回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 一天東京玩具遊可怎按排?
大咀鳥
壹等兵
Rank: 1



UID 1829
精華 0
積分 0
帖子 184
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-24
來自 我的母親&天使之島
狀態 離線
發表於 2012-8-9 03:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pinnes 於 2012-8-8 09:49 PM 發表


THX 師兄
gundam cafe 我應該會試
但gundam front tokyo 係邊度黎?

gundam front tokyo 係東京台場臨海副都心商場 DiverCity  7樓
面積2050平方公尺,園內分為免費區和收費區,成人門票1000日圓(約港幣100元)。
1比1gundam系外面
gundam cafe 2号店在 divercity 2樓

頂部
pinnes
二等兵
Rank: 1


UID 46217
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-12
狀態 離線
發表於 2012-8-9 05:00 PM  資料  短消息  加為好友 
歸立一下
台場: 限定模型
中野: 有平野執?
秋葉原: 朝聖

多謝各師兄熱心指教
幸好女友會有另一日跟小弟去台場
當日就中野同秋葉原之後回新宿吧
中野D 野係咪會平過秋葉原, 所以中野見倒O岩野就應該買左先?
想問問師兄們
中野只係去百佬匯就夠了?但上網睇好似開12點左右
12-8點 只有八小時, 時間分配3中野, 5 秋葉原 可行嗎?

頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2012-8-9 06:53 PM  資料  短消息  加為好友 
表面上 你搵d robot魂/合金 類都偏貴,
唔會似模型 大特價 / 7折

新宿 搭中央線出發 去中野 先. 午餐
http://misomax.blogspot.hk/2011/ ... s-gourmet-plan.html

d 格仔鋪 唔會似 皆旺 in's 晏未開
你唔會 動漫 尋寶, 中野 好快 掃完...

http://www.youtube.com/watch?v=z6ALus9tnsQ

http://www.wretch.cc/blog/a1219788037/25326092

晚餐 秋葉原 選擇豐富d

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2012-8-9 07:52 PM 編輯 ]





[size=5]識字 識上網 自己搵啦!
成日問[/size]
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2012-8-9 07:44 PM  資料  短消息  加為好友 
俾我秋葉原都夠行成日 , 你不如睇下想買d乜 , 先search 下d舖0係邉度 , 集中去秋葉原好過 ,
模型平過訂價 , 去下d格仔鋪分分鐘有收獲 , 絕版模型多過中野...

日本地方唔同香港咁細 , 一來一回街頭街尾長過Nathan Road , 唔好理佢幾點開 , 行得去黎人地已經開左舖/收埋舖
你上午去中野跟住又去台場下午又去秋葉原係好趕 , 何况你又唔識路....side左時間0係車度只可以睇0架佬/obasan ,
走馬看花何必呢....而且秋葉原夜晚8:00 d舖都收大半 ...

行理放地鐵 Coin In locker好方便 ,  但size唔太大

去旅行夜訓早起有着數

唉! 我都好想去

[ 本帖最後由 oj 於 2012-8-9 08:01 PM 編輯 ]





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
pinnes
二等兵
Rank: 1


UID 46217
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-12
狀態 離線
發表於 2012-8-9 10:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2012-8-9 06:53 PM 發表
表面上 你搵d robot魂/合金 類都偏貴,
唔會似模型 大特價 / 7折

新宿 搭中央線出發 去中野 先. 午餐
http://misomax.blogspot.hk/2011/ ... s-gourmet-plan.html

d 格仔鋪 唔會似 皆 ...

咁我就集中買模型吧
正呀師兄有片睇TIM

唔該晒
萬分感激

頂部
pinnes
二等兵
Rank: 1


UID 46217
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-12
狀態 離線
發表於 2012-8-9 10:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 oj 於 2012-8-9 07:44 PM 發表
俾我秋葉原都夠行成日 , 你不如睇下想買d乜 , 先search 下d舖0係邉度 , 集中去秋葉原好過 ,
模型平過訂價 , 去下d格仔鋪分分鐘有收獲 , 絕版模型多過中野...

日本地方唔同香港咁細 , 一來一回街頭街 ...

感謝師兄意見
我都係SEARCH下目標店鋪再決定

頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2012-8-9 11:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 pinnes 於 2012-8-9 05:00 PM 發表
歸立一下
台場: 限定模型
中野: 有平野執?
秋葉原: 朝聖

多謝各師兄熱心指教
幸好女友會有另一日跟小弟去台場
當日就中野同秋葉原之後回新宿吧
中野D 野係咪會平過秋葉原, 所以中野見倒O岩野就應該買左 ...

唔駛去中野都OK,因為你唔係買PVC,GAME都唔會差太遠,

今年七月去,秋記已經好多好多好多二手舖

基本上都夠晒平,秋記夠行足一日的,有時間多,不如去睇下AKB XD,都係秋記


本帖最近評分記錄
小杰   2012-8-9 11:56 PM  讚好  +1   正評係比AKB的




My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2012-8-9 11:48 PM  資料  短消息  加為好友 
Figures in Yodobashi Camera Akihabara
http://www.youtube.com/watch?v=lge_HXH1xds

2011
http://www.youtube.com/watch?v=r6LGKfZQtwI&feature=related

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2012-8-10 12:17 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




[size=5]識字 識上網 自己搵啦!
成日問[/size]
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2012-8-9 11:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pinnes 於 2012-8-9 10:57 PM 發表


感謝師兄意見
我都係SEARCH下目標店鋪再決定

唔好怕要行三 四層樓梯 , 我發現好多時一二樓無野買 , 但上多兩三層d寄賣正到要講粗口

又秋葉原又新宿一定唔夠時間唔湯唔水 , 兩度都係要時間行下街 , 中野->新宿->秋葉原會順路d ,
雖然新宿都係秋葉原隔離 , 不過都話日本好大(比起HK) , 唔好誝住行15分鐘旺角去到油麻地咁.....

[ 本帖最後由 oj 於 2012-8-10 12:05 AM 編輯 ]





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2012-8-10 12:49 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 oj 於 2012-8-9 11:53 PM 發表


唔好怕要行三 四層樓梯 , 我發現好多時一二樓無野買 , 但上多兩三層d寄賣正到要講粗口

又秋葉原又新宿一定唔夠時間唔湯唔水 , 兩度都係要時間行下街 , 中野->新宿->秋葉原會順路d ,
雖然新宿都係 ...

得一日 真係樓主唔好諗住一日可以行得哂 日本地方真係好大
我今年第一次去日本東京 都係去台場睇 高達 其它都無時間 睇啦
都唔敢買野返黎 一來驚拎到呢樣 拎唔到果樣 2來今次為實驗性 唔識日文睇下撞釘既機會幾大





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2012-8-10 01:56 AM  資料  短消息  加為好友 
>>新宿都係秋葉原隔離
錯,  好多個站

搭左山手線更兜大圈


行 新宿 只係早起身 觀光吧
http://www.utravel.com.hk/SearchSpot.php?CityID=43

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2012-8-10 02:08 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




[size=5]識字 識上網 自己搵啦!
成日問[/size]
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2012-8-10 02:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pinnes 於 2012-8-9 05:00 PM 發表
歸立一下
台場: 限定模型
中野: 有平野執?
秋葉原: 朝聖

多謝各師兄熱心指教
幸好女友會有另一日跟小弟去台場
當日就中野同秋葉原之後回新宿吧
中野D 野係咪會平過秋葉原, 所以中野見倒O岩野就應該買左 ...

原本果次我係想去上野中野再秋葉原 , 但同事話一定趕唔切 , 結果佢揸車 , 只係去左中野Sun Mail , 車程行經新宿只係車度望兩眼 , 去到秋葉原果時已經係下午3 , 4時 ,
佢地又係唔知做乜行街就真係行街 , 只係門口望一望 , 我入舗佢地就係外面等 , 攪到我都晤好意思 跟住去女僕canteen定cafe食少少野
D女僕.... (下刪) , 跟住佢地就急急腳送我入青山...唔係! 係hotelu...臨別d同事同我講8點d舖已經收晒 , 果時已經7, 8 點...天已黑齊 ,
我酒店行過去都要4, 5 個字 . 但一場黎到Nippon , 點都要搏一搏 , 咁我就用最後一啖气 , "冷"到去商店區 , 好彩重有d舖開到10:00後

返酒店又迷路  返到去已經天光 (差幾個鐘) , 第二朝雞未啼我已經起身再去秋葉原 , 我同你一樣係以為太早d舖未開 ,
其實行下週圍望下 , 去到都開晒門...

[ 本帖最後由 oj 於 2012-8-10 02:15 AM 編輯 ]





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2012-8-10 02:32 AM  資料  短消息  加為好友 
揸車咁煩

你漏左 廿年前 推人迫上 山手線D 觀光見聞
/ 近年 新宿訓街

你揀 新宿 貴的酒店當然行餐死...


其實東京近年來咁多新酒店 都近車站/鋪
http://kunghc.pixnet.net/blog/post/27264478


唔係搵首辦/舊漫畫,書  .  好多望一陣就出返來, 所以你D同伴直頭唔入..

有左 Yodobashi 電器 分頭行就得

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2012-8-10 02:39 AM 編輯 ]





[size=5]識字 識上網 自己搵啦!
成日問[/size]
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2012-8-10 08:27 AM  資料  短消息  加為好友 
新宿 (貴的酒店) 可以只行 4, 5 個字去到秋葉原 ????  





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
Tony仔 (黒き亡霊)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 419
精華 0
積分 14
帖子 1312
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-4
狀態 離線
發表於 2012-8-10 10:03 AM  資料  短消息  加為好友 
你要買既野都唔會點有平貨......特別鎧傳, 白色同紅色個隻都要萬1YEN 左右, 前幾日睇過, 無留意係新品定係中古

有心問既你PM我啦, 我可以畫埋地圖俾你參考去行........

我平均2個禮拜去一次秋葉原





頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2012-8-10 10:46 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談
其實樓主間酒店就係新宿同埋佢係得1日自由活動,

新宿係可以拖埋女友一齊玩夾公仔行街街,應該唔駛特別浪費時間係呢一日黃金時間去既XD

所以全日死攻秋記仲有著數





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
小思
上等兵
Rank: 2


UID 7242
精華 0
積分 6
帖子 248
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
狀態 離線
發表於 2012-8-10 11:31 AM  資料  短消息  加為好友 
del~~重覆~~

[ 本帖最後由 小思 於 2012-8-10 11:35 AM 編輯 ]

頂部
小思
上等兵
Rank: 2


UID 7242
精華 0
積分 6
帖子 248
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
狀態 離線
發表於 2012-8-10 11:31 AM  資料  短消息  加為好友 
del~~重覆~~

[ 本帖最後由 小思 於 2012-8-10 11:35 AM 編輯 ]

頂部
小思
上等兵
Rank: 2


UID 7242
精華 0
積分 6
帖子 248
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
狀態 離線
發表於 2012-8-10 11:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 oj 於 2012-8-10 02:10 AM 發表


原本果次我係想去上野中野再秋葉原 , 但同事話一定趕唔切 , 結果佢揸車 , 只係去左中野Sun Mail , 車程行經新宿只係車度望兩眼 , 去到秋葉原果時已經係下午3 , 4時 ,
佢地又係唔知做乜行街就真係行 ...

上野 中野 秋葉原....

一日一定唔得la, 仲要你個順序本身己經有問題(中野=>上野+秋葉原...你個順序會繞左路).... 而且三個地方都係要細心花時間行, 唔係一般到此一遊既景點。

而且日本舖8:00pm基本上9成都收晒......開門時間大約11~12am, 實際可以行既時間就更就少....而偏偏呢3個地方都係同類...

頂部
victorsky
軍曹
Rank: 2



UID 1650
精華 0
積分 7
帖子 304
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2012-8-10 02:30 PM  資料  短消息  加為好友 
東京既自由行團多數都係住池袋sunshine city prince
自己 bk 酒店就多數toyoko inn 或者 super hote (不過而家感覺toyoko inn 都好貴o勒)
新宿雖然知道有平酒店但我真係未住過 (年年都去日本玩去左七~八年o勒)

行二手店既話老秋推介 liberty (但要留意可能同一樣係liberty , 同一樣產品, 唔同鋪會唔同價錢), 老秋車站隔離有一間幾隱閉可以留意下
全新就推介行 softmap
其實又唔駛行樓梯既, 睇下水牌都估到邊層賣咩啦, 模型figure game 呢幾個日文字由細睇到大

其實行老秋買大路野淨係行條大街都行死你, 仲一定唔會蕩失路, 若果你有好多時間, 攻略埋d 後街小巷行兩日都唔夠

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:43 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver