回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [三國] 兵仔團是也 (加地獄補偷膠...多圖) #10加圖
lunnarx
上等兵
Rank: 2


UID 4569
精華 0
積分 10
帖子 243
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-12
狀態 離線
發表於 2008-8-21 12:00 AM  資料  短消息  加為好友 
兵仔團是也 (加地獄補偷膠...多圖) #10加圖

兵仔是也

地獄補偷膠...好苦呀....只改了頭部可動...之後唔想再改了

去圖  ( 比d意見 ....thank you )

[ 本帖最後由 lunnarx 於 2008-8-21 01:06 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lunnarx
上等兵
Rank: 2


UID 4569
精華 0
積分 10
帖子 243
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-12
狀態 離線
發表於 2008-8-21 12:03 AM  資料  短消息  加為好友 
去圖...................加地獄



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lunnarx
上等兵
Rank: 2


UID 4569
精華 0
積分 10
帖子 243
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-12
狀態 離線
發表於 2008-8-21 12:03 AM  資料  短消息  加為好友 
終於過了地獄 .....



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lunnarx
上等兵
Rank: 2


UID 4569
精華 0
積分 10
帖子 243
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-12
狀態 離線
發表於 2008-8-21 12:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 deduction 於 2008-8-21 12:05 AM 發表
how much did you buy?

是祖國貨...$*.))一隻

頂部
lunnarx
上等兵
Rank: 2


UID 4569
精華 0
積分 10
帖子 243
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-12
狀態 離線
發表於 2008-8-21 12:51 AM  資料  短消息  加為好友 
真係好平...質素一段....沒有渣古兵...

頂部
lunnarx
上等兵
Rank: 2


UID 4569
精華 0
積分 10
帖子 243
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-12
狀態 離線
發表於 2008-8-21 01:02 AM  資料  短消息  加為好友 
頭部容易改動...哈哈...

頭 :
原子灰放入頭, 再"吉"一支用完既膠條

身:
又係原子灰加高頸部, 再鑽洞...

完成...頭部只可以左右轉動...

追加...我不是張飛...

[ 本帖最後由 lunnarx 於 2008-8-21 01:05 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lunnarx
上等兵
Rank: 2


UID 4569
精華 0
積分 10
帖子 243
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-12
狀態 離線
發表於 2008-8-21 02:21 PM  資料  短消息  加為好友 
多謝大家... 兵仔是元朗買的....

王子老師 零辰4點都未睡....因為隻石化兵仔 ?....好靚..

頂部
lunnarx
上等兵
Rank: 2


UID 4569
精華 0
積分 10
帖子 243
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-12
狀態 離線
發表於 2008-8-21 09:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 西米 於 2008-8-21 07:03 PM 發表
我想問路飛係咪買祖國張飛整嫁?

勁...咁都比你睇到....

原本以為有雙面圖....唔想劉關張再多1set....
結果....祖國透明都沒得送...
...好後悔 !!!!

頂部
lunnarx
上等兵
Rank: 2


UID 4569
精華 0
積分 10
帖子 243
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-12
狀態 離線
發表於 2008-8-21 09:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-8-21 08:36 PM 發表
樓主的兵仔在何入的?
我也沒有看到有得買.....
===============
好有心機....但是最後的果隻雖然好有創意...但是上色要改進一下!

謝謝意見..
會努力改進

頂部
lunnarx
上等兵
Rank: 2


UID 4569
精華 0
積分 10
帖子 243
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-12
狀態 離線
發表於 2008-8-22 08:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2008-8-21 09:57 PM 發表
8蚊貴
有5蚊隻 !

好平...邊度有 ?

頂部
lunnarx
上等兵
Rank: 2


UID 4569
精華 0
積分 10
帖子 243
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-12
狀態 離線
發表於 2008-8-24 11:56 PM  資料  短消息  加為好友 
沒有過程...因為都係玩 ..

有一張未上色



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lunnarx
上等兵
Rank: 2


UID 4569
精華 0
積分 10
帖子 243
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-12
狀態 離線
發表於 2008-8-24 11:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ccfai 於 2008-8-22 04:01 PM 發表
好壯觀呀!!我都好想SET番個咁壯觀嘅塲...

加油...好好玩...戰場feel好正..

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 12:14 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver