回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 砌緊部高清電腦, 請俾意見
wath
壹等兵
Rank: 1


UID 1676
精華 0
積分 0
帖子 122
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-16
狀態 離線
發表於 2009-2-6 11:47 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-2-6 11:37 AM 發表


想請問 seagate 依家得唔得?? 曾有一段時間尤如垃圾, 之後一直唔敢用, 轉左去用maxtor 同 wd. 依家邊間先係龍頭呀? thanks.

SEAGATE VER.11以上 HDD(500GB單碟 1.0/1.5TB)  個BIOS ID 有事唔好買佢住.

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-2-6 11:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aya_hirano 於 2009-2-6 11:45 AM 發表

都仲係5年

12月果時果批HDD有d個s/w有問題,一up即死,唔知有無收番到=.="""""""
我都用開SEAGATE,但呢排我想買都等下先....

不過價錢都係貴過WD,搞到WD好多人用咁=.=

哦.....我都係WD seagate二選一...睇價錢啦....呢排我都想換機....部舊野執相慢...





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-2-6 11:52 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #18 明天 的帖子

2條2gb即係4gb,如上所說我地買到既系統都係32bit,行得3gb ram,即係有一gb係冇用,而且行唔到雙通道會慢左,而家呢個時期只有2gb(1gb x2)係最快既ram組合,要到4核發展成熟先有新野(最重要係全面轉用64bit系統,咁先上到更高ram數)

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-2-6 11:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-2-6 11:37 AM 發表


想請問 seagate 依家得唔得?? 曾有一段時間尤如垃圾, 之後一直唔敢用, 轉左去用maxtor 同 wd. 依家邊間先係龍頭呀? thanks.

seagate買左maxtor的技術....有d位都係用maxtor的。
segate唔好亂買320gb(倍數)果 D就唔係咁大問題,我用緊500gb Ns,so far完全無問題。
display來講,nv的driver無咁煩,但以中下階來講性價比無ati咁抵(但唔係相差好遠。)

我用緊4850,q6600,4bg ram, msi p45,antec Earthwatt 500。高清手指只係隻爛鬼MP。
講番隻手指,支天線弱到死,一係你用大廈天線,一係出鴨記買隻maspro室內天線($2xx)。
之後到軟件,最正都係dvbviewer,可以去hkepc的高清 forum度睇下點買點用。

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-2-6 11:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2009-2-6 11:52 AM 發表


哦.....我都係WD seagate二選一...睇價錢啦....呢排我都想換機....部舊野執相慢...

WD平d XD

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-2-6 11:57 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #17 VampireA 的帖子

其實seageat而家已經做得好好,我唔係sales只係一個要用到電腦工作(好深入地使用),細細個(而家都係)研究如何又平又高效砌部電腦出黎用(個人討厭超頻,d硬件會死快d)所以砌機點砌我知,邊間係阿頭就唔知啦^^"

我自己用左seageat已經好多年,有個ext. hdd都係seageat(2.5' + box)一路都相安無事咁用左一年,期間都不追唔小心跌左幾次都冇事,而且裝左個linux系統落去用,一路都冇任何特別事發生,而且新個部htpc都係用seageat,都冇任何問題,放心

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-2-6 11:58 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #22 明天 的帖子

執相多數關於cpu同display card既問題,可以比係部機個config我睇睇幫係執執,可能唔洗買過呢~~~

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-2-6 12:00 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #24 dandan 的帖子

最緊要有個問題係ati個技術係行得快,但係佢係硬件上已經見到唔穩定,軟件仲話有得救硬件出左廠就冇救,都係nv好d~~~

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-2-6 12:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-2-6 12:00 PM 發表
最緊要有個問題係ati個技術係行得快,但係佢係硬件上已經見到唔穩定,軟件仲話有得救硬件出左廠就冇救,都係nv好d~~~

張4850到依家都無試過有問題

頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-2-6 12:06 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-2-6 11:37 AM 發表


想請問 seagate 依家得唔得?? 曾有一段時間尤如垃圾, 之後一直唔敢用, 轉左去用maxtor 同 wd. 依家邊間先係龍頭呀? thanks.

上星期雜誌話seagate有批barracuda有問題要自行upgrade firmware解決, 包括500gb, 640gb, 750gb 同 1tb. 所以有師兄話seagate呢期高危可能咁解





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-2-6 12:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亞糊 於 2009-2-6 12:06 PM 發表


上星期雜誌話seagate有批barracuda有問題要自行upgrade firmware解決, 包括500gb, 640gb, 750gb 同 1tb. 所以有師兄話seagate呢期高危可能咁解

好彩上年六月買左je~
seagate成日都係咁,改左d野又有bug...有時真係唔多想佢改野...

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-2-6 12:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-2-6 11:57 AM 發表
其實seageat而家已經做得好好,我唔係sales只係一個要用到電腦工作(好深入地使用),細細個(而家都係)研究如何又平又高效砌部電腦出黎用(個人討厭超頻,d硬件會死快d)所以砌機點砌我知,邊間係阿頭就唔知啦^^"
...

我都玩砌機十幾年了, p90 就開始砌了. 平時都會幫fd 砌機救機, 仲做過support添, 果時hdisk 就由用seagate先, 唔掂, 死左幾隻, 轉去ibm, ibm 變日立又唔掂又要再轉, 轉去maxtor, 一樣唔太掂, 公司成批咁死 (當然仲係seagate死得最多喇), 後來好左d, 之後就用wd 同maxtor兩間之間 . 幾年前轉左工就冇再留意 hardware d野了. 所以唔知邊間係龍頭. 不過如果 seagate 個firmware出事, 都幾大獲, 信心大減架喎.

QUOTE:
原帖由 亞糊 於 2009-2-6 12:06 PM 發表


上星期雜誌話seagate有批barracuda有問題要自行upgrade firmware解決, 包括500gb, 640gb, 750gb 同 1tb. 所以有師兄話seagate呢期高危可能咁解

冇留意開hardware既真係避之則吉了   自行upgrade?? 個個識既咩, 易極都有風險架, 死左點算.

[ 本帖最後由 VampireA 於 2009-2-6 12:27 PM 編輯 ]





路過既厚多士
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-2-6 12:15 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #29 dandan 的帖子

咁係你好彩姐~~~~

頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-2-6 12:22 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我主要係放響廳, 成套5~6000可以接受. 點砌最EFFICIENT?

用途:
-上網
-睇DVD, BLU-RAY, 最好REPLACE左部DVD HDD RECORDER, 因為電視得一個HDMI INPUT
-睇HDTV
-GAME就NO NEED, 無興趣

接駁:
-低級OLEVIA 32" LCD TV, 得一個HDMI INPUT, 兩個色差, 無寫有無HDCP cert, 係咪一定要有先睇到BLU-RAY?
-舊AV AMP (ONKYO 701), 7.1 聲道, 但係無HDMI INPUT, 當年算中上級, 依家放番出去唔值一千
未想UPGRADE TV 同 AMP 住, 呢幾期使太多錢了...
-NAS, 其實可以用佢存FILE同 BT

[ 本帖最後由 亞糊 於 2009-2-6 12:33 PM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2009-2-6 12:33 PM
tv.jpg (64.29 KB)
 
2009-2-6 12:33 PM
av_amp.JPG (72.97 KB)
 




歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-2-6 12:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亞糊 於 2009-2-6 12:22 PM 發表
我主要係放響廳, 成套5~6000可以接受. 點砌最EFFICIENT?

用途:
-上網
-睇DVD, BLU-RAY, 最好REPLACE左部DVD HDD RECORDER, 因為電視得一個HDMI INPUT
-睇HDTV
-GAME就NO NEED, 無興趣

接駁:
-低級OL ...

-上網.. 咩機都冇咩問題了
-睇DVD, BLU-RAY --- display
-最好REPLACE左部DVD HDD RECORDER -- 要張有hardware encode 既tv card, 唔係既錄raw 會好浪費位, 用software encode 既cpu 就要勁了.
-睇HDTV -- display

即係話你要2d display powerful, 3d 冇咩用.  
cpu dual core 都夠





路過既厚多士
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-2-6 12:36 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #34 亞糊 的帖子

咁我比你個config就可以不過如果用9600GT有hdmi就得,唔洗話你之前個個直澄係浪費金錢如資源(對你個用途黎講)個mon冇乜影響,output到hdmi就冇問題

有hdmi輸出,你部腦行到blue-ray就得,因為做野既係部機唔係個mon,個mon只係做output

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-2-6 12:38 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #35 VampireA 的帖子

睇電視同碟得話一張9500就夠~~~

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-2-6 12:40 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #37 josephfreedom 的帖子

順帶一提,nv既hdmi係冇聲,你部機如果可以自行駁返落電視就得,我部機而家都係咁行(不過係用2.1立體聲喇叭)

頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-2-6 01:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-2-6 12:40 PM 發表
順帶一提,nv既hdmi係冇聲,你部機如果可以自行駁返落電視就得,我部機而家都係咁行(不過係用2.1立體聲喇叭)

最低要求: hdmi駁電視出畫面, coaxial駁amp出dts 5.1.  應該無咩特別.

額外要求: 搭條聲出電視, 睇電視唔係個個節目有靚聱, 唔需要下下開amp更好, 不過受制於手上電視, amp, 同9500 display 卡, 好似無咩辦法咁駁了?!

[ 本帖最後由 亞糊 於 2009-2-6 01:02 PM 編輯 ]





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-2-6 01:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亞糊 於 2009-2-6 01:00 PM 發表


最低要求: hdmi駁電視出畫面, coaxial駁amp出dts 5.1.  應該無咩特別.

額外要求: 搭條聲出電視, 睇電視唔係個個節目有靚聱, 唔需要下下開amp更好, 不過受制於手上電視, amp, 同9500 display 卡, 好似無咩 ...

唔之得唔得, 未真係咁試過.. pc 出optical /coaxial 去amp... pc 3.5mm jack 去tv.





路過既厚多士
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:53 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver