回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: yahoo拍賣D人真係好唔老實
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2009-2-9 12:41 AM  資料  短消息  加為好友 
面交點解唔check下先比錢





或者我再重申一次,科林係一個公開留言o既地方,任何回覆不代表全網站會員.
I will now recap in English...
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-2-9 02:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 steven_ynwa 於 2009-2-7 11:32 PM 發表
點解唔check下野先俾錢佢....



QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2009-2-9 12:41 AM 發表
面交點解唔check下先比錢



QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2009-2-7 08:30 PM 發表
唔係ga
我其實都冇買到
佢都唔會賣比我
我叫佢散賣幾隻比我又話唔得
懷疑佢根本覺得唔岩價,借D E 唔賣比我???






通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
aya_hirano
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23281
精華 0
積分 4
帖子 986
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-13
來自 平野塾
狀態 離線
發表於 2009-2-9 02:56 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 1312 11:14 PM 發表

你冇買到, 又俾o左 "劣" 評佢, 仲要係到唱佢, 你真係有你一套...


至於散賣...

我試過放 3 隻野 (同一個系列), 其中一隻係特別版香港冇得賣,
我志在散貨令屋企多d 位, 所以已 ...

你有無睇清楚ga?
唔齊件梗係唔會買啦,
而家佢呃人wor,唔比劣評佢唔通比好評佢?





廢up"高手"特徵:長篇大論扮有point,自已未識就教人做,誤人子弟
頂部
Laion
上校
Rank: 4
囡囡至上主義~


UID 950
精華 5
積分 73
帖子 4350
成品數目 73 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-22
狀態 離線
發表於 2009-2-9 08:53 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
死仔
之前同我要幾隻野
之後又話唔要其中一隻
最後又話屋企人唔比買全部唔要
既然屋企人唔比, 咁都我都無你辦法
點知宜家居然一買買5 盒

你自己都好唔老實wor





"只有經歷過痛苦先會學懂同情"
頂部
hoey_bbbider
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 25345
精華 0
積分 11
帖子 2443
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-20
狀態 離線
發表於 2009-2-9 05:57 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 hoey_bbbider 為MSN好友 通過MSN和 hoey_bbbider 交談


QUOTE:
原帖由 Laion 於 2009-2-9 08:53 AM 發表
死仔
之前同我要幾隻野
之後又話唔要其中一隻
最後又話屋企人唔比買全部唔要
既然屋企人唔比, 咁都我都無你辦法
點知宜家居然一買買5 盒

你自己都好唔老實wor

最後都冇買到
不過真係要收手啦
都就黎會考
冇時間整呢D野
所以考完先再作打算





http://hk.myblog.yahoo.com/hoey_bbbider

搖搖 模型我都有玩,不過唔係好精果隻

大家多多指教下~~
頂部
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-2-9 07:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Laion 於 2009-2-9 08:53 AM 發表
死仔
之前同我要幾隻野
之後又話唔要其中一隻
最後又話屋企人唔比買全部唔要
既然屋企人唔比, 咁都我都無你辦法
點知宜家居然一買買5 盒

你自己都好唔老實wor

笑左

頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2009-2-9 07:37 PM  資料  短消息  加為好友 
覺得樓主好可愛~





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-2-9 11:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aya_hirano 於 2009-2-9 02:56 AM 發表

你有無睇清楚ga?
唔齊件梗係唔會買啦,
而家佢呃人wor,唔比劣評佢唔通比好評佢?

我就試過幾次係 Yahoo 買野, 有兵器開信刀花o左, 有首辦缺件要退貨, 又或模型欠o左設計圖要再約多次, 但我都係俾好評人 (評語中講明交易不成功)...

人地又唔係放飛機, 又唔係講價, 有時d 無心之失 or 遲到十分八分鐘, 我覺得係可以原諒 lor...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
☆斗市民
中尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 13833
精華 14
積分 30
帖子 776
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-6
狀態 離線
發表於 2009-2-9 11:27 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我都晌果樹睇到雙方評語........會唔會公說公有理, 婆說婆有理哩?
大家相互尊重理解重好啦....開開心心過牛年嘛..

轉至拍賣網 :
賣家正分134, 負分2
樓主正分2, 負分1

買家滿意度: [負面] !
意見︰ 交收前已遲到,但係唔緊要都可以接受,但係我早幾日已經打左比你問你係唔係齊件,新,你話ok冇問題,但係出到黎就缺件,同冇說明書,真係唔可以接受,講真真係好失望,所以迫於無奈都要比負分你 (2009-02-07 15:59)
意見︰ 另外我希望你可以比個良好我,因為我話哂都等左幾好耐下,冇理由要我白費時間吧!! (2009-02-07 16:00) (最近期的)

賣家滿意度: [負面] !
意見︰ 首先唔見左3本說明書, 我都唔清楚, 唔好意思!但係個5盒模型絕對冇缺件, 冇法完成交易真係對唔住!但係哥哥仔, 你份人真係差到冇人有, 自己早到話人遲到, 仲有, bid到咁o既價錢仲要講價, 比拍賣費你都要嗌足5分鐘, 仲要我比正面評分比你, 返屋企訓醒覺先講啦! (2009-02-07 23:25)

回覆︰ 對你比負分我,真係覺得無奈擺明少左2塊都仲話冇,100蚊下叫價都係收1蚊錢,又話收2蚊,咁唔係叫講價,只係想清楚番點解要收呢個數,睇見你點回應該都知你咩人,以後就算你有咩賤貨都唔會幫你買 (2009-02-08 15:05)

回覆︰ 況且你D所謂好平賣比我的貨,街外用130蚊已經可以買哂,唔好講到好似自己好大損失咁,賣唔岩價咪自己托起佢囉!! 比你浪費左時間果個係我,仲要比你負分 (2009-02-08 15:09)

意見︰ 如果出面130蚊可以買哂的話你一早出左去買啦,不過又係0既,對$1都要慳0既你$130又係貴左D0既!! (2009-02-08 22:35) (

[ 本帖最後由 ☆斗市民 於 2009-2-9 11:45 PM 編輯 ]





頂部
mac07
軍曹
Rank: 2


UID 18293
精華 0
積分 10
帖子 311
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-5
狀態 離線
發表於 2009-2-10 01:29 AM  資料  短消息  加為好友 
睇完個評分!

頂部
謎之敵人
壹等兵
Rank: 1


UID 13556
精華 0
積分 0
帖子 142
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-27
狀態 離線
發表於 2009-2-10 11:16 AM  資料  短消息  加為好友 
車....無聊的 "Post"~~
睇完全個 "Post",發覺樓主都同個位仁兄差不多...
一開始睇又話條友有三百幾信用度,睇返個拍賣. (原來得一百幾)
之後睇落去,原來你都唔老實既.

QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2009-2-7 04:25 PM 發表
幾日前bid到120蚊5盒bb戰士
見到果條友3百幾信用度應該都冇問題
打去約好哂時間
我仲再打多一次去 ...



QUOTE:
原帖由 Laion 於 2009-2-9 08:53 AM 發表
死仔
之前同我要幾隻野
之後又話唔要其中一隻
最後又話屋企人唔比買全部唔要
既然屋企人唔比, 咁都我都無你辦法
點知宜家居然一買買5 盒

你自己都好唔老實wor


頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-2-10 11:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Laion 於 2009-2-9 08:53 AM 發表
死仔
之前同我要幾隻野
之後又話唔要其中一隻
最後又話屋企人唔比買全部唔要
既然屋企人唔比, 咁都我都無你辦法
點知宜家居然一買買5 盒

你自己都好唔老實wor

梗係你賣得唔夠平啦!





頂部
hong
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 6817
精華 0
積分 2
帖子 765
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-29
狀態 離線
發表於 2009-2-10 12:33 PM  資料  短消息  加為好友 
50步笑百步

頂部
thardaway
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16417
精華 0
積分 2
帖子 951
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-2
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-2-10 01:22 PM  資料  短消息  加為好友 
老實講,唔老實o既人週圍都有,又點止係 yahoo
平貴自己知,唔啱價你都唔會買啦





工作中:
1) ... Hi-Zack 進行中!
2) ... 機戰白騎士
3) ... 舊版 1/144 Nemo (40%)
4) ... 電擊放棄作 (或者下年用)
5) ... 嘍囉型魔蟹 (35%)
頂部
thomas37
上等兵
Rank: 2



UID 2150
精華 0
積分 0
帖子 233
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-2-10 01:35 PM  資料  短消息  加為好友 
其實我覺得樓主本身都好有問題

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-2-10 01:54 PM  資料  短消息  加為好友 
如果價錢差唔遠 , 我就prefer係模型舗買 , 有問題都可以換.

根本香港也苦買同賣都係果類人
貨不對辦
隠惡掦善 有事(當唔知) , 唔寫清楚等人問先考慮答(或者唔答)
必完無事無干要壓價
開價百幾二百三百都話要另收果一兩銀拍賣費. 點解開價果陣唔一早加埋落去 ?
亦好多以為自己有一票係手就有生殺大權 , 對方亦唔會同你講道理 你負我我負你.

[ 本帖最後由 frankie 於 2009-2-10 03:53 PM 編輯 ]

頂部
altezza
上等兵
Rank: 2


UID 12732
精華 0
積分 1
帖子 295
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-25
來自 荃灣
狀態 離線
發表於 2009-2-11 02:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2009-2-10 01:54 PM 發表
如果價錢差唔遠 , 我就prefer係模型舗買 , 有問題都可以換.

根本香港也苦買同賣都係果類人
貨不對辦
隠惡掦善 有事(當唔知) , 唔寫清楚等人問先考慮答(或者唔答)
必完無事無干要壓價
...

咁又唔係全部"也苦"買家賣家都係咁。
我都有係"也苦"賣嘢,我本身會喺拍賣內容入面清清楚楚列明左收"也苦拍賣費",同交收日期時間地點。
另外之前同我交易過D人亦都好似冇你講嗰D問題。
可能我好彩....

頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-2-11 07:10 PM  資料  短消息  加為好友 
問個搞笑點的問題...
$120跟$130只差$10...
因為$10而弄到自己要受氣還要花時間去等...
最後還要因為沒齊說明書沒齊件而受氣...
這是不是有點得不償失呢?
老實說只差$10...
可能二手拍賣車費轉一下也沒了$10...
所以話說二手差價無返$50起跳...
也不要買二手了...
很沒保障...

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 04:17 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver