回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 砌緊部高清電腦, 請俾意見
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-2-6 08:29 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
砌緊部高清電腦, 請俾意見

CPU: E7400        $950
MB: MP-G43M-HD        $550
RAM: Aclata 2GB 800 x 2        $320
HDD: Seagate 1T 32M NCQ        $788
Bluray: LG Blu-ray 6X SATA Combo        $840
Case: Silver Stone GD01                $980
Power:        TP3 430W                        $488
DVD Combo: LG 22X SATA                $190
TV Tuner:        Compro 850e                $655

Total: $5880





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-2-6 09:04 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-2-6 08:44 AM 發表
如果想硬解的話,G43會比較吃力。
如果係想整細機,最好考慮加張low-profile的display。
又blu ray combo又dvd writer??
仲有,用pc睇高清最好係搵番隻dvbviewer。比跟來的軟件好得多。百零蚊。
果個咩咩to ...

我個case係silver stone果 D大野, 其實加二佰幾可以換P45底版, 有銅管散熱又多左USB, ESATA, 同光纖, 問題係呢隻版無DISPLAY, 要再加多幾佰買DISPLAY CARD, 變相要多成千銀了...





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-2-6 09:49 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aya_hirano 於 2009-2-6 09:21 AM 發表
如果我自已砌的話會用Q6600,多3百零蚊,但有4核
MB亞糊兄係咪只係貪佢有內建HDMI先簡呢塊?
RAM...ADATA只係多1X蚊(個人喜好... )
個機箱佔左咁大開支,有乜特別原因要簡呢個?

config係由我攪infrastructure果邊同事suggest, 我對hardware資訊無追得咁貼. 你有咩提議?

case係呢隻既平版, 無i-mon同remote, 但係幾靚仔

http://www.planetx64.com/index.p ... =1&limitstart=8








歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-2-6 10:55 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
好彩無即時卜鎚.  六千蚊以內無可能攪掂嗎?





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-2-6 12:06 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-2-6 11:37 AM 發表


想請問 seagate 依家得唔得?? 曾有一段時間尤如垃圾, 之後一直唔敢用, 轉左去用maxtor 同 wd. 依家邊間先係龍頭呀? thanks.

上星期雜誌話seagate有批barracuda有問題要自行upgrade firmware解決, 包括500gb, 640gb, 750gb 同 1tb. 所以有師兄話seagate呢期高危可能咁解





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-2-6 12:22 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我主要係放響廳, 成套5~6000可以接受. 點砌最EFFICIENT?

用途:
-上網
-睇DVD, BLU-RAY, 最好REPLACE左部DVD HDD RECORDER, 因為電視得一個HDMI INPUT
-睇HDTV
-GAME就NO NEED, 無興趣

接駁:
-低級OLEVIA 32" LCD TV, 得一個HDMI INPUT, 兩個色差, 無寫有無HDCP cert, 係咪一定要有先睇到BLU-RAY?
-舊AV AMP (ONKYO 701), 7.1 聲道, 但係無HDMI INPUT, 當年算中上級, 依家放番出去唔值一千
未想UPGRADE TV 同 AMP 住, 呢幾期使太多錢了...
-NAS, 其實可以用佢存FILE同 BT

[ 本帖最後由 亞糊 於 2009-2-6 12:33 PM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2009-2-6 12:33 PM
tv.jpg (64.29 KB)
 
2009-2-6 12:33 PM
av_amp.JPG (72.97 KB)
 




歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-2-6 01:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-2-6 12:40 PM 發表
順帶一提,nv既hdmi係冇聲,你部機如果可以自行駁返落電視就得,我部機而家都係咁行(不過係用2.1立體聲喇叭)

最低要求: hdmi駁電視出畫面, coaxial駁amp出dts 5.1.  應該無咩特別.

額外要求: 搭條聲出電視, 睇電視唔係個個節目有靚聱, 唔需要下下開amp更好, 不過受制於手上電視, amp, 同9500 display 卡, 好似無咩辦法咁駁了?!

[ 本帖最後由 亞糊 於 2009-2-6 01:02 PM 編輯 ]





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-2-6 01:16 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
另外, 行vista ultimate好嗎?





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-2-6 02:17 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
咁我相信佢唔係有心既, 個個人經歷唔同. 佢就好憎華石板. 而且個殼係我個人喜好, 佢只係我睇完再幫我睇下散熱做得好唔好, 係咪金屬面版. 其實昨天跟佢出去睇完, 覺得佢只係要求基本做到, 係咪買得抵買得值佢就無俾太多意見, 同我自己人個去睇無分別, 所以無即使定案, 都係上網問多d專業意見好d





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-2-7 11:32 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aya_hirano 於 2009-2-7 03:23 AM 發表

阿糊兄頭先問可唔可以唔開amp,用電視speaker,咁我答佢可以用hdmi出埋聲去TV度jei,

如果淨得5.1就要下下開住個amp,佢個amp係舊型,未有HDMI port,所以都要分開

應該係想.....開amp>5.1,唔開>電視speaker. ...

對對對~





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-2-7 11:37 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2009-2-7 11:29 AM 發表

而家無amp可以直接用hdmi的
呀糊兄,講真一句,你係咪真係堅持一定intel先
因為掙係睇高清用的,唔係打機,amd絕對夠做有突,而且價錢可以做平好多

同埋睇個list有好多廢野

我整個li ...

大家落力反對, 又出post又電話, 我已經洗底重新黎過了.

我依家會用amd重新quot過, 聽日會有師兄同我出深水步, 安心得多





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 11:54 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver