回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 火都黎埋
jacky127
二等兵
Rank: 1



UID 742
精華 0
積分 0
帖子 91
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-9
狀態 離線
發表於 2012-8-9 12:45 AM  資料  短消息  加為好友 
火都黎埋

目前出價:HKD 170.00
直接購買價:HKD 230.00
剩餘時間: 已經結束
得標者:
商品數量:1
出價次數: 5 ( 出價紀錄 )
起標價格:HKD 99.99
每口價:HKD 10.00
商品新舊:全新
所在地區:香港
開始時間:2012-07-29 13:46
結束時間:2012-08-08 23:46
商品編號:b22656472   備註事項:
賣方可提前結束拍賣。
拍賣時間不會自動延長。



bid左百七,個買家話係二百三,咁你就唔好有起標價格、每口價啦,你淨放直接購買價米得羅,大家點睇?
同個買家理論,仲悪人先告狀,話我唔識字喎

[ 本帖最後由 jacky127 於 2012-8-9 01:07 AM 編輯 ]

頂部
jacky127
二等兵
Rank: 1



UID 742
精華 0
積分 0
帖子 91
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-9
狀態 離線
發表於 2012-8-9 01:14 AM  資料  短消息  加為好友 
你都知,佢仲话佢蝕,仲將其中一部轉左另一部,果幾十蚊吾係問題,但有被騙感覺

頂部
jacky127
二等兵
Rank: 1



UID 742
精華 0
積分 0
帖子 91
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-9
狀態 離線
發表於 2012-8-9 01:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Suigintou 於 2012-8-9 01:09 AM 發表
投訴佢lor...~~~

講真果3部LBX出面買都係差唔多, 可能唔駛$230 tim...~~~

米係,佢之後仲同我講二百三,三部喎

頂部
jacky127
二等兵
Rank: 1



UID 742
精華 0
積分 0
帖子 91
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-9
狀態 離線
發表於 2012-8-12 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 
我覺得佢係裝儍,用呢個價會蝕米五賣,但拍賣野五袋表你一定賺

頂部
jacky127
二等兵
Rank: 1



UID 742
精華 0
積分 0
帖子 91
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-9
狀態 離線
發表於 2012-8-13 03:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Tony仔 於 2012-8-12 11:07 PM 發表
我想知佢拍賣內容有冇寫就算$230結束也要以$230購買? 或者加$60手續費之類?

剩係用左呢張圖就代表用直接價賣[attach]398513[/attach]
咁你就唔好有起標價格、每口價啦
仲將其中一部轉左另一部[本身係一個Bid,三盒模型]再電郵我係$230三部我跟住打電話比佢問下,佢仲話我吾識字,就吾好Bid,又話我迫佢用$170賣,佢會蝕架,
果時我有種被騙感覺,火都黎埋,老實講,就算用二百三買,我都冇問題,佢就算$170賣比我,我都吾會要
我覺得係博你吾好意思用$230買,佢米賺,小左錢就吾買
自己Bid左咁耐野,都係第一次遇到呢D人

[ 本帖最後由 jacky127 於 2012-8-13 04:13 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 12:11 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver