原帖由
pinnes 於 2012-8-9 05:00 PM 發表

歸立一下
台場: 限定模型
中野: 有平野執?
秋葉原: 朝聖
多謝各師兄熱心指教
幸好女友會有另一日跟小弟去台場
當日就中野同秋葉原之後回新宿吧
中野D 野係咪會平過秋葉原, 所以中野見倒O岩野就應該買左 ...
原本果次我係想去上野中野再秋葉原 , 但同事話一定趕唔切 , 結果佢揸車 , 只係去左中野Sun Mail , 車程行經新宿只係車度望兩眼 , 去到秋葉原果時已經係下午3 , 4時 ,
佢地又係唔知做乜行街就真係行街 , 只係門口望一望 , 我入舗佢地就係外面等 , 攪到我都晤好意思

跟住去女僕canteen定cafe食少少野
D女僕....

(下刪) , 跟住佢地就急急腳送我入青山...唔係! 係hotelu...臨別d同事同我講8點d舖已經收晒

, 果時已經7, 8 點...天已黑齊 ,
我酒店行過去都要4, 5 個字 . 但一場黎到Nippon , 點都要搏一搏 , 咁我就用最後一啖气 , "冷"到去商店區 , 好彩重有d舖開到10:00後
返酒店又迷路

返到去已經天光

(差幾個鐘) , 第二朝雞未啼我已經起身再去秋葉原 , 我同你一樣係以為太早d舖未開 ,
其實行下週圍望下 , 去到都開晒門...
[
本帖最後由 oj 於 2012-8-10 02:15 AM 編輯 ]