唔知係咪真

VOLKS 咪就係IMS 間廠,

VOLKS係秋記有一座樓,你當係勁大既模型舖

夾公仔依家難左D...





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2012-8-9 12:42 AM  資料  短消息  加為好友 
yodobashi ヨドバシ.com-新宿西口本店
5階         アダルト

2 書店

3 タムタム 秋葉原店 
http://www.hs-tamtam.jp/modules/wordpress2/

秋葉原中央口店                 (ホビーオフ)
http://www.hardoff.co.jp/info_db.php?num=130038

sofmap.com

http://akibamap.info/

READ OLD POST IN
http://www.toysdaily.com/discuz/forum-19-1.html

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2012-8-9 01:36 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




[size=5]識字 識上網 自己搵啦!
成日問[/size]
頂部
DSOA
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 23054
精華 3
積分 145
帖子 4012
成品數目 145 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
來自 Lonely Planet
狀態 離線
發表於 2012-8-9 08:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pinnes 於 2012-8-8 09:50 PM 發表


師兄
我都見人講過好似中野有正野
但師兄有無實在的店鋪推薦?

中野百老匯

http://www.dannychoo.com/post/zh/25749/%E4%B8%AD%E9%87%8E%E7%99%BE%E8%80%81%E5%8C%AF.html

頂部
victorsky
軍曹
Rank: 2



UID 1650
精華 0
積分 7
帖子 304
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2012-8-9 09:08 AM  資料  短消息  加為好友 
其實得一日, 倒不如full day 行老秋
你買得到戰利品仲要托黎托去, 又浪費搭車時間
秋葉原行足一日唔過份, 除左模型仲有大把 ACG 野睇
仲可以行下COSPA

頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2012-8-9 09:09 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pinnes 於 8/8/2012 21:49 發表


THX 師兄
gundam cafe 我應該會試
但gundam front tokyo 係邊度黎?

Diver City 7/F
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=146442





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2012-8-9 09:12 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 victorsky 於 8/9/2012 09:08 發表
其實得一日, 倒不如full day 行老秋
你買得到戰利品仲要托黎托去, 又浪費搭車時間
秋葉原行足一日唔過份, 除左模型仲有大把 ACG 野睇
仲可以行下COSPA

remember most JR station do have locker rental... which i always use that to put all the models and books





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
victorsky
軍曹
Rank: 2



UID 1650
精華 0
積分 7
帖子 304
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2012-8-9 01:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2012-8-9 09:12 AM 發表


remember most JR station do have locker rental... which i always use that to put all the models and books

用 locker 都要錢啦, 如果諗仲買好多, 仲要好彩俾你大locker 有位, 一係就租幾個
搭黎搭去都係錢, 仲要日本交通費唔平

不過唔知樓主係想睇野定掃貨o勒

頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2012-8-9 02:40 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 victorsky 於 2012-8-9 01:18 PM 發表


用 locker 都要錢啦, 如果諗仲買好多, 仲要好彩俾你大locker 有位, 一係就租幾個
搭黎搭去都係錢, 仲要日本交通費唔平

不過唔知樓主係想睇野定掃貨o勒

所以先叫樓主一早去gundam front,之後可以返酒店放低,再去秋記,玩到盡先返新宿夾公仔(d夾公仔收成12點,可以慢慢夾)





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:59 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver