我都晌果樹睇到雙方評語........會唔會公說公有理, 婆說婆有理哩?
大家相互尊重理解重好啦....開開心心過牛年嘛..
轉至拍賣網 :
賣家正分134, 負分2
樓主正分2, 負分1
買家滿意度: [負面] !
意見︰ 交收前已遲到,但係唔緊要都可以接受,但係我早幾日已經打左比你問你係唔係齊件,新,你話ok冇問題,但係出到黎就缺件,同冇說明書,真係唔可以接受,講真真係好失望,所以迫於無奈都要比負分你 (2009-02-07 15:59)
意見︰ 另外我希望你可以比個良好我,因為我話哂都等左幾好耐下,冇理由要我白費時間吧!! (2009-02-07 16:00) (最近期的)
賣家滿意度: [負面] !
意見︰ 首先唔見左3本說明書, 我都唔清楚, 唔好意思!但係個5盒模型絕對冇缺件, 冇法完成交易真係對唔住!但係哥哥仔, 你份人真係差到冇人有, 自己早到話人遲到, 仲有, bid到咁o既價錢仲要講價, 比拍賣費你都要嗌足5分鐘, 仲要我比正面評分比你, 返屋企訓醒覺先講啦! (2009-02-07 23:25)
回覆︰ 對你比負分我,真係覺得無奈擺明少左2塊都仲話冇,100蚊下叫價都係收1蚊錢,又話收2蚊,咁唔係叫講價,只係想清楚番點解要收呢個數,睇見你點回應該都知你咩人,以後就算你有咩賤貨都唔會幫你買 (2009-02-08 15:05)
回覆︰ 況且你D所謂好平賣比我的貨,街外用130蚊已經可以買哂,唔好講到好似自己好大損失咁,賣唔岩價咪自己托起佢囉!! 比你浪費左時間果個係我,仲要比你負分 (2009-02-08 15:09)
意見︰ 如果出面130蚊可以買哂的話你一早出左去買啦,不過又係0既,對$1都要慳0既你$130又係貴左D0既!! (2009-02-08 22:35) (
[
本帖最後由 ☆斗市民 於 2009-2-9 11:45 PM 編輯 ]