回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [齊齊砌] (VIP 齊齊砌)FUBOLOUS UCF10
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-7-1 02:45 PM  資料  短消息  加為好友 
(VIP 齊齊砌)FUBOLOUS UCF10

各位高手唔好意思
快手過頭 無影到製作過程



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-7-1 02:49 PM  資料  短消息  加為好友 
FUBOLOUS UCF10



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-7-1 02:50 PM  資料  短消息  加為好友 
送架暴走UCF10比大家



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-7-1 02:51 PM  資料  短消息  加為好友 
車櫃



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-7-1 02:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zexel33 於 2008-7-1 02:48 PM 發表
aoshima???個模質素如何?

係呀...
質素一般OK
頭燈太厚
頭轆唔改位會凸出車身
其它問題不大

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-7-1 03:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kinkin_710 於 2008-7-1 03:00 PM 發表
  我覺得快手o左 D (出成品 post)

如果有"製作過程 post"毒o下大家就仲正

sorry呀
出左VIP 齊齊砌果時我都砌左八成lu....

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-7-1 03:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 高速啤機 於 2008-7-1 02:53 PM 發表
  快~靚~正~!!

多謝曬 啤機哥

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-7-1 04:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 junior 於 2008-7-1 04:08 PM 發表
好似成班大老開會咁, 好有氣勢!!!
c hing 有冇汽水煙盒賫close up?

sorry呀 手機唔夠火力zoom

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-7-1 06:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 junior 於 2008-7-1 04:12 PM 發表
唔知到時大家賫成品係咪都全黑色呢?

至少九乘係黑色

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-7-1 07:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mugennsx2000 於 2008-7-1 07:18 PM 發表
駛唔駛咁快呀

出左VIP 齊齊砌果時我都砌左八成lu....

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-7-3 07:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zexel33 於 2008-7-1 11:04 PM 發表
好型呀

多謝曬

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-7-3 09:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 高速啤機 於 2008-7-3 09:13 PM 發表
唔使咁認真wor~~!!

我太多VIP車le

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-7-10 09:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 paullolico 於 2008-7-1 06:53 PM 發表
黑色型d

黑色係先vip

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-9-17 08:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Jackelpkw 於 2008-7-13 03:18 PM 發表
gd,here is many time

多謝曬........

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-9-18 09:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~Marco~ 於 2008-9-18 09:44 PM 發表
哇,砌得好靚呀
係呢
我最近睇option fans 佢話香港有vip改裝d 裝飾買
有 junction produce銀包,菊結,衫,打火機,繩結,揚卷結

多謝曬........
紅碪間vip工房有好多vip野買嫁.....

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-9-18 09:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 臭賢 於 2008-9-18 08:38 PM 發表
我都有2部..
但唔係你果隻..
同埋冇你果 D咁靚..

ls430同hiace.....
你d都砌得好靚呀

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-9-18 10:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~Marco~ 於 2008-9-18 09:56 PM 發表

可比地址我嗎?
佢有無銀包,水杯 買?

間暴走工場係蕪湖街118號....
銀包,水杯可能有.....
http://www.bousougarage.com/

[ 本帖最後由 a0110352004 於 2008-9-18 10:23 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-9-18 11:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~Marco~ 於 2008-9-18 10:33 PM 發表

算,一定算,我都想買,不過好貴
後面張相一定要貼出黎

旺角有間買$130咋

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-9-19 10:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 臭賢 於 2008-9-19 06:40 PM 發表

果架係UCF31
架車好多野都唔岩位..
個車底搞到K左型...

我都有砌UCF31.....
係FABULOUS同ADMIRATION版...

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-9-19 10:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2008-9-19 08:15 PM 發表
嘩嘩嘩!原來樓主有啖1多架靚車!

過獎啦 CHING
我D車車砌得好差咋

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 07:04 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver