回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: SanDisk與Sony共同發表最新Memory Stick
goldfish0606
軍曹
Rank: 2
影相佬


UID 581
精華 0
積分 10
帖子 318
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-5-8
狀態 離線
發表於 2009-2-5 10:50 AM  資料  短消息  加為好友 
SanDisk與Sony共同發表最新Memory Stick

SDXC 的規格推出了僅有一個星期,記憶卡另一陣容 Memory Stick 便隨即作出反擊,SanDisk 與 Sony 便共同發表 2 種全新 Memory Stick 記憶卡規格,分別有主攻高容量的 Memory Stick Format for Extended High Capacity 以及以高速傳輸作為賣點的 Memory Stick HG Micro。

為了迎合高清潮流,記憶卡對容量要求越來越高可說是大勢所趨,Memory Stick Format for Extended High Capacity 的最高容量便跟 SDXC 一樣可達至 2TB,比起現時 Memory Stick PRO 最高的 32GB,Memory Stick Format for Extended High Capacity 的容量便足足高出了 60 倍。

針對對速度有要求的用家,同時發表的便有 Memory Stick HG Micro,透過將工作頻率由 40MHz 提升至 60MHz,並將平行傳輸介面則由 4-bit 升級為 8-bit,令傳輸速度可達至 60MB/s(480 Mbps),速度上跟尺寸較大的 Memory Stick PRO-HG 看齊。

Memory Stick Format for Extended High Capacity 與 Memory Stick HG Micro 預計將於 09 年推出。





ME 既D300 ,24-85/2.8-4D ,70-300VR ,SIGMA 150 MACRO ,50/1.4 HSM ,Tokina 12-24
老婆大人既D90 ,18-200VR II ,60/2.8G Micro ,35/2D
頂部
char
上尉
Rank: 3Rank: 3
得閑就要慢慢清下d模型


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 286
精華 5
積分 47
帖子 1494
成品數目 47 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-18
來自 模型盒內
狀態 離線
發表於 2009-2-5 10:58 AM  資料  短消息  加為好友 
相機的像數越來越大,M數都大,相對MEMORYCARD變唔夠用.
不過最迫切的, 都係傳輸速度要快.





當完成自己期待已久的心愛模型既時候,勝利既光榮係屬於你!!
頂部
Eric仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
模型要砌至好買


UID 30657
精華 0
積分 6
帖子 1289
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-12
狀態 離線
發表於 2009-2-5 11:03 AM  資料  短消息  加為好友 
我認為這方法最合成本效益
家下adapter+兩張8gb micro約$320
micro sd一定平過memory stick



查看積分策略說明
附件
2009-2-5 11:03 AM
psp.JPG (35.24 KB)
 
頂部
JoeLai2005
少校
Rank: 3Rank: 3
みおは& ...


UID 5308
精華 0
積分 15
帖子 2143
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-7
來自 世界上某一角落
狀態 離線
發表於 2009-2-5 11:05 AM  資料  短消息  加為好友  添加 JoeLai2005 為MSN好友 通過MSN和 JoeLai2005 交談
2TB(2000GB)
唔知幾$呢





かがみん=兄貴の嫁w
萌え萌え キュン
sd AC1:中村悠一
sd AC2:好球福利蛋
頂部
goldfish0606
軍曹
Rank: 2
影相佬


UID 581
精華 0
積分 10
帖子 318
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-5-8
狀態 離線
發表於 2009-2-5 11:06 AM  資料  短消息  加為好友 
唔知P仔用唔用到 , 旅行果時可以放幾套劇集煲都得





ME 既D300 ,24-85/2.8-4D ,70-300VR ,SIGMA 150 MACRO ,50/1.4 HSM ,Tokina 12-24
老婆大人既D90 ,18-200VR II ,60/2.8G Micro ,35/2D
頂部
goldfish0606
軍曹
Rank: 2
影相佬


UID 581
精華 0
積分 10
帖子 318
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-5-8
狀態 離線
發表於 2009-2-5 11:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Eric仔 於 2009-2-5 11:03 AM 發表
我認為這方法最合成本效益
家下adapter+兩張8gb micro約$320
micro sd一定平過memory stick

micro SDHC 唔夠快..... PSP仲仲可以.... 如果用嚮DSLR(如A900)到就唔夠快 , 做唔到高速連拍......





ME 既D300 ,24-85/2.8-4D ,70-300VR ,SIGMA 150 MACRO ,50/1.4 HSM ,Tokina 12-24
老婆大人既D90 ,18-200VR II ,60/2.8G Micro ,35/2D
頂部
Eric仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
模型要砌至好買


UID 30657
精華 0
積分 6
帖子 1289
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-12
狀態 離線
發表於 2009-2-5 11:15 AM  資料  短消息  加為好友 
miscro sdhc class 6 write in 8.9M/s 都夠快
同樣價錢贏ms先啦
不過
首先我搵唔理由出sony單鏡機

[ 本帖最後由 Eric仔 於 2009-2-5 11:19 AM 編輯 ]

頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2009-2-5 11:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Eric仔 於 2009-2-5 11:15 AM 發表
首先我搵唔理由出sony單鏡機

Minolta 血統 + 自動對焦Zeiss 鏡

頂部
Eric仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
模型要砌至好買


UID 30657
精華 0
積分 6
帖子 1289
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-12
狀態 離線
發表於 2009-2-5 12:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 貴族小子 於 2009-2-5 11:55 AM 發表

Minolta 血統 + 自動對焦Zeiss 鏡

同級唔及c記n記
計記憶卡既value,鏡頭配件
仲輸幾條街

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-2-5 12:10 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
o 左嘴....
我個250gb的外置hard disk可以收埋





存貨太多,時間太少...
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-2-5 12:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 貴族小子 於 2009-2-5 11:55 AM 發表

Minolta 血統 + 自動對焦Zeiss 鏡

冇用的,試過的...都話麻麻...數碼機,image proceeeor影響好大
咁耐,我身邊仲未有朋友用sony...





頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2009-2-5 12:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Eric仔 於 2009-2-5 12:02 PM 發表

同級唔及c記n記
計記憶卡既value,鏡頭配件
仲輸幾條街

Minolta G鏡 / Zeiss鏡 真係會輸幾條街?

*Sony DSLR都係用CF...

頂部
Eric仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
模型要砌至好買


UID 30657
精華 0
積分 6
帖子 1289
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-12
狀態 離線
發表於 2009-2-5 12:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 貴族小子 於 2009-2-5 12:39 PM 發表

Minolta G鏡 / Zeiss鏡 真係會輸幾條街?

*Sony DSLR都係用CF...

係wor,唔記得已面對現實轉用了

頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2009-2-5 12:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Eric仔 於 2009-2-5 12:42 PM 發表

係wor,唔記得已面對現實轉用了

轉用?   Sony 由第一部DSLR開始已經有CF介面啦, 個部連Memory Stick Slot都無添

頂部
Eric仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
模型要砌至好買


UID 30657
精華 0
積分 6
帖子 1289
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-12
狀態 離線
發表於 2009-2-5 12:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 貴族小子 於 2009-2-5 12:46 PM 發表

轉用?   Sony 由第一部DSLR開始已經有CF介面啦, 個部連Memory Stick Slot都無添

記錯野了

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-2-5 12:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 貴族小子 於 2009-2-5 12:46 PM 發表

轉用?   Sony 由第一部DSLR開始已經有CF介面啦, 個部連Memory Stick Slot都無添

問題係佢收購minolta 相機部之前自己出既DC全都係用MS架喎.....Minolta前身係用CF既.....如果佢轉左用ms就更加少人用了所以,我都覺佢係被迫"轉用" CF





頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2009-2-5 12:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2009-2-5 12:51 PM 發表


問題係佢收購minolta 相機部之前自己出既DC全都係用MS架喎.....Minolta前身係用CF既.....如果佢轉左用ms就更加少人用了所以,我都覺佢係被迫"轉用" CF

唔係轉用...係沿用Minolta設計之後自己加番Memory Stick引誘Sony相機用戶升級

頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2009-2-5 01:00 PM  資料  短消息  加為好友 
其實你睇番Konica個邊以前有出開SD / MS 雙插卡DC
食左Minolta變Konica Minolta都有繼續出個系列相機
所以Konica Minolta本身都同MS有少少關系

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-2-5 01:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 貴族小子 於 2009-2-5 12:56 PM 發表

唔係轉用...係沿用Minolta設計之後自己加番Memory Stick引誘Sony相機用戶升級

哦,呁我改番囉.....開始被迫用埋其他制式既儲存某體囉....





頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2009-2-5 02:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2009-2-5 01:40 PM 發表


哦,呁我改番囉.....開始被迫用埋其他制式既儲存某體囉....

都唔係"開始被迫"啦
F828個陣依經開始有CF Slot...

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:54 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver