回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 300年紫檀木古建築 無奈轉贈星洲 成龍轟港府唔識寶
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-27 04:50 PM  資料  短消息  加為好友 
300年紫檀木古建築 無奈轉贈星洲 成龍轟港府唔識寶

300年紫檀木古建築
無奈轉贈星洲
成龍轟港府唔識寶
2009/02/27 來源:on.cc



政府繼保育景賢裡及李小龍故居被指反應遲鈍後,再遭香港旅游大使兼國際巨星成龍炮轟「唔識寶」。成龍指多年來一直向政府爭取撥地興建展覽館,由他捐出價值連城、有逾三百年歷史的紫檀木古建築珍藏供展出,包括七間明、清兩朝大屋及戲台等,作為本地新旅游景點推廣旅游,但一直不獲政府答應,最終惟有答允將古建築捐贈新加坡政府,因為在一次偶然機會下向新加坡當局提及相關事件,人家七日內便回覆願意撥地。

成龍接受本報訪問時指出,過去二十年他搜購到大批紫檀木建築,包括七間明、清兩朝古屋、一個涼亭及一個古戲台,當中最近代的紫檀木柱亦有二百年歷史,最老的有三百多年,木材的價值遠非鑽石山的志蓮淨苑所能匹比,都是值得保存的古木,過去十多年來單是繳付倉租及防止古木被蟲蛀,已花費他過千萬元。

星洲批地建館 七日拍板

成龍稱,一直計劃將古木無條件盡捐給香港政府,只希望政府提供土地,但多年來政府都沒有回覆。直至一次他到新加坡出席慈善活動,向當地官員提及有意捐贈珍藏,對方七日內便明確回覆,指可提供一幅大學旁的土地,更稱會支付所需費用,包括運費、興建費用及到當地工作的工人兩年住宿費等。

「點解新加坡政府可以一個禮拜內撥出土地,港府就唔得?」他指出過去曾多次聯絡過不同的政府官員,包括向董建華和曾蔭權表達意向,但因政府弱勢管治,怕撥地給他會「畀人鬧」,所以遲遲未有應允。

「大廈擋住人o地o的風水、要填海就話要諮詢。」成龍指撥地建展館,對香港好,對經濟好,對旅游好,既無損害環境,又能保護古物,政府應即時撥地,毋須做諮詢,香港需要一個強勢的政府。

他強調,政府撥地建館,並非給他建屋居住,而是擺放具價值的收藏品,「我百年歸老後,所有展品屬於香港,屬於國家。」若要等地政總署批准,又要立法會通過,恐怕到他百年歸老,撥地一事也未能成事。

港府今時今日 仲耍官腔
成龍表示:「你話o係西九有兩畝地畀我,我即刻搬o野過去!」但現時一切已成定局,他已答允將古木捐贈新加坡政府,不能反口。不過,若港府能於兩周內答允撥地,他可保留三至四間古屋留港展出。

港府商務及經濟發展局發言人回應本報查詢時僅重申,旅遊發展局一直有就撥地事宜與成龍磋商,旅發局需時了解成龍的計劃構思及詳情。旅發局表示,會繼續與成龍商討,而地政總署則稱按一般程序,當收到政府部門要求撥地的申請時,會配合尋找適合的土地。



一個政府最緊要決斷
一句講晒
起就起 唔起就唔起
偏偏班政府9官覺得煩一味死拖
拖到而家尷尷尬尬似咩樣呀
點知重有人以"港府死拖爛拖十幾年以避免虧損"而讚好
呢個現象真係幾恐怖下

頂部
cheershong
軍曹
Rank: 2


UID 22967
精華 0
積分 4
帖子 304
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-5
狀態 離線
發表於 2009-2-27 04:57 PM  資料  短消息  加為好友 
起間成龍廟嚟供奉啦!!

頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2009-2-27 04:58 PM  資料  短消息  加為好友 
去十多年來單是繳付倉租及防止古木被蟲蛀,已花費他過千萬元。...

其實......





2014 我活過
頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-27 04:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cheershong 於 2009-2-27 04:57 PM 發表
起間成龍廟嚟供奉啦!!

成龍指多年來一直向政府爭取撥地興建展覽館,由他捐出價值連城、有逾三百年歷史的紫檀木古建築珍藏供展出
上文下理睇唔明?
定係俾尋日單野擾亂左呀?
又一個分唔清事件重點既人

而家要埋怨政府既係反應遲緩 保育政策含糊不清呀

頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-27 05:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-2-27 04:58 PM 發表
去十多年來單是繳付倉租及防止古木被蟲蛀,已花費他過千萬元。...

其實......

果度有十一間古建築
養左十幾年使左過千萬
計番條數每間用左十幾萬
重有呢單係十幾年既舊數黎架啦
點解好景果陣唔做?一味死拖?
成百萬請條廢既番黎坐就有錢
拎十幾萬出黎保育就喊窮喊病?
定係政府想留番多D錢百幾年後拎黎保育IFC或會展?
如果真係咁我都唔咁嬲
咁佢都算係一個有"遠見"既政府

頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2009-2-27 05:33 PM  資料  短消息  加為好友 
成x是習慣面對傳媒的城中名人,吹乜都可以天花龍鳳,
個人雖然不認同當今的政府,
但沒有太多資料之下,一件古物的價值或捐贈者背後的動機....等等,
其實都好難有甚麼意見.





2014 我活過
頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-27 06:06 PM  資料  短消息  加為好友 
紫檀木係世界上最珍貴既木材之一
完好保存今既紫檀木建築物就更為珍貴
http://www.gg-art.com/furniture/material/index_b.php?tid=20

頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-27 06:08 PM  資料  短消息  加為好友 
拖左十幾年呢D咁實質既野成龍吹黎把鬼咩
唔怕俾人反咬一啖咩
根本就係政府議而不決 決而不行
搞到而家尷尷尬尬

頂部
NoKai
曹長
Rank: 2



UID 29463
精華 0
積分 0
帖子 410
成品數目 0 件
閱讀權限 0
註冊 2008-5-13
狀態 離線
發表於 2009-2-27 06:12 PM  資料  短消息  加為好友 
都咁耐既野,重要黎做咩
不如折左佢把la

講真又唔係圓明園果 D十二生肖國寶

頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-27 06:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 NoKai 於 2009-2-27 06:12 PM 發表
都咁耐既野,重要黎做咩
不如折左佢把la

講真又唔係圓明園果 D十二生肖國寶

喂兄台真係唔係講笑
你有去做政府高官既潛質
除左講野前後矛盾 重係利字當頭不思舊果種人
有冇興趣去搵唐唐隊番幾枝紅酒?

頂部
NoKai
曹長
Rank: 2



UID 29463
精華 0
積分 0
帖子 410
成品數目 0 件
閱讀權限 0
註冊 2008-5-13
狀態 離線
發表於 2009-2-27 07:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 da3212000 於 2009-2-27 06:17 PM 發表

喂兄台真係唔係講笑
你有去做政府高官既潛質
除左講野前後矛盾 重係利字當頭不思舊果種人
有冇興趣去搵唐唐隊番幾枝紅酒?

haha,比我真係唔做
咪又係狂比人X

頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-27 09:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 NoKai 於 2009-2-27 07:06 PM 發表


haha,比我真係唔做
咪又係狂比人X

我相信只要唔好學似你咁諗野應該都唔會俾人狂插既

頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2009-2-27 10:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 da3212000 於 2009-2-27 04:59 PM 發表
而家要埋怨政府既係反應遲緩 保育政策含糊不清呀

最多只可以話個堆野珍貴
但係同保育無關lor
個堆野同香港歷史有咩關係
(由大陸搬D野黎香港都叫保育!? )

頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2009-2-27 10:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 貴族小子 於 2009-2-27 10:04 PM 發表

最多只可以話個堆野珍貴
但係同保育無關lor
個堆野同香港歷史有咩關係
(由大陸搬D野黎香港都叫保育!? )

保育的話,應該是送回原居地





2014 我活過
頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-28 11:06 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-2-27 10:17 PM 發表

保育的話,應該是送回原居地

你唔係唔知上面D野架啦
擺係上面有人理先奇啦
保育中國文化產物都唔得?
咪將保育定義得咁窄先得架
重有上面既貴族小子
我睇過你係其他POST既發言
我已經充分了解到咩叫因人廢言啦

頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-2-28 11:26 AM  資料  短消息  加為好友 
之前連國家地理雜誌都想拍攝特輯
而家香港就咁冇左一個建立形象既機會

頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2009-2-28 01:52 PM  資料  短消息  加為好友 
拆左佢搬去第二度跟本係一種破壞原有地方文化的行為
仲好意思講保育
保育唔單係講保留座野
更重要係保留本身座野當中嘅Context (含意? 意義? 價值 ...?唔知點叫好 )
我係另個Post已經講過你搬一搬已經嚴重破壞建築物本身的Context (i.e. Siting, Building Orientation, Climate Responsive Design, 原址的地域文化...)
舉個例子, 如果間屋本身起係乾燥內陸北方
本身某D地方設計一定會反映該地方氣候
你搬黎和暖+春夏潮濕的香港做乜?   


例如"美利樓"
建於開埠早期
原址係中銀大廈現址, 本為一級歷史建築物
拆左佢搬去赤柱之後乜級別都唔係
依家個美利樓已經反映唔到開埠早期港英政府行政中心係邊一區...只係淨番個殼




又例如呢個中國古代墳墓
現為多倫多 Royal Ontario Museum藏品
你估有無人覺得呢D又叫保育呢


保育?叫"成龍明清建築藏品展"就差唔多...

[ 本帖最後由 貴族小子 於 2009-2-28 01:55 PM 編輯 ]

頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2009-2-28 01:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 da3212000 於 2009-2-28 11:06 AM 發表

你唔係唔知上面D野架啦
擺係上面有人理先奇啦
保育中國文化產物都唔得?
咪將保育定義得咁窄先得架
重有上面既貴族小子
我睇過你係其他POST既發言
我已經充分了解到咩叫因人廢言啦

因人廢言? 我只係跟住上面班友大家一齊笑下輕鬆下

其實我對於D野係邊個捐出黎無咩興趣

頂部
zero981210
二等兵
Rank: 1



UID 1788
精華 0
積分 0
帖子 68
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-19
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-2-28 02:13 PM  資料  短消息  加為好友 
同樣作為一個有大量華人既地方既政府,我相信港府同新加坡政府在於呢一方面既處境同思路都會幾相似。

作為古建築,人地新加坡政府肯收,證明左係有一定價值

個point係點解人地政府七日做到而港府要考慮咁耐?
仲要考慮咁耐都未決定到wo=.=
吾通人地新加坡政府就會決定得草率d?
我地港府就真係咁深思熟慮?

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-2-28 02:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 貴族小子 於 2009-2-28 01:52 PM 發表
拆左佢搬去第二度跟本係一種破壞原有地方文化的行為
仲好意思講保育
保育唔單係講保留座野
更重要係保留本身座野當中嘅Context (含意? 意義? 價值 ...?唔知點叫好 )
我係另個Post已經 ...

美利樓 唔同既. 美利樓鬧鬼鬧到d 老鬼高官要求要打返場齋, 所以冇人敢拆爛佢, 只好成"座"搬走佢.





路過既厚多士
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:54 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver