回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 唔讀得書=沒前途?
羅友大
曹長
Rank: 2


UID 42967
精華 0
積分 3
帖子 461
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
來自 羅友星
狀態 離線
發表於 2012-7-18 02:23 PM  資料  短消息  加為好友 
唔讀得書=沒前途?

小弟今年升中五,發現有唔少學兄係暑假入面,日日都溫成幾十粒鐘書,為ge就係應付DSE~
我自知唔係讀書ge材料,唔講天資(我相信都沒乜人有讀書ge天份),自問對讀書沒興趣,根基又唔好,打定輸數入唔到大學~有好多人話宜家可以努力讀都未遲,但我係就算比人禁固住讀書,對住本書都會諗其他野ge人~
藥(令人專注ge藥)又食過,開夜車又試過,都係沒乜成績~
自細就比人係咁"鵝",讀唔到書就出黎掃街~
我今年開始讀電腦動畫,雖然話就話讀完出黎有多個技能,不過對前途都幾擔心~
想知道呢到有沒師兄月入2萬,學歷又唔係好高??

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2012-7-18 02:50 PM  資料  短消息  加為好友 
學歷唔高既定義係咩先?

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2012-7-18 02:51 PM  資料  短消息  加為好友 
大有人在,(唔係小弟,亦唔係穿膠花靠岳父之類人仕)

簡單例子,做裝修工程個啲學歷又未必高,但係好好搵.

有自知之明係好事,不如搵其他有興趣課程冇壞





轉虧為"型"
頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2012-7-18 03:04 PM  資料  短消息  加為好友 
聽聞標機同生果教主都係大學輟學, 但卻有非凡成就, 所以每個人行的路都唔同, 最重要是要清晰自己的目標啫~~  (我係有口話人冇口話自己的~~ )





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
cedric_chan1322
曹長
Rank: 2


UID 18311
精華 1
積分 4
帖子 466
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-5
來自 被放逐既pluto~
狀態 離線
發表於 2012-7-18 03:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 cedric_chan1322 為MSN好友 通過MSN和 cedric_chan1322 交談 ICQ 狀態
行行都一樣, 成敗取決於自己心態~





有拖無欠, 總有一天砌得晒
頂部
Fred
壹等兵
Rank: 1


UID 15235
精華 0
積分 5
帖子 130
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-23
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2012-7-18 03:08 PM  資料  短消息  加為好友 
唔可以話唔讀書就冇前途!
不過咁樣,你的前路係困難d囉!
好似打機咁,你讀多d就好似攞多d裝備咁,容易d過關。(記住攞齊裝備都唔一定爆機)
不過我同意其他師兄所講,找一些有興趣來之讀。最後都係要讀!

頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2012-7-18 03:26 PM  資料  短消息  加為好友 
日式拉麵 / 壽司 師傅
髮型師 搵兩萬 唔出奇

我不是/ 沒有

或者 黑色幽默
過幾年通貨澎賬到做保安都有兩萬


內戰時國民黨政權濫發鈔票,加重剝削人民,來維持其經濟的運轉。至1948年8月21日,國民黨政府發行法幣663萬億元,較1937年6月增發了47萬倍,由此造成了惡性通貨膨脹,物價扶搖直上。發行了10萬元的巨額鈔票,物價的上漲創下天方夜談:瀋陽的雞蛋20萬元1個,上海的開水2000元一杓,北平的圓宵1萬元一個,南京的油條5000 元一根。人們買東西都要提整捆的錢。--

離題
大家覺唔覺近兩年新銀紙濫出左, 廿蚊五十蚊隻色又"假"

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2012-7-18 03:51 PM 編輯 ]





[size=5]識字 識上網 自己搵啦!
成日問[/size]
頂部
aeug
上尉
Rank: 3Rank: 3
奥干擁護者


UID 77
精華 0
積分 30
帖子 1984
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2003-7-28
狀態 離線
發表於 2012-7-18 04:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
想知道呢到有沒師兄月入2萬,學歷又唔係好高??

我建議樓主上d求職網,睇下d咩學歷係咩起薪...或者搵份多招聘廣告嘅報紙了解吓個市場...
我想話學歷唔高但 starting 月入2萬或以上嘅工吾係咁易搵....

但如果問學歷唔高但月入2萬或以上嘅工有無呢?我知有嘅,不過係某工種入職N年之後嘅收入囉...





今天一切我願暫停
總必相信有日我可開始過
頂部
Silvia
上等兵
Rank: 2


UID 47001
精華 0
積分 9
帖子 288
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-2
來自 第三勢力
狀態 離線
發表於 2012-7-18 04:13 PM  資料  短消息  加為好友 
你月入二萬o既目標係咪定得太高呢?
冇經驗冇學力邊個比二萬你,大學生都冇啦!
你仲有兩年先DSE,考完先諗都唔遅!
唔好咁辛苦自己。

頂部
羅友大
曹長
Rank: 2


UID 42967
精華 0
積分 3
帖子 461
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
來自 羅友星
狀態 離線
發表於 2012-7-18 04:25 PM  資料  短消息  加為好友 
其實我又唔係話起新點要成兩萬,用兩萬做例子係想知道有沒一D唔高學歷,但又有進升會ge工作~

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2012-7-18 04:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 羅友大 於 2012-7-18 04:25 PM 發表
其實我又唔係話起新點要成兩萬,用兩萬做例子係想知道有沒一D唔高學歷,但又有進升會ge工作~

一定有,視乎要做幾耐,中途有冇需要進修啫!





轉虧為"型"
頂部
kwan814
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19063
精華 19
積分 60
帖子 2890
成品數目 60 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 納稅北角
狀態 離線
發表於 2012-7-18 04:38 PM  資料  短消息  加為好友 
的確,响我嘅朋友之中收入最高 (過十萬!!) 嘅係HKU畢業的,第二高是Poly,跟住係外國留學或不斷進修嘅...
讀得書好大程度係學習能力高,獨立同進取。之後再加啲運氣。而佢地都唔係死讀書嘅人。

至於唔高學歷過兩萬當然都有,但都係睇你嘅能力同表現
我都有大學畢業嘅朋友工作左十幾年,但想搵份萬幾人工嘅工都搵唔到

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2012-7-18 04:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 羅友大 於 2012-7-18 04:25 PM 發表
其實我又唔係話起新點要成兩萬,用兩萬做例子係想知道有沒一D唔高學歷,但又有進升會ge工作~

其實讀書同工作無對立, 好多人都係半工讀
工作唔係逃避讀書既籍口

頂部
andrewzero
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13119
精華 0
積分 20
帖子 510
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-4
來自 自護公國
狀態 離線
發表於 2012-7-18 04:46 PM  資料  短消息  加為好友 
樓主,其實例子就一定有,
我覺得師兄你其實只係想睇到人支持你姐!

早喲思考這個問題係好事,
但如果頌有兩年,何不先努力完這兩年先呢?

有無興趣讀書都好,盡左力先,
等過多一兩年,讀完書出來,
對自己有更深了解,更知道自己需要什麼
到時再計劃都唔遲呀!

頂部
ONEAL
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 29163
精華 0
積分 15
帖子 728
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-4
狀態 離線
發表於 2012-7-18 04:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 羅友大 於 2012-7-18 04:25 PM 發表
其實我又唔係話起新點要成兩萬,用兩萬做例子係想知道有沒一D唔高學歷,但又有進升會ge工作~

no pain, no gain!

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2012-7-18 05:00 PM  資料  短消息  加為好友 
說實在以目前既社會要有進升就要靠學歷!
除非你響工作上有非凡既能力
就好似工程甘,你有經驗但無學歷永遠只可做師傅 , 無得再升上去做manmagment/manager既級數
不過師兄你還未正式踏出社會做事 , 當你做過幾年野就明白現在學歷既重要, 特別宜家周街大學生~
我唔係話低學歷就無機會~不過呢條路一定唔易行囉~~
我有朋友唔係大學畢業都做左十年野至搵到兩萬一個月住官塘~另一位大學畢業宜家至少有五萬住馬灣~你自己諗諗

[ 本帖最後由 密斯威爾 於 2012-7-18 05:04 PM 編輯 ]

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-7-18 05:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2012-7-18 03:04 PM 發表
聽聞標機同生果教主都係大學輟學, 但卻有非凡成就, 所以每個人行的路都唔同, 最重要是要清晰自己的目標啫~~  (我係有口話人冇口話自己的~~ )

佢兩個都係大學輟學黎自己創業, 但想係香港創業?? 有幾多個真係ok 先.

簡單講, 打工既白領, 就一定係要靠讀書架啦. 藍領就講經驗. 不過香港都冇咩藍領既工啦.


本帖最近評分記錄
XM-XX   2012-7-18 05:18 PM  讚好  +1   知識最能轉成「力量」!




路過既厚多士
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-7-18 05:21 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
jasonlau2005
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11513
精華 1
積分 7
帖子 948
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-7
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2012-7-18 05:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 jasonlau2005 為MSN好友 通過MSN和 jasonlau2005 交談
唔賣腦就要賣力 加入建造業啦 人工高 進升機會高

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-7-18 05:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 羅友大 於 2012-7-18 04:25 PM 發表
其實我又唔係話起新點要成兩萬,用兩萬做例子係想知道有沒一D唔高學歷,但又有進升會ge工作~

咁睇你做左幾耐同邊行既姐. 做top sales, 做經紀. 市好幾皮野一個月好少事. 不過講緊市好. 唔好既又係好pk.
人工係同"能力"對比. 學歷/知識係能力, 口才都係能力, 細心都係能力, 創意都係能力, 手藝都係能力.
只係簡單唔想煩既就自然係用學歷...

當然, 生得靚仔仲有一門獨特行業添 ---- 食軟飯都要講能力(生理+心理)的.

[ 本帖最後由 VampireA 於 2012-7-18 05:41 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
XM-XX   2012-7-18 06:11 PM  讚好  +1   雖然唔會去食,但拜服食得起既人O.O




路過既厚多士
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver