回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 一天東京玩具遊可怎按排?
pinnes
二等兵
Rank: 1


UID 46217
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-12
狀態 離線
發表於 2012-8-8 04:28 PM  資料  短消息  加為好友 
一天東京玩具遊可怎按排?

師兄們請幫幫小弟

小弟有幸九月去日本

亦很”有幸”地被”恩賜”了一天自由活動

小弟TARGET :

ROBOT魂/SUPER ROBOT 合金(新或2手), 限定品, 高達限定品/模型, 仲有宇宙騎士, 鎧傳.

小弟酒店在新宿

請問一日行程應該點按排好?睇之師兄D 貼話 秋葉原的mandarake 必去

但又好似差唔多11:00 AM 先開鋪

1.       請問師兄們小弟上午可以去邊度?

2.       同埋八點左右收鋪後還可以去邊度?

3.       除了秋業原仲有咩地方值得一去?

4.       唔知有無師兄知邊度有平既NANOBLOCK 賣?

感謝各師兄

頂部
pinnes
二等兵
Rank: 1


UID 46217
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-12
狀態 離線
發表於 2012-8-8 09:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 beggarppk 於 2012-8-8 04:34 PM 發表
去台場搵1:1 高達啦
yotobashi camera d nano block 都ok, 同埋好多parts 同油買, 有的比hk 平

謝師兄
yotobashi 上網SEARCH 秋業原同新宿都有
價錢應該一樣?

頂部
pinnes
二等兵
Rank: 1


UID 46217
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-12
狀態 離線
發表於 2012-8-8 09:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 大咀鳥 於 2012-8-8 04:48 PM 發表
JR秋葉原站附近有gundam cafe(好近)
而gundam cafe 2 号店(只有外賣)在gundam front tokyo(gundam主題公園)那個商場(臨海富都心商場)

THX 師兄
gundam cafe 我應該會試
但gundam front tokyo 係邊度黎?

頂部
pinnes
二等兵
Rank: 1


UID 46217
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-12
狀態 離線
發表於 2012-8-8 09:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 密斯威爾 於 2012-8-8 06:16 PM 發表
有時間行完老秋去下中野,包你有意外收穫

師兄
我都見人講過好似中野有正野
但師兄有無實在的店鋪推薦?

頂部
pinnes
二等兵
Rank: 1


UID 46217
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-12
狀態 離線
發表於 2012-8-8 09:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2012-8-8 07:00 PM 發表


可以一早入台場睇高達,新宿->新橋(山手線)->台場, Open year-round 10:00 AM - 10:00 PM weekdays, 9:00 AM - 10:00 PM weekends and holidays

之後過GUNDAM CAFE LUNCH,VOLKS就係GUNDAM CAFE附近

之 ...

感謝師兄
請問VOLKS 係賣咩的?
夾公仔 我都有興趣
聽人講日本D 公仔易挾過香港好多
唔知係咪真

頂部
pinnes
二等兵
Rank: 1


UID 46217
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-12
狀態 離線
發表於 2012-8-9 05:00 PM  資料  短消息  加為好友 
歸立一下
台場: 限定模型
中野: 有平野執?
秋葉原: 朝聖

多謝各師兄熱心指教
幸好女友會有另一日跟小弟去台場
當日就中野同秋葉原之後回新宿吧
中野D 野係咪會平過秋葉原, 所以中野見倒O岩野就應該買左先?
想問問師兄們
中野只係去百佬匯就夠了?但上網睇好似開12點左右
12-8點 只有八小時, 時間分配3中野, 5 秋葉原 可行嗎?

頂部
pinnes
二等兵
Rank: 1


UID 46217
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-12
狀態 離線
發表於 2012-8-9 10:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2012-8-9 06:53 PM 發表
表面上 你搵d robot魂/合金 類都偏貴,
唔會似模型 大特價 / 7折

新宿 搭中央線出發 去中野 先. 午餐
http://misomax.blogspot.hk/2011/ ... s-gourmet-plan.html

d 格仔鋪 唔會似 皆 ...

咁我就集中買模型吧
正呀師兄有片睇TIM

唔該晒
萬分感激

頂部
pinnes
二等兵
Rank: 1


UID 46217
精華 0
積分 6
帖子 51
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2011-3-12
狀態 離線
發表於 2012-8-9 10:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 oj 於 2012-8-9 07:44 PM 發表
俾我秋葉原都夠行成日 , 你不如睇下想買d乜 , 先search 下d舖0係邉度 , 集中去秋葉原好過 ,
模型平過訂價 , 去下d格仔鋪分分鐘有收獲 , 絕版模型多過中野...

日本地方唔同香港咁細 , 一來一回街頭街 ...

感謝師兄意見
我都係SEARCH下目標店鋪再決定

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 12:11 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver