回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 深水埗福x (內有惡犬,山頭文化)
withoutr
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20787
精華 0
積分 18
帖子 1030
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-3
狀態 離線
發表於 2009-2-3 02:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lomond 於 2009-2-3 02:18 PM 發表
買野都係求方便..就手..
如果貪佢平少少就山長水遠走去買..計返條數..浪費金錢時間..

你話個阿嬸態度差..我一d都唔覺..
我每日最少去一次..
有次買完野發覺佢俾少左樣贈品我..我返轉頭問佢點解..佢仲係咁 ...

奉勸一句,take care

(你要小心怨嬸,小心怨嬸)





^-^
頂部
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2009-2-3 02:23 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 fishmeat 於 2009-2-3 02:18 PM 發表

深水冒險樂園

原本有嫁,向華麗廣場的,但依嫁無左lu

頂部
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2009-2-3 02:24 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lomond 於 2009-2-3 02:18 PM 發表
買野都係求方便..就手..
如果貪佢平少少就山長水遠走去買..計返條數..浪費金錢時間..

你話個阿嬸態度差..我一d都唔覺..
我每日最少去一次..
有次買完野發覺佢俾少左樣贈品我..我返轉頭問佢點解..佢仲係咁 ...

少見有贈品送

頂部
lomond
二等兵
Rank: 1


UID 31875
精華 0
積分 1
帖子 57
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-27
狀態 離線
發表於 2009-2-3 02:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 赤君-018 於 2009-2-3 02:24 PM 發表

少見有贈品送

係rx-78 塊鐵牌

頂部
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2009-2-3 02:30 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lomond 於 2009-2-3 02:27 PM 發表


係rx-78 塊鐵牌

喔,我知邊隻啦

頂部
模型男
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34906
精華 0
積分 9
帖子 792
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-21
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-2-3 02:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 fishmeat 於 2009-2-3 01:59 PM 發表

其實玩開模型既多數都好斯文
比起其他行業所面對既無理客人
已經算好易應付

真係好難可以得罪人
但甘都比人插得
我覺得空穴來風,未必無因

yes! 就係囖, 人善俾人欺囖! 受完人氣仲要同佢諗理由解釋埋囖

頂部
gtafai77
軍曹
Rank: 2


UID 28443
精華 0
積分 0
帖子 372
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
來自 諒山
狀態 離線
發表於 2009-2-3 07:11 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
回復 #54 frankie 的帖子

最近見過架龍記sdkfz 251/1窩釘型 $115,算唔算抵玩?

頂部
bbabm
平民
Rank: 1



UID 28195
精華 0
積分 0
帖子 1
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-8
狀態 離線
發表於 2009-2-3 07:13 PM  資料  短消息  加為好友 
我住左九龍城十九幾+二十個年頭,
經歷"福x"由九龍城賈炳達道搬去城南道,
再由城南道搬去元州街,
個大嬸係死鬼老細個老婆(個老細N年前生癌死).

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-2-3 07:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 赤君-018 於 2009-2-3 01:38 PM 發表

但我前幾日向到仲買到隻HG驚炮$*%播....


好多時都係打過白鴿轉出返黎  我呢十年都好少去LOR

QUOTE:
原帖由 gtafai77 於 2009-2-3 07:11 PM 發表
最近見過架龍記sdkfz 251/1窩釘型 $115,算唔算抵玩?

如果係連PE同Brass 果糸列緊抵玩

[ 本帖最後由 frankie 於 2009-2-3 07:51 PM 編輯 ]





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
mp5chung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 31744
精華 0
積分 2
帖子 1074
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2008-8-7
狀態 離線
發表於 2009-2-3 10:52 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #62 赤君-018 的帖子

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-2-3 11:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mp5chung 於 2009-2-3 10:52 PM 發表
我覺得現在只是談及人地一家大細不同的牲格作笑料,全無身為顧客的你所應有的禮貌,和人對人的尊重,失敗

明哂~!  大家同去一間舖買野,點解 人地會有d 咁既 "奇遇" 而我地又冇呢... 總有佢因由既...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
MR_ERIC
軍曹
Rank: 2


UID 26567
精華 0
積分 8
帖子 362
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-29
狀態 離線
發表於 2009-2-3 11:16 PM  資料  短消息  加為好友 
我想問:e間野地址係邊ga...
同埋....點解細女咁受注意???難道.....





小弟之blog~模型.生活都講吓~~
http://blog.qooza.hk/eric_gundam
頂部
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2009-2-4 02:17 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-2-3 11:07 PM 發表

明哂~!  大家同去一間舖買野,點解 人地會有d 咁既 "奇遇" 而我地又冇呢... 總有佢因由既...

??我每次想去都要去補習,成個月先得一兩日去到睇模型,加上同區模型鋪唔多,習慣了
其次就會去英ming或千里x,小時常去的

頂部
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2009-2-4 02:18 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mp5chung 於 2009-2-3 10:52 PM 發表
我覺得現在只是談及人地一家大細不同的牲格作笑料,全無身為顧客的你所應有的禮貌,和人對人的尊重,失敗

我無笑料播呀,係D圖示夠笑料姐,唔係咩??
同埋我只係講緊間鋪囉唔該師兄

[ 本帖最後由 赤君-018 於 2009-2-4 02:20 AM 編輯 ]

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-2-4 02:33 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 赤君-018 於 2009-2-4 02:17 AM 發表

??我每次想去都要去補習,成個月先得一兩日去到睇模型,加上同區模型鋪唔多,習慣了
其次就會去英ming或千里x,小時常去的

但講到態度差, "千里達" & "三和" 一定衰過 "福利" lor...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2009-2-4 03:31 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-2-4 02:33 AM 發表

但講到態度差, "千里達" & "三和" 一定衰過 "福利" lor...

所以我會選擇近我屋企的福x都好過近我學校的呢兩間
呢兩間成日比人眼超超咁

頂部
thrudvant2
二等兵
Rank: 1


UID 20781
精華 0
積分 0
帖子 54
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-2-4 06:16 AM  資料  短消息  加為好友 
講真其實佢地d態度都唔係咁差jei,
人迫迫時行開行埋四眼妹都識得講"唔該借借"架wor,
有次買野後有野問下個阿姐,
佢唔止冇你地講o個D"怨氣"仲識笑架wor,
所以見到呢個post都好奇入黎睇睇,
但眼見咁多人都有呢個體會又唔會係作野,
唔通係我"時運低"?

頂部
ln0
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 5806
精華 0
積分 0
帖子 649
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-27
狀態 離線
發表於 2009-2-4 08:33 AM  資料  短消息  加為好友 
咁我就真係時運低啦, 同佢買野比錢佢賺,仲要
比佢拍凹我盒模型.... 建立聲譽唔係一朝一夕,
但可毀於一旦呀!

頂部
withoutr
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20787
精華 0
積分 18
帖子 1030
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-3
狀態 離線
發表於 2009-2-4 10:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 赤君-018 於 2009-2-4 02:17 AM 發表

??我每次想去都要去補習,成個月先得一兩日去到睇模型,加上同區模型鋪唔多,習慣了
其次就會去英ming或千里x,小時常去的

英明個肥仔(黑黑地)都唔見好得去邊





^-^
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-2-4 10:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 thrudvant2 於 2009-2-4 06:16 AM 發表
講真其實佢地d態度都唔係咁差jei,
人迫迫時行開行埋四眼妹都識得講"唔該借借"架wor,
有次買野後有野問下個阿姐,
佢唔止冇你地講o個D"怨氣"仲識笑架wor,
所以見到呢個post都好奇入黎睇睇,
但眼見咁多人都有 ...

我都同你一樣時運低. 有次知道佢有wave既sr1 初會版賣, 第二日走去買, 見佢冇放出來, 去counter問, 大嬸同壽包妹一齊笑笑口講: "賣晒喇". 其他時候買野找錢都冇咩點.

講衰態度, 千里達先係第一, 有幾多間鋪可以你俾錢買野而佢係用粗口同你溝通先, 我唔係熟客喎. 個老闆娘個樣唔係好似佢死老豆就好似你殺佢全家咁.

不過又咁講, 我唔係要求佢要做到giordano果 D咁, 果 D train到好似隻狗咁, 跟出跟入, 拾熟狗頭咁, 呢種我仲反感, 亦覺得個sales好辛苦. 我唔happy佢又唔happy.  亦某程度鼓勵顧客無理取鬧. 但我知有好多人好buy呢種皇帝式服侍, 俾少少錢可以洗死人, 又要滿足自己虛榮心. 所以通常一去到一d 一入到去就有個sales撞埋o黎但又笑得好假好辛苦果 D鋪都會同個sales講我自己睇得既喇.

但又當然, 如果我去d 5/6星酒店既, 我又會要求返果 D皇帝式服侍喎, 話晒我俾左好多錢就係去買呢d"服侍"喎.





路過既厚多士
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 10:06 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver