原帖由
thrudvant2 於 2009-2-4 06:16 AM 發表

講真其實佢地d態度都唔係咁差jei,
人迫迫時行開行埋四眼妹都識得講"唔該借借"架wor,
有次買野後有野問下個阿姐,
佢唔止冇你地講o個D"怨氣"仲識笑架wor,
所以見到呢個post都好奇入黎睇睇,
但眼見咁多人都有 ...
我都同你一樣時運低. 有次知道佢有wave既sr1 初會版賣, 第二日走去買, 見佢冇放出來, 去counter問, 大嬸同壽包妹一齊笑笑口講: "賣晒喇". 其他時候買野找錢都冇咩點.
講衰態度, 千里達先係第一, 有幾多間鋪可以你俾錢買野而佢係用粗口同你溝通先, 我唔係熟客喎. 個老闆娘個樣唔係好似佢死老豆就好似你殺佢全家咁.
不過又咁講, 我唔係要求佢要做到giordano果 D咁, 果 D train到好似隻狗咁, 跟出跟入, 拾熟狗頭咁, 呢種我仲反感, 亦覺得個sales好辛苦. 我唔happy佢又唔happy. 亦某程度鼓勵顧客無理取鬧. 但我知有好多人好buy呢種皇帝式服侍, 俾少少錢可以洗死人, 又要滿足自己虛榮心. 所以通常一去到一d 一入到去就有個sales撞埋o黎但又笑得好假好辛苦果 D鋪都會同個sales講我自己睇得既喇.
但又當然, 如果我去d 5/6星酒店既, 我又會要求返果 D皇帝式服侍喎, 話晒我俾左好多錢就係去買呢d"服侍"喎.