回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 中五會考生揮手區
卡嘉莉.
中校
Rank: 4
陵桜学園S0S團員


UID 5422
精華 0
積分 1
帖子 3036
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
來自 奧布
狀態 離線
發表於 2009-1-20 07:35 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 卡嘉莉. 為MSN好友 通過MSN和 卡嘉莉. 交談 ICQ 狀態
中五會考生揮手區

>口< 快到MOCK啦>< (3月頭

唉. 最近測驗都是事與願違...
明明放了很多心機>< 成績就退了一個大步....

唉..開始擔心會考><





紅贄之儀
不要看“虛”,否則眼睛將失去光明。
不要說“虛”,否則嘴將失去聲音。
不要聽“虛”,否則將失去心志。

努 力 讀 書 準 備 上 U
頂部
卡嘉莉.
中校
Rank: 4
陵桜学園S0S團員


UID 5422
精華 0
積分 1
帖子 3036
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
來自 奧布
狀態 離線
發表於 2009-1-20 08:09 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 卡嘉莉. 為MSN好友 通過MSN和 卡嘉莉. 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 killer_yip 於 2009-1-20 08:02 PM 發表
大家一齊努力啦...
唔知大家修邊幾科呢?
我理科...
中,英,maths,phy,chem,bio,amaths同cit(p)

我就中英數PHY , CHEM , BIO , GEOG , ECON





紅贄之儀
不要看“虛”,否則眼睛將失去光明。
不要說“虛”,否則嘴將失去聲音。
不要聽“虛”,否則將失去心志。

努 力 讀 書 準 備 上 U
頂部
卡嘉莉.
中校
Rank: 4
陵桜学園S0S團員


UID 5422
精華 0
積分 1
帖子 3036
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
來自 奧布
狀態 離線
發表於 2009-1-20 08:15 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 卡嘉莉. 為MSN好友 通過MSN和 卡嘉莉. 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 po3117 於 2009-1-20 08:09 PM 發表
想搵 03-08 中文既 ( phy 、chem 、bio ) past-paper  , 有冇C兄知有冇得 free dl ??????

最好有理solution..........

唔該唔該....

我都想找98-04年的 GOEG   PASTPAPER (ENG)





紅贄之儀
不要看“虛”,否則眼睛將失去光明。
不要說“虛”,否則嘴將失去聲音。
不要聽“虛”,否則將失去心志。

努 力 讀 書 準 備 上 U
頂部
卡嘉莉.
中校
Rank: 4
陵桜学園S0S團員


UID 5422
精華 0
積分 1
帖子 3036
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
來自 奧布
狀態 離線
發表於 2009-1-21 08:36 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 卡嘉莉. 為MSN好友 通過MSN和 卡嘉莉. 交談 ICQ 狀態
大家最差什麼科...
我是英文和CHEM...
CHEM真是沒什麼興趣...唉..





紅贄之儀
不要看“虛”,否則眼睛將失去光明。
不要說“虛”,否則嘴將失去聲音。
不要聽“虛”,否則將失去心志。

努 力 讀 書 準 備 上 U
頂部
卡嘉莉.
中校
Rank: 4
陵桜学園S0S團員


UID 5422
精華 0
積分 1
帖子 3036
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
來自 奧布
狀態 離線
發表於 2009-1-21 08:47 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 卡嘉莉. 為MSN好友 通過MSN和 卡嘉莉. 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 thomas37 於 2009-1-21 08:42 PM 發表
我最差就係中史
次次都fail
有冇巴打可以分享下溫中史既心得

我只是記得中三中史只是不斷背背背, 就可以8X 分..(←中五沒讀中史





紅贄之儀
不要看“虛”,否則眼睛將失去光明。
不要說“虛”,否則嘴將失去聲音。
不要聽“虛”,否則將失去心志。

努 力 讀 書 準 備 上 U
頂部
卡嘉莉.
中校
Rank: 4
陵桜学園S0S團員


UID 5422
精華 0
積分 1
帖子 3036
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
來自 奧布
狀態 離線
發表於 2009-1-21 10:02 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 卡嘉莉. 為MSN好友 通過MSN和 卡嘉莉. 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 mamansing 於 2009-1-21 08:49 PM 發表

點解唔drop?
我有個fd都drop左chem
佢都係話對chem冇興趣
我反而chem係考得最好果科

F.4 個時都OK.. 有6X 分. 但一到F.5就開始不行... 只有5X





紅贄之儀
不要看“虛”,否則眼睛將失去光明。
不要說“虛”,否則嘴將失去聲音。
不要聽“虛”,否則將失去心志。

努 力 讀 書 準 備 上 U
頂部
卡嘉莉.
中校
Rank: 4
陵桜学園S0S團員


UID 5422
精華 0
積分 1
帖子 3036
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
來自 奧布
狀態 離線
發表於 2009-1-21 10:04 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 卡嘉莉. 為MSN好友 通過MSN和 卡嘉莉. 交談 ICQ 狀態
看來這裡極少GEOG人...

我對CITY 和 SUSTAINABLE CITY  CONCEPT好差...





紅贄之儀
不要看“虛”,否則眼睛將失去光明。
不要說“虛”,否則嘴將失去聲音。
不要聽“虛”,否則將失去心志。

努 力 讀 書 準 備 上 U
頂部
卡嘉莉.
中校
Rank: 4
陵桜学園S0S團員


UID 5422
精華 0
積分 1
帖子 3036
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
來自 奧布
狀態 離線
發表於 2009-1-21 10:37 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 卡嘉莉. 為MSN好友 通過MSN和 卡嘉莉. 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 mamansing 於 2009-1-21 10:26 PM 發表

咁你都好d
我F.3/4果陣唔溫都8x/9x
今年溫左都得7X
佢已經係我最高分o既科
都好低
我個fd次次都炒


加油啦大家
如果唔想畀呀媽拎你d模型去做塑膠回收
或者畀呀媽拎你去分件上的話… ...

shxt><

IMAGINE 到我媽媽怎殺了我><

SBA 英文大家做了嗎?





紅贄之儀
不要看“虛”,否則眼睛將失去光明。
不要說“虛”,否則嘴將失去聲音。
不要聽“虛”,否則將失去心志。

努 力 讀 書 準 備 上 U
頂部
卡嘉莉.
中校
Rank: 4
陵桜学園S0S團員


UID 5422
精華 0
積分 1
帖子 3036
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
來自 奧布
狀態 離線
發表於 2009-1-22 08:04 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 卡嘉莉. 為MSN好友 通過MSN和 卡嘉莉. 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 man3423 於 2009-1-22 07:56 PM 發表

做唒SBA lo...成績不太好, 合格多少少, 尤其是group interaction, 個老師俾分好手緊

大家新年要努力讀書呀

做英文片呀><
我選了PLANET EARTH. 我想SBA 都大概圍繞著GLOBAL WARMING 的AFFECT
會不會有很大問題>>

[ 本帖最後由 卡嘉莉. 於 2009-1-22 08:16 PM 編輯 ]





紅贄之儀
不要看“虛”,否則眼睛將失去光明。
不要說“虛”,否則嘴將失去聲音。
不要聽“虛”,否則將失去心志。

努 力 讀 書 準 備 上 U
頂部
卡嘉莉.
中校
Rank: 4
陵桜学園S0S團員


UID 5422
精華 0
積分 1
帖子 3036
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
來自 奧布
狀態 離線
發表於 2009-1-23 06:25 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 卡嘉莉. 為MSN好友 通過MSN和 卡嘉莉. 交談 ICQ 狀態
一放假. 一開始果然沒有心情溫書





紅贄之儀
不要看“虛”,否則眼睛將失去光明。
不要說“虛”,否則嘴將失去聲音。
不要聽“虛”,否則將失去心志。

努 力 讀 書 準 備 上 U
頂部
卡嘉莉.
中校
Rank: 4
陵桜学園S0S團員


UID 5422
精華 0
積分 1
帖子 3036
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
來自 奧布
狀態 離線
發表於 2009-1-25 11:29 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 卡嘉莉. 為MSN好友 通過MSN和 卡嘉莉. 交談 ICQ 狀態
唉~ 放假頭兩日都去了玩  
今日開始要溫書





紅贄之儀
不要看“虛”,否則眼睛將失去光明。
不要說“虛”,否則嘴將失去聲音。
不要聽“虛”,否則將失去心志。

努 力 讀 書 準 備 上 U
頂部
卡嘉莉.
中校
Rank: 4
陵桜学園S0S團員


UID 5422
精華 0
積分 1
帖子 3036
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
來自 奧布
狀態 離線
發表於 2009-2-1 08:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 卡嘉莉. 為MSN好友 通過MSN和 卡嘉莉. 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 thomas37 於 2009-2-1 11:57 AM 發表

原本諗住呢個假期收拾心情做下p.paper
點知都係掛住玩而一d野都冇做過

數學我做了7年,
中文08年PP 真是錯得七彩....  READING只能拿E...





紅贄之儀
不要看“虛”,否則眼睛將失去光明。
不要說“虛”,否則嘴將失去聲音。
不要聽“虛”,否則將失去心志。

努 力 讀 書 準 備 上 U
頂部
卡嘉莉.
中校
Rank: 4
陵桜学園S0S團員


UID 5422
精華 0
積分 1
帖子 3036
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
來自 奧布
狀態 離線
發表於 2009-2-8 05:29 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 卡嘉莉. 為MSN好友 通過MSN和 卡嘉莉. 交談 ICQ 狀態
大家>< PP進度如何??

我後日就要SBA.. 我做PLANET EARTH,
我想依極地做主題, 介紹北極熊和企鵝><

可以給點意見嗎?





紅贄之儀
不要看“虛”,否則眼睛將失去光明。
不要說“虛”,否則嘴將失去聲音。
不要聽“虛”,否則將失去心志。

努 力 讀 書 準 備 上 U
頂部
卡嘉莉.
中校
Rank: 4
陵桜学園S0S團員


UID 5422
精華 0
積分 1
帖子 3036
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
來自 奧布
狀態 離線
發表於 2009-2-9 06:58 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 卡嘉莉. 為MSN好友 通過MSN和 卡嘉莉. 交談 ICQ 狀態
求救><: 大家可不可以看看以下我有沒有文化上的錯誤, 因為MARKER很著重文化 加上可不可以幫我改善>< 以下是我的SBA講詞

Good morning everyone .Do you like to watch nature documentary series? If yes, you may interested in the following film-----  Planet Earth .

Planet Earth produced by Alastair Fothergill and co-produced with Discovery Channel and the NHK is association with CBC.It was the first of its kind to be filmed entirely in high definition.

while viewing this film , I found a important point----- That's affect of human activities , which have intensified the greenhouse effect.

The green house effect is a natural phenomenon , in which greenhouse gases act as a blanket to keep the earth warm enough to sustain life. Since industial development increase rapidly .Burning fossil fuels , Deforestation, those release more greenhouse gases, which are worsening the green house effect.

You may ask "how does global warming affect animals?
As the earth gets warmer, the snow and ice cover will melt.It rises sea level and increases the risk of flooding. The climate become hotter and affect the whole ecosystem.

And then how to solve this problem?
government can reduce greenhouse gas emissions by replacing fossil fuel with renewable power resources such as solar power , wind power and HEP. Improving energy efficiency can save the fuel usage. Besides , afforestation can help ease the problem of global warming.

What things we should do?
We should not waste energy , close all the appliance before leaving. Use more mass transit systems. Grow more plants and buy recyclable products.

protect wildlife, protect ourselves , protect our mother planet .

[ 本帖最後由 卡嘉莉. 於 2009-2-9 07:09 PM 編輯 ]





紅贄之儀
不要看“虛”,否則眼睛將失去光明。
不要說“虛”,否則嘴將失去聲音。
不要聽“虛”,否則將失去心志。

努 力 讀 書 準 備 上 U
頂部
卡嘉莉.
中校
Rank: 4
陵桜学園S0S團員


UID 5422
精華 0
積分 1
帖子 3036
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
來自 奧布
狀態 離線
發表於 2009-2-9 08:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 卡嘉莉. 為MSN好友 通過MSN和 卡嘉莉. 交談 ICQ 狀態
謝謝以上兩位大兄





紅贄之儀
不要看“虛”,否則眼睛將失去光明。
不要說“虛”,否則嘴將失去聲音。
不要聽“虛”,否則將失去心志。

努 力 讀 書 準 備 上 U
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 03:50 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver