回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 將近情人節請問大家點準備?
小b~
壹等兵
Rank: 1



UID 31819
精華 0
積分 1
帖子 106
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-26
狀態 離線
發表於 2009-2-9 10:35 PM  資料  短消息  加為好友 
將近情人節請問大家點準備?

黎到呢個日子我都好頭痛,
因為唔知可以送咩/去邊到食飯
有無兄弟以經準備好晒
比D意見分享下-0-

頂部
athrunmoon
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 17967
精華 0
積分 7
帖子 1416
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
狀態 離線
發表於 2009-2-9 10:52 PM  資料  短消息  加為好友 
我就平平地只係買左個agnes b 手袋俾女朋友,未俾佢知。
情人節正日夜晚會去尖東富豪食自助餐,如果冇六折優惠我唔會去食咁貴。
因為我重係學生,未有收入,不過情人節都唔係最近先儲錢,所以算係早有準備。

頂部
肥牛 (AFV小兵)
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 12821
精華 4
積分 83
帖子 2771
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-28
狀態 離線
發表於 2009-2-9 10:57 PM  資料  短消息  加為好友 
上兩年既情人節都有著落, 今年沒有了~唯有同61式坦克一齊過

頂部
小b~
壹等兵
Rank: 1



UID 31819
精華 0
積分 1
帖子 106
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-26
狀態 離線
發表於 2009-2-9 11:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 athrunmoon 於 2009-2-9 10:52 PM 發表
我就平平地只係買左個agnes b 手袋俾女朋友,未俾佢知。
情人節正日夜晚會去尖東富豪食自助餐,如果冇六折優惠我唔會去食咁貴。
因為我重係學生,未有收入,不過情人節都唔係最近先儲錢,所以算係早有準備。

自助餐我都有興趣
唔知未折要幾錢1位?
我都係學生黎=.=
上年我用晒所有利是買左個姑磁錢包
手鐲又送過
蛋糕又整過
袋/3佢又有大把
真係唔知送咩好呀 HELP

頂部
小b~
壹等兵
Rank: 1



UID 31819
精華 0
積分 1
帖子 106
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-26
狀態 離線
發表於 2009-2-9 11:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥牛 於 2009-2-9 10:57 PM 發表
上兩年既情人節都有著落, 今年沒有了~唯有同61式坦克一齊過

請問大哥有咩意見
送野個方面

頂部
肥牛 (AFV小兵)
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 12821
精華 4
積分 83
帖子 2771
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-28
狀態 離線
發表於 2009-2-9 11:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小b~ 於 2009-2-9 11:26 PM 發表


請問大哥有咩意見
送野個方面

你條女係唔係鐘意D物質野? 如果係既就簡單, 買佢想要既野就得, 不過可以加多一樣自己手做既小小心意, 例如男人老狗整曲奇, 全手摺花束等, 女仔應該會幾鐘意的, 當然食返餐好既就一定要, 記得要BOOK位, 因為多數有氣氛既食店都係冇得WALK IN的, 而家BOOK都應該未遲, 因為環境唔好D人會少D出去食

頂部
collincollin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 25540
精華 0
積分 0
帖子 623
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-2-9 11:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 collincollin 為MSN好友 通過MSN和 collincollin 交談 Yahoo!
泥得呢到問,
不如送部自己整的模型





GVG隱發作/.\
頂部
master_roshi
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 10821
精華 3
積分 12
帖子 1484
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-18
來自 鳥山明漫畫世界
狀態 離線
發表於 2009-2-9 11:48 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
單身寡佬,冇乜嘢準備!

頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2009-2-9 11:53 PM  資料  短消息  加為好友 
有節目,但唔係同情人過 = =
我係比女仔約出去幫手砌機... = =

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-2-10 12:03 AM  資料  短消息  加為好友 
中午去cova 食午飯,之後睇戲,夜晚去世貿中心果邊食飯,然後8點左右去新伊館睇交響樂
花要聽日去訂,禮物之前已經送左

頂部
本田
中校
Rank: 4


UID 28466
精華 0
積分 6
帖子 3315
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-15
狀態 離線
發表於 2009-2-10 12:10 AM  資料  短消息  加為好友  添加 本田 為MSN好友 通過MSN和 本田 交談
果日影結婚相,之後唔知有咩可以做!

頂部
小b~
壹等兵
Rank: 1



UID 31819
精華 0
積分 1
帖子 106
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-26
狀態 離線
發表於 2009-2-10 09:19 AM  資料  短消息  加為好友 
有咁多人準備好晒=.=
我而家仲係到諗緊送咩

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-2-10 09:45 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 athrunmoon 於 2009-2-9 10:52 PM 發表
我就平平地只係買左個agnes b 手袋俾女朋友,未俾佢知。
情人節正日夜晚會去尖東富豪食自助餐,如果冇六折優惠我唔會去食咁貴。
因為我重係學生,未有收入,不過情人節都唔係最近先儲錢,所以算係早有準備。

嘩嘩嘩!
學生????
agnes b 手袋....
尖東富豪食自助餐....
你都幾有$$$$
我出嚟做野都無你噤豪

自己覺得要量入為出!
要see see自己可唔可以負擔,
可以的就無問題啦!

如果真係要死慳死抵先可以同佢過到一個"浪漫"的情人節,
不如花多少少心思去唸一d又可以save money又可以浪漫的情人節啦!


我覺得要see see佢鐘意食咩!
佢係係女友,你應該知道的!
eg:日本菜,中國菜,印度菜........
自助餐係好在唔怕佢會唔like食咩,又可以多d選擇!
but,自助餐d野一般都唔太好味...
餐廳仔一般會有情調dd!but,情人節都係食set,要自己花花功夫去搵!





存貨太多,時間太少...
頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2009-2-10 09:59 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
flower, flower, and flower...





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
hide
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 26323
精華 24
積分 244
帖子 1934
成品數目 244 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
狀態 離線
發表於 2009-2-10 10:01 AM  資料  短消息  加為好友 
$$$$$$ 狂洗$$$$$$$$

頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-2-10 10:03 AM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ
2月13號生日都冇人陪,更何況2月14號





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-2-10 10:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小b~ 於 2009-2-10 09:19 AM 發表
有咁多人準備好晒=.=
我而家仲係到諗緊送咩

嘩,你依家先諗,好似遲左少少,起碼晚飯果 D都比較難book到位
禮物就送佢鍾意既就ok
睇住自己荷包,你要記住"佢係你女友,唔係你老婆或者家人,唔駛傾家蕩產討佢歡心"

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-2-10 10:50 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2009-2-10 10:08 AM 發表


嘩,你依家先諗,好似遲左少少,起碼晚飯果 D都比較難book到位
禮物就送佢鍾意既就ok
睇住自己荷包,你要記住"佢係你女友,唔係你老婆或者家人,唔駛傾家蕩產討佢歡心"

我都認同!
一段健康的關唔係要金錢/物質去keep住!
當然用少少$$$氹佢開心係無問題啦!





存貨太多,時間太少...
頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2009-2-10 01:56 PM  資料  短消息  加為好友 
fw :

http://hk.myblog.yahoo.com/tokuhon_blog/article?mid=5309

邊嚟咁多錢

如果佢知你有錢, 唔送禮都愛你啦

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2009-2-10 02:03 PM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2009-2-10 02:03 PM
cash.jpg (54.34 KB)
 
頂部
athrunmoon
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 17967
精華 0
積分 7
帖子 1416
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
狀態 離線
發表於 2009-2-10 05:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2009-2-10 01:56 PM 發表
fw :

http://hk.myblog.yahoo.com/tokuhon_blog/article?mid=5309

邊癧咁多錢

如果佢知你有錢, 唔送禮都愛你啦

佢係唔係做對換貨幣生意,咁多錢,一舊舊…

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:53 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver