回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 深水埗福x (內有惡犬,山頭文化)
withoutr
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20787
精華 0
積分 18
帖子 1030
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-3
狀態 離線
發表於 2009-2-4 10:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 thrudvant2 於 2009-2-4 06:16 AM 發表
講真其實佢地d態度都唔係咁差jei,
人迫迫時行開行埋四眼妹都識得講"唔該借借"架wor,
有次買野後有野問下個阿姐,
佢唔止冇你地講o個D"怨氣"仲識笑架wor,
所以見到呢個post都好奇入黎睇睇,
但眼見咁多人都有 ...

同意四眼妹淨係識 [唔該借借} LOR

但你千萬不要問佢任何野=>佢連D野放邊都唔知 [唔該借借}





^-^
頂部
withoutr
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20787
精華 0
積分 18
帖子 1030
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-3
狀態 離線
發表於 2009-2-4 10:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 bbabm 於 2009-2-3 07:13 PM 發表
我住左九龍城十九幾+二十個年頭,
經歷"福x"由九龍城賈炳達道搬去城南道,
再由城南道搬去元州街,
個大嬸係死鬼老細個老婆(個老細N年前生癌死).

死鬼老細係唔係個四眼佬(矮矮地咁)

不過佢老婆好似唔係咁既樣,好似係幾瘦下





^-^
頂部
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-2-4 10:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 withoutr 於 2009-2-4 10:16 AM 發表


死鬼老細係唔係個四眼佬(矮矮地咁)

不過佢老婆好似唔係咁既樣,好似係幾瘦下

個老細係個好廋既阿叔, 個樣幾和善, 佢人都唔係到, 好心你積下口德

頂部
withoutr
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20787
精華 0
積分 18
帖子 1030
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-3
狀態 離線
發表於 2009-2-4 10:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ericni 於 2009-2-4 10:20 AM 發表

個老細係個好廋既阿叔, 個樣幾和善, 佢人都唔係到, 好心你積下口德

我有邊句得罪阿叔先(句野都係quote人,唔該你睇晒成個post先話人)

[ 本帖最後由 withoutr 於 2009-2-4 10:32 AM 編輯 ]





^-^
頂部
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-2-4 10:35 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 withoutr 於 2009-2-4 10:31 AM 發表


我有邊句得罪阿叔先(句野都係quote人,唔該你睇晒成個post先話人)



QUOTE:
原帖由 withoutr 於 2009-2-4 10:16 AM 發表


死鬼老細係唔係個四眼佬(矮矮地咁)

不過佢老婆好似唔係咁既樣,好似係幾瘦下

自己反思下, 如果換轉係閣下雙親, 見人咁講你會唔會想 Dup 佢

頂部
withoutr
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20787
精華 0
積分 18
帖子 1030
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-3
狀態 離線
發表於 2009-2-4 10:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ericni 於 2009-2-4 10:35 AM 發表


自己反思下, 如果換轉係閣下雙親, 見人咁講你會唔會想 Dup 佢

唔該你張開你對眼,人地之前講你又唔出聲

QUOTE:
原帖由 bbabm 於 2009-2-3 07:13 PM 發表
我住左九龍城十九幾+二十個年頭,
經歷"福x"由九龍城賈炳達道搬去城南道,
再由城南道搬去元州街,
個大嬸係死鬼老細個老婆(個老細N年前生癌死).

我quote人句野乜你咁大反應,如果踩親你條尾,唔好意思lor

[ 本帖最後由 withoutr 於 2009-2-4 10:45 AM 編輯 ]





^-^
頂部
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-2-4 10:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 withoutr 於 2009-2-4 10:41 AM 發表


唔該你張開你對眼,人地之前講你又唔出聲




我quote人句野乜你咁大反應

Sorry, 係我 Overlook 左, 但咁只係表示你地兩個講野同樣都有問題 (你 quote 人句野但自己又再講一次 )

頂部
withoutr
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20787
精華 0
積分 18
帖子 1030
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-3
狀態 離線
發表於 2009-2-4 10:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ericni 於 2009-2-4 10:48 AM 發表

Sorry, 係我 Overlook 左, 但咁只係表示你地兩個講野同樣都有問題 (你 quote 人句野但自己又再講一次 )

係我copy and paste 時無諗到,見諒





^-^
頂部
MarK.C
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 20301
精華 0
積分 13
帖子 2001
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-23
來自 無盡的星空
狀態 離線
發表於 2009-2-4 10:59 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
其實個間鋪頭服務態度咁差
但係仲有咁多人幫襯
個老闆娘咁都得既
一時對人好一時對人差
其實我覺得兇神惡煞我唔介意
但係唔好掟錢,拔番黎既錢係我既
你有權去掟咩?我都無得罪你
仲有整凹個盒為咩姐?
好彩師兄盒野d件都無事
我認為以上既行為好不智
做得生意既就唔好搵顧客黎出氣啦

頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-2-4 12:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 withoutr 於 2009-2-4 10:09 AM 發表


英明個肥仔(黑黑地)都唔見好得去邊

係咪講緊三十幾歲 (都快四十歲) 果位?

佢係偉利/英明做左好耐,十幾年前已經見佢係觀塘偉利,是老臣子了。

呢位肥仔,態度一時時,有次經過入去睇到郡氏果 set 夾仔,問左佢d問題,佢答得好有心機同詳細,仲笑笑口咁;但有次問下佢郡氏噴槍d配件,佢就面黑黑好似唔多願答咁。

頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-2-4 12:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-2-4 10:11 AM 發表

我都同你一樣時運低. 有次知道佢有wave既sr1 初會版賣, 第二日走去買, 見佢冇放出來, 去counter問, 大嬸同壽包妹一齊笑笑口講: "賣晒喇". 其他時候買野找錢都冇咩點.

講衰態度, 千里達先係第一, 有幾多間鋪可以你俾錢買野而佢係用粗口同你溝通先, 我唔係熟客喎. 個老闆娘個樣唔係好似佢死老豆就好似你殺佢全家咁.

點解叫佢做「壽包妹」?

千里達個老闆娘,永遠都係口黑面黑,態度又串臭,真係人辨一個!

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-2-4 12:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2009-2-4 12:10 PM 發表


點解叫佢做「壽包妹」?

千里達個老闆娘,永遠都係口黑面黑,態度又串臭,真係人辨一個!

你唔覺佢個化妝好似個壽包咩





路過既厚多士
頂部
withoutr
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20787
精華 0
積分 18
帖子 1030
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-3
狀態 離線
發表於 2009-2-4 12:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2009-2-4 12:05 PM 發表


係咪講緊三十幾歲 (都快四十歲) 果位?

佢係偉利/英明做左好耐,十幾年前已經見佢係觀塘偉利,是老臣子了。

呢位肥仔,態度一時時,有次經過入去睇到郡氏果 set 夾仔,問左佢d問題,佢答得好有心機同 ...

男人都有更年期

模型零售界的

怨王; 怨后

選舉

[ 本帖最後由 withoutr 於 2009-2-4 12:20 PM 編輯 ]





^-^
頂部
thrudvant2
二等兵
Rank: 1


UID 20781
精華 0
積分 0
帖子 54
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-2-4 12:22 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #80 VampireA 的帖子

好彩時運低o既唔止我一個~

頂部
withoutr
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20787
精華 0
積分 18
帖子 1030
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-3
狀態 離線
發表於 2009-2-4 12:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2009-2-4 12:10 PM 發表


點解叫佢做「壽包妹」?

千里達個老闆娘,永遠都係口黑面黑,態度又串臭,真係人辨一個!

係喎,兩公婆都包公咁面口,鄧佢個伙記仔慘,成日俾佢地鬧

對客態度就唔知la,因為佢d野零舍貴過人,極少幫襯

normal color噴罐都賣成$35





^-^
頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-2-4 12:29 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
其實呢度唔止我一個知道佢地既實際關係同真正身份, 亦唔多覺佢地態度有咩問題, 但係一路無咩人出聲答咀甚至解答大家既疑問, 而由得大家討論, 我一路都有睇住個post, 到依家直係覺得需要講少少野. 呢個post主要大家討論緊兩樣野:

1. 服務態度
呢樣野都幾見仁見智, 唔同人有唔同既最低要求, 亦有唔同既經歷. 大家主觀或客觀地討論都完全無問題, 鬧又得讚又得比較又得. 只要唔好人身攻擊!

2. 家事
佢地既關係, 佢地另一半既狀況, 甚至一家大小, 請問同佢地對你既態度或者同你買模型有咩關係呢? 好幾個只係猜測或亂up既內容, 跟住回覆果 D就繼續講落去將猜測變成事實講到真既一樣, 網上如恆河沙數既錯誤資料就係咁樣流傳開去. 包括好多砌模型既錯誤觀念同技巧都係響呢個情況繼續宣揚緊.
當中有d用語尖酸,刻薄,不敬, 似乎過哂火位, 我唔夠膽話大家平時同人溝通與網上言論係咪一致, 但係從讀post既感覺, 令我幻想一班八婆圍住咀渺渺響度講事非講人壞話既場面, 對唔住我無話任何人係八婆, 我只係話睇post時既感覺.

最後一提withoutr同ericni既爭論, 呢個post發展左都幾日, 可能ericni同我都有類似既感覺, 終於今日忍唔住要出聲, withoutr兄只能當你唔好彩ericni兄響果一刻回應, 就拿最後既用語來提一提大家, 但係ericni兄應該唔係針對你, 而係針對呢個post既內容, 想大家停一停想一想吧~

[ 本帖最後由 亞糊 於 2009-2-4 12:32 PM 編輯 ]





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
withoutr
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20787
精華 0
積分 18
帖子 1030
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-3
狀態 離線
發表於 2009-2-4 12:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亞糊 於 2009-2-4 12:29 PM 發表
其實呢度唔止我一個知道佢地既實際關係同真正身份, 亦唔多覺佢地態度有咩問題, 但係一路無咩人出聲答咀甚至解答大家既疑問, 而由得大家討論, 我一路都有睇住個post, 到依家直係覺得需要講少少野. 呢個post主要大 ...

亞糊兄,我知你同福x的人好熟,唔係點會俾你泊車泊咁耐,當然態度係見仁見智,其他不說,就掟$來說,唔係我一個有咁既遭遇(呢個係事實,唔係吹水),或者她當然沒有對你這樣做,但如果真係有人向你掟$,平心而論,你又會舒服嗎?

如果你同福x係friend,你應該知點做

[ 本帖最後由 withoutr 於 2009-2-4 12:58 PM 編輯 ]





^-^
頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-2-4 01:04 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 withoutr 於 2009-2-4 12:53 PM 發表


亞糊兄,我知你同福x的人好熟,唔係點會俾你泊車泊咁耐,當然態度係見仁見智,其他不說,就掟$來說,唔係我一個有咁既遭遇,或者她當然沒有對你這樣做,但如果真係有人向你掟$,平心而論,你又會舒服嗎?

...

我明白你既感受, 作為佢地既"朋友", 我當然會"做野", 但同一時間作為大家既盟友, 難得搵到相同興趣既朋友, 我亦認為要做番少少野, 都係為左大家好, 見諒.

當然雙方面係咪會聽到意見作出改變定意見接受, 態度照舊? 我唔敢包.  始終大家有自己既方式. 我都同六至七個"朋友"提過關於佢地既產品佢地既待客態度佢地既市場策略佢地既質量, 點想番又無咩幾多又真係會吸取意見, 有d依然聽到個別客同我講對佢既不滿, 有d依然比人唱佢d貨質數差, 有d轉左生意形式

但只要自重既話, 討論咩同點樣發洩都唔係問題. 當然講番砌模型大家會開心d~

[ 本帖最後由 亞糊 於 2009-2-4 01:17 PM 編輯 ]





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
lionwmk
上等兵
Rank: 2


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 22483
精華 5
積分 33
帖子 282
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-20
來自 三角州部隊
狀態 離線
發表於 2009-2-4 01:10 PM  資料  短消息  加為好友 
希望withoutr 兄以後誤會再遇到D不快事件
亦希望呢個話題可以結束,
大家再將目標放回模型上





獅子
頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-2-4 01:18 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lionwmk 於 2009-2-4 01:10 PM 發表
希望withoutr 兄以後誤會再遇到D不快事件
亦希望呢個話題可以結束,
大家再將目標放回模型上

岩岩改完post按reply制, 見到有人相同意思, 太好了~





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 12:17 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver