回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 可愛小狗的可憐遭遇
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2009-2-4 10:10 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談
可愛小狗的可憐遭遇

x100



http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/article?mid=12856

[ 本帖最後由 crabchiu 於 2009-2-14 10:04 PM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2009-2-4 10:24 PM
ap_20090203090627808_jpg.jpg (42.8 KB)
 




燃燒了...雪白地...燃燒著...變成完全雪白的灰燼了...

http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/profile
頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-2-4 10:52 PM  資料  短消息  加為好友 
呢間野咪係亞皆老街中電對面?

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-2-4 11:21 PM  資料  短消息  加為好友 
好慘呀


我個fd仲幫親過好幾次添... 佢隻狗去慣左呢添架.   之前換個第二間, 但一返屋企就病左.

好既狗酒店真係好難搵架  





路過既厚多士
頂部
Eric仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
模型要砌至好買


UID 30657
精華 0
積分 6
帖子 1289
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-12
狀態 離線
發表於 2009-2-5 02:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-2-4 11:21 PM 發表
好慘呀


我個fd仲幫親過好幾次添... 佢隻狗去慣左呢添架.   之前換個第二間, 但一返屋企就病左.

好既狗酒店真係好難搵架  

就o甘睇應意外並唔係人為
真係唔好彩

頂部
華哥哥
曹長
Rank: 2


UID 21868
精華 2
積分 5
帖子 445
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-3
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-2-5 02:44 AM  資料  短消息  加為好友  QQ
如果就樓主所講拒地的態度真系好難令人接受,呢件事令我想起好多年前我亦有過類似的遭遇,當時因爲要離開香港發展,將小狗帶到防止虐畜會要求收養(當初我亦系從果度領養返尼的),職員叫我可先離開等通知,等獸醫檢查是否適合,如果唔適合可以有兩個選擇,一個系叫我帶走,一個系人道毀滅,如果系後者就要簽名授權,我話選擇第一個,過三幾個鐘頭,我打電話去問情況,職員的態度輕挑,話唔收已經人道毀滅左啦(聲音高八度的說),我真系呆左,我話我從未同意過,職員叫我等等話翻查一下,查完一樣系用輕挑的口吻同我講,系喔,我地搞錯左,唔好意思OK?(聲音高八度的說)真吹漲!





呢個工作室好鬼爽 >>>>>> http://www.facebook.com/treemodels
頂部
sealteam
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1406
精華 0
積分 4
帖子 698
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-22
狀態 離線
發表於 2009-2-5 03:14 AM  資料  短消息  加為好友 
對於喧喧深表同情
狗酒店始終係一門生意, 老細有心都無用, 你請番黎d職員無愛心就死得, 為你隻寵物好, 一係搵個信任得過的朋友(最好有經驗),
一係就自己放棄一點娛樂,
個人黎講不信任香港愛護動物協會, 10隻送去9隻最終人道毀滅, 剩番一隻等你俾錢領養,
如果要找收養或領養的請嘗試遺棄動物協會(SAA), 我都是在那裡領養了2隻唐狗, 不收分文,





人生有幾個十年
頂部
華哥哥
曹長
Rank: 2


UID 21868
精華 2
積分 5
帖子 445
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-3
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-2-5 03:18 AM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 sealteam 於 2009-2-5 03:14 AM 發表
對於喧喧深表同情
狗酒店始終係一門生意, 老細有心都無用, 你請番黎d職員無愛心就死得, 為你隻寵物好, 一係搵個信任得過的朋友(最好有經驗),
一係就自己放棄一點娛樂,
個人黎講不信任香港愛護動物協 ...

哦?有甘的一個會?我都系聽你講先知,可能無養狗幾年無點留意,不過當年我系防虐領養小狗時都系唔收錢的(如果無記錯的話,因爲都好多年前的事了),後來收錢甘我就唔知呢!





呢個工作室好鬼爽 >>>>>> http://www.facebook.com/treemodels
頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2009-2-5 08:31 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談
回復 #2 patmb 的帖子

對。就是這間。________________________





燃燒了...雪白地...燃燒著...變成完全雪白的灰燼了...

http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/profile
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:59 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver