回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
投票標題: 有野問你, 有夠無聊  (單選) [參與投票的會員]
0-10
  2 (1.20%)
11-15
  47 (28.14%)
16-20
  61 (36.53%)
21-25
  15 (8.98%)
26-30
  13 (7.78%)
31-35
  9 (5.39%)
36-40
  7 (4.19%)
41-100
  13 (7.78%)


標題: 有野問你, 有夠無聊
iiiopiiiop
二等兵
Rank: 1


UID 26773
精華 0
積分 1
帖子 70
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
來自 機動六課
狀態 離線
發表於 2009-2-7 07:04 PM  資料  短消息  加為好友 
有野問你, 有夠無聊

你地幾多歲?
我15歲, Form4
想做下統計

頂部
iiiopiiiop
二等兵
Rank: 1


UID 26773
精華 0
積分 1
帖子 70
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
來自 機動六課
狀態 離線
發表於 2009-2-7 08:03 PM  資料  短消息  加為好友 
41以上, 我唔理.........

頂部
iiiopiiiop
二等兵
Rank: 1


UID 26773
精華 0
積分 1
帖子 70
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
來自 機動六課
狀態 離線
發表於 2009-2-8 11:56 AM  資料  短消息  加為好友 
唔分41-100的原因:  我在另一論壇也開了個一樣的post 想比較下整模型和睇卡通的人的年歲,  41以上的叔叔基本上係另一論壇係無, 所以咪唔分

[ 本帖最後由 iiiopiiiop 於 2009-2-8 11:57 AM 編輯 ]

頂部
iiiopiiiop
二等兵
Rank: 1


UID 26773
精華 0
積分 1
帖子 70
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
來自 機動六課
狀態 離線
發表於 2009-2-8 04:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 fangrc 於 2009-2-8 02:17 PM 發表
2月13号19歲生日,讀緊大學

P.S:原來個FORUM O甘多學生哥

我更想知這FORUM 有多少打工的

頂部
iiiopiiiop
二等兵
Rank: 1


UID 26773
精華 0
積分 1
帖子 70
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
來自 機動六課
狀態 離線
發表於 2009-2-9 09:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-2-8 10:32 PM 發表

我認為砌軍事既大多都係上左年紀,成熟少少既人
佢地會唔會去投票/回你 呢個post都成問題

乜我呢個post好唔成熟咩?

頂部
iiiopiiiop
二等兵
Rank: 1


UID 26773
精華 0
積分 1
帖子 70
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
來自 機動六課
狀態 離線
發表於 2009-2-10 08:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-2-10 12:18 AM 發表

某程度上都係....
真心話...

好奇問問,  有何不成熟呢?

頂部
iiiopiiiop
二等兵
Rank: 1


UID 26773
精華 0
積分 1
帖子 70
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
來自 機動六課
狀態 離線
發表於 2009-2-11 07:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 fangrc 於 2009-2-10 09:33 PM 發表
問人地幾歲的確有D唔成熟(不喜勿插)

問人地幾歲就唔成熟?    難道你對同好們的年歲不感興趣?

頂部
iiiopiiiop
二等兵
Rank: 1


UID 26773
精華 0
積分 1
帖子 70
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
來自 機動六課
狀態 離線
發表於 2009-2-13 06:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 char 於 2009-2-13 01:41 PM 發表
41歲以上都可以keep到好後生架~
望落去同20歲無疑

想問問你是否在說自己?

頂部
iiiopiiiop
二等兵
Rank: 1


UID 26773
精華 0
積分 1
帖子 70
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
來自 機動六課
狀態 離線
發表於 2009-2-21 09:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eddiechan5 於 2009-2-20 02:35 PM 發表
有冇人100歲上仲砌模型..

應該問:  有冇人100歲上仲到砌模型?

頂部
iiiopiiiop
二等兵
Rank: 1


UID 26773
精華 0
積分 1
帖子 70
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
來自 機動六課
狀態 離線
發表於 2009-2-22 10:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Plata 於 2009-2-22 08:28 PM 發表

說真的,有興趣幹啥?
同好的話要知別人年齡會有影響嗎??

也早說是好奇....

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 09:22 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver