回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 有冇師兄玩war game呀!
巨熊
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34194
精華 0
積分 17
帖子 670
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-7
狀態 離線
發表於 2012-8-8 08:11 AM  資料  短消息  加為好友 
有冇師兄玩war game呀!

尋日小弟第一次玩,玩室內場!

但第一次玩就俾睇場人員問候我地母親

有冇師兄玩開既場好玩,同d人咁無禮貌

頂部
hgfdytyj
軍曹
Rank: 2



UID 32543
精華 0
積分 2
帖子 361
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-7
狀態 離線
發表於 2012-8-8 08:40 AM  資料  短消息  加為好友  添加 hgfdytyj 為MSN好友 通過MSN和 hgfdytyj 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
imkw
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 46465
精華 1
積分 37
帖子 538
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-25
來自 Side 3
狀態 離線
發表於 2012-8-8 09:04 AM  資料  短消息  加為好友 
去bin 都有lee D 人架, 我以前出去打, arm 打咪交換電話, 唔arm 冇下次, 到你夠人數就自己hosts , 唔洗同外人玩

頂部
sundaymodeler
曹長
Rank: 2


UID 42201
精華 0
積分 8
帖子 461
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-12
狀態 離線
發表於 2012-8-8 10:54 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 巨熊 的帖子

你要話比人聽做左乜野事令人有反應, 如果系做錯既話轉邊個場都系一樣





Sunday modeler and back seat driver !
頂部
巨熊
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34194
精華 0
積分 17
帖子 670
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-7
狀態 離線
發表於 2012-8-8 10:57 AM  資料  短消息  加為好友 
我地係成班friend打,係官塘場打,我地有朋友整甩左個槍頭,話要賠錢,

錢賠左,但後尾諗番唔對路,想睇下支鎗爛成點,佢支槍入面本身痴左膠

佢話係強化,講講下個人就越黎越大聲,重講曬粗口==

頂部
imkw
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 46465
精華 1
積分 37
帖子 538
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-25
來自 Side 3
狀態 離線
發表於 2012-8-8 12:40 PM  資料  短消息  加為好友 
我去開果D, 租槍壞咗唔洗$ ga wor

頂部
巨熊
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34194
精華 0
積分 17
帖子 670
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-7
狀態 離線
發表於 2012-8-8 02:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 imkw 於 2012-8-8 12:40 PM 發表
我去開果D, 租槍壞咗唔洗$ ga wor

邊到呀 ,其實我地覺得本身支鎗應該有問題,

如果唔係個人唔會咁激動

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2012-8-8 02:38 PM  資料  短消息  加為好友 
我自己其實一路都想玩下,但無奈一定會成為目標 (身型),唔想一開始就死,所以都係免了 ~ ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
imkw
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 46465
精華 1
積分 37
帖子 538
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-25
來自 Side 3
狀態 離線
發表於 2012-8-8 03:34 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #7 巨熊 的帖子

掃管笏, 我都冇玩好多年, 果到D staff  幾好人, 有時我支私伙有問題, 都幫手救, 重要唔收$ (可能果時係熟客, 加上唔洗換parts)

頂部
乂楓乂
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 46732
精華 0
積分 6
帖子 1334
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2012-8-8 03:34 PM  資料  短消息  加為好友 
我都有玩槍~但未去過打WAR GAME=,=~~主要問題係~無錢=,=...........





SAO名言:
「這雖然是遊戲,但可不是鬧著玩的。」
頂部
imkw
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 46465
精華 1
積分 37
帖子 538
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-25
來自 Side 3
狀態 離線
發表於 2012-8-8 03:45 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #8 williamgundam 的帖子

唔想死就要做到穩密, 切忌大聲交談, 亂開鎗, 我以前連行都等有風吹先行, 因為我習慣望D花草有冇異常X動  

初玩最慘就係一開波就死, 係外面等30mins...

頂部
imkw
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 46465
精華 1
積分 37
帖子 538
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-25
來自 Side 3
狀態 離線
發表於 2012-8-8 04:03 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #10 乂楓乂 的帖子

係架, 最慘我係ho man tin 番工, 日日放工行過槍街, 都幾危險ga

頂部
乂楓乂
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 46732
精華 0
積分 6
帖子 1334
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2012-8-8 04:19 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #12 imkw 的帖子

我都想買把HK416同埋電動SVD玩下~知唔知邊度地方有@@??電動SVD我響槍街睇到14XX==~有無D地方比較平==不過先前都係買佐把HK416玩下好了==





SAO名言:
「這雖然是遊戲,但可不是鬧著玩的。」
頂部
imkw
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 46465
精華 1
積分 37
帖子 538
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-25
來自 Side 3
狀態 離線
發表於 2012-8-8 04:28 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #13 乂楓乂 的帖子

冇玩N年, 唔知呀, 落槍街睇吓lor, btw手拉好似勁d wor

頂部
sundaymodeler
曹長
Rank: 2


UID 42201
精華 0
積分 8
帖子 461
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-12
狀態 離線
發表於 2012-8-8 05:40 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #5 巨熊 的帖子

咁個場有問題啦, 租槍有損壞無理由要個客賠錢, 屬成本部份, 睇場見到D客不正確使用, 可以開聲  不過話說回來, 比左錢就無謂番轉頭講

如果話有損壞要賠, 我就一定唔租





Sunday modeler and back seat driver !
頂部
巨熊
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34194
精華 0
積分 17
帖子 670
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-7
狀態 離線
發表於 2012-8-8 11:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sundaymodeler 於 2012-8-8 05:40 PM 發表
咁個場有問題啦, 租槍有損壞無理由要個客賠錢, 屬成本部份, 睇場見到D客不正確使用, 可以開聲  不過話說回來, 比左錢就無謂番轉頭講

如果話有損壞要賠, 我就一定唔租

果間以後一定唔會再去架啦,之前朋友都去過幾次,但就有二個睇場既(一肥一瘦)


今次得一個(肥),我地一入黎就黑面,問我地有冇人未玩過,講左未,佢都冇理我地

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 11:53 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver