回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 334揮手區
小呆abc
壹等兵
Rank: 1


UID 23876
精華 0
積分 0
帖子 193
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:36 PM  資料  短消息  加為好友  添加 小呆abc 為MSN好友 通過MSN和 小呆abc 交談


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2009-2-8 08:28 PM 發表

唔可以以一概全  你可以去搵下
mathz既範圍有減冇加  已經係好多年既事啦
我呀叔當年讀中四中五本amath書  有d我中四先開始學既amath都冇包含/提過小小
原來我呢個上學期學既野全部都係當年普通math教  你 ...

334唔似以前D人狂背書就𢲡到好成積
334真係要識先最重要

頂部
MSSLLS
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 28836
精華 0
積分 1
帖子 604
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:38 PM  資料  短消息  加為好友  添加 MSSLLS 為MSN好友 通過MSN和 MSSLLS 交談


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2009/2/8 08:33 PM 發表

或者我用另一個更好既說法
所增加的 比減少更多  相信會更好

所以勉勵一下中四學生  千萬不要留級

作為一名學生,不要留級是理所當然的事情bar

頂部
MSSLLS
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 28836
精華 0
積分 1
帖子 604
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 MSSLLS 為MSN好友 通過MSN和 MSSLLS 交談


QUOTE:
原帖由 小呆abc 於 2009/2/8 08:36 PM 發表

334唔似以前D人狂背書就拝到好成積
334真係要識先最重要

以前D人狂背書就拝到好成積 --> 30 years ago....

       
我們的課程和考卷也要識先最重要

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小呆abc 於 2009-2-8 08:36 PM 發表

334唔似以前D人狂背書就𢲡到好成積
334真係要識先最重要

對不起  絕對不認同
反正我地一直講緊bio  唔爭在繼續用bio做例子

bio既考試最鐘意問possible error,precaution,會有考你點set一個setup出黎
更加有一條係問呢個度photosynthesis既setup點變成度respiration of plant 既setup
呢d text book 入面基本上唔會多  什至可能會冇
phy 同chem 都可以將題目應用入現實生活  背書根本唔一定識做
mathz amathz 背咩書?  背公式?  都係多做數多了解者
中三或之前果 D或者勉強都可以算係背書=識做
但中四真係不敢苟同

敢問樓主幾大?

[ 本帖最後由 i4546546 於 2009-2-8 08:43 PM 編輯 ]

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MSSLLS 於 2009-2-8 08:38 PM 發表

作為一名學生,不要留級是理所當然的事情bar

講得岩  但從衰果方面黎睇  其他級留左都叫做仲可以repeat...
我地一留級真係等跳樓都得 人地讀左3年334  你係第四年先加入
未必跟得上課程  
再者  你舊制中四都搞唔掂 三三四既中四課程邊有可能搞得好-.-

頂部
MSSLLS
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 28836
精華 0
積分 1
帖子 604
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:47 PM  資料  短消息  加為好友  添加 MSSLLS 為MSN好友 通過MSN和 MSSLLS 交談
回復 #24 i4546546 的帖子

小呆abc 讀中三的, 13-15 lo

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MSSLLS 於 2009-2-8 08:47 PM 發表
小呆abc 讀中三的, 13-15 lo

唔怪得之  
冇指責佢既意思 但係中三講得出呢句係正常嫁
我舊年d中史西史都係死背者  

to 小呆abc  
相信出年你會明白  背書唔等於會有好成績  
死背phy chem bio 我可以肯定  依書直問果 D就識
轉過彎一問就一定唔識
好好理解  買多幾本exercise做下成績一定會好d

[ 本帖最後由 i4546546 於 2009-2-8 08:51 PM 編輯 ]

頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:52 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #9 MSSLLS 的帖子

我地教果啲係係three domains,Archea , Bacteria, EuKarya 同埋six kingdom: Archeabacteria,Eubacteria, Protists, Fungi, Plants 同埋animals喎........
唔係淨係animals 同plants 果啲喎..

[ 本帖最後由 古風戰士 於 2009-2-8 08:56 PM 編輯 ]

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2009-2-8 08:52 PM 發表
我地教果啲係係three domains,Archea , Bacteria, EuKarya 同埋six kingdom: Archeabacteria, Protists, Fungi, Plants 同埋animals喎........
唔係淨係animals 同plants 果啲喎..

咦 你地教緊classification?
呵呵  三三四果 D同舊制好大分別喎  
同埋唔係five kingdom咩?多左邊個  ? 但又見你都係得5個..

最後  five kingdom同three domains都要一齊學?  我以為新制係得three domains 添

頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:57 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #29 i4546546 的帖子

頭先打漏左個,係six kingdom ,Archeabacteria,Eubacteria, Protists, Fungi, Plants 同埋animals.........

[ 本帖最後由 古風戰士 於 2009-2-8 08:58 PM 編輯 ]

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2009-2-8 09:01 PM  資料  短消息  加為好友 
嘩  將 prokaryotes 再分做 Archeabacteria 同 Eubacteria
真攞命....好好加油啦   之後仲多野....

頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2009-2-8 09:06 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #31 i4546546 的帖子

乜唔係prokaryotes=Archeabacteria ,Eukaryotes=Eubacteria咩......
唔知有冇記錯..

[ 本帖最後由 古風戰士 於 2009-2-8 09:07 PM 編輯 ]

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2009-2-8 09:11 PM  資料  短消息  加為好友 
原本就有呢5個 : Protista  Fungi  Plantae Animalia  prokaryotes
留意plant同animal 唔係就咁寫  當教多你一樣野啦

至於你上面講果2個e字頭既野我就唔知咩黎啦
但可以肯定既係 five kingdom變成six kingdom
係因為 prokaryotes 再分做 Archeabacteria 同埋 Eubacteria

頂部
MSSLLS
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 28836
精華 0
積分 1
帖子 604
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-2-8 09:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 MSSLLS 為MSN好友 通過MSN和 MSSLLS 交談


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2009/2/8 09:06 PM 發表
乜唔係prokaryotes=Archeabacteria ,Eukaryotes=Eubacteria咩......
唔知有冇記錯..

冇記錯
CE classification = Five kingdom only , but we also learn something about Archeabacteria ,Eukaryotes XD
CE: Five kingdom: Prokaryotes:(Archeabacteria,Eubacteria), Protists, Fungi, Plants ,animals
唔係淨係animals 同plants 果啲lo
CE : three domains,Archea , Bacteria, EuKarya
        But the details is the same, we dun have "three domains " this name only

[ 本帖最後由 MSSLLS 於 2009-2-8 09:24 PM 編輯 ]

頂部
MSSLLS
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 28836
精華 0
積分 1
帖子 604
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-2-8 09:22 PM  資料  短消息  加為好友  添加 MSSLLS 為MSN好友 通過MSN和 MSSLLS 交談


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2009/2/8 09:11 PM 發表
原本就有呢5個 : Protista  Fungi  Plantae Animalia  prokaryotes
留意plant同animal 唔係就咁寫  當教多你一樣野啦

至於你上面講果2個e字頭既野我就唔知咩黎啦
但可以肯定既係 five kingdom變成six king ...

2個e字頭????

頂部
gp8283123321
曹長
Rank: 2


UID 29536
精華 0
積分 2
帖子 412
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-15
來自 hk
狀態 離線
發表於 2009-2-8 09:23 PM  資料  短消息  加為好友 
我都係334,高考一次定生死

頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2009-2-8 09:25 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #33 i4546546 的帖子

應該係你岩,應該係Prokaryotes=Archeabacteria+ Eubacteria, Eukaryotes=Domain Eukarya......

頂部
MSSLLS
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 28836
精華 0
積分 1
帖子 604
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-2-8 09:25 PM  資料  短消息  加為好友  添加 MSSLLS 為MSN好友 通過MSN和 MSSLLS 交談
Archaea= 古菌, Eukaryote = 真核生物
I learnt this in F.3 ....

頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2009-2-8 09:45 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #38 MSSLLS 的帖子

你頭先話ce要考classfication,姐係F.4或者F.5都會教,我個bio老師仲同我地講"After you have learnt this , you can show off in front of the form six student"............我間學校無理由咁特別,ce要考嘅唔教....都唔知係唔係佢記錯

頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2009-2-8 10:53 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
揮手中

地理、綜合I.S.、(未知)

想讀會計冇得讀=  =

[ 本帖最後由 wilson28994 於 2009-2-8 10:55 PM 編輯 ]





長門,,,製造中...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 06:07 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver