回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] Stu.Pz.IV Brummbar Mid Pdt 灰熊突擊砲 (追加微距圖)
cintom
少尉
Rank: 3Rank: 3
豬豬


UID 37409
精華 0
積分 29
帖子 611
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-6
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-10-3 10:08 AM  資料  短消息  加為好友  QQ
Stu.Pz.IV Brummbar Mid Pdt 灰熊突擊砲 (追加微距圖)

小弟第10個作品,呢次工序比較多,比較認真,多多指教。坦克鏈既下墜感呢次用紙巾塞入去然後落少少AB膠,成功!
呢次影相落足本錢,又用攝影棚、又用單反相機,可惜無買微距,的確差D,遲D買個近攝鏡試試

[ 本帖最後由 cintom 於 2010-10-4 09:07 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




自強不息 厚德載物
頂部
cintom
少尉
Rank: 3Rank: 3
豬豬


UID 37409
精華 0
積分 29
帖子 611
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-6
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-10-3 10:10 AM  資料  短消息  加為好友  QQ
再續

Wash終於掌握少少竅門



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




自強不息 厚德載物
頂部
cintom
少尉
Rank: 3Rank: 3
豬豬


UID 37409
精華 0
積分 29
帖子 611
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-6
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-10-3 10:12 AM  資料  短消息  加為好友  QQ
再續

D鏽跡係一D一D嘟上去



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




自強不息 厚德載物
頂部
cintom
少尉
Rank: 3Rank: 3
豬豬


UID 37409
精華 0
積分 29
帖子 611
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-6
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-10-3 10:14 AM  資料  短消息  加為好友  QQ


詳細既製作內容請參考,不過後期既內容有D欠缺,因為懶
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=132312



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




自強不息 厚德載物
頂部
cintom
少尉
Rank: 3Rank: 3
豬豬


UID 37409
精華 0
積分 29
帖子 611
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-6
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-10-4 09:22 AM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 sinhow 於 2010-10-4 06:26 AM 發表
整體很讚,不過防磁紋中砲痕跡好像不是這樣的,會一塊塊的脫落,有待高手證實。
其實拍模型用小光圈比較好,景深太淺,做得再真也還是感覺像模型哦。

多謝指點,下次用小光圈試試





自強不息 厚德載物
頂部
cintom
少尉
Rank: 3Rank: 3
豬豬


UID 37409
精華 0
積分 29
帖子 611
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-6
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-10-4 09:23 AM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 after80ss 於 2010-10-4 12:41 AM 發表
嘩! D防磁紋督咗幾耐? 好有心機喎! 要支持一下!

唔好意思,唔系自己督,系現成既,本身就有,係龍記既功勞





自強不息 厚德載物
頂部
cintom
少尉
Rank: 3Rank: 3
豬豬


UID 37409
精華 0
積分 29
帖子 611
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-6
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-10-4 09:26 AM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 Ribena 於 2010-10-3 07:46 PM 發表
好正
只係李太好似長咗啲啲

我想龍記留長一D既履帶係為左作為下垂感用既,不過我功夫淺,沒有充分發揮。呢次第一次用紙巾塞住落AA膠作小小下垂,下次做得一定更好





自強不息 厚德載物
頂部
cintom
少尉
Rank: 3Rank: 3
豬豬


UID 37409
精華 0
積分 29
帖子 611
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-6
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-10-4 09:04 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
近攝鏡追加細節

小弟既近攝鏡剛剛到貨,即刻試試,大家覺得效果如何?好彩買左個+4既,本來想買+2,林住唔駛那麼誇張,點知+4既放大效果都係普通,因太近zoom唔到!
又唔捨得買微距鏡,成幾千蚊!
國產野真係麻麻,做的好粗,不過只係20元人仔,日本野要加個0.

可能係我唔識用近攝鏡,有無人指教?



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




自強不息 厚德載物
頂部
cintom
少尉
Rank: 3Rank: 3
豬豬


UID 37409
精華 0
積分 29
帖子 611
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-6
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-10-4 09:05 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


重有5個細節



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




自強不息 厚德載物
頂部
cintom
少尉
Rank: 3Rank: 3
豬豬


UID 37409
精華 0
積分 29
帖子 611
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-6
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-10-4 09:06 PM  資料  短消息  加為好友  QQ
最後1個細節.
每次都係post得個4-5張圖,有無其他方法post多D,唔駛成日用“回复”方法?



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




自強不息 厚德載物
頂部
cintom
少尉
Rank: 3Rank: 3
豬豬


UID 37409
精華 0
積分 29
帖子 611
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-6
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-10-5 03:32 PM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 timng 於 2010-10-5 08:01 AM 發表
Close up 相更見精細,cintom 兄好功夫呀!!
點解甘大張相都係得95K?點整架??

用photoshop將image size調低至1500,根住save as jpg既quality為低(大約2)。
唔知這樣算唔算正確。





自強不息 厚德載物
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 08:48 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver