回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 想出一隻噴筆,c-hing幫幫手,THX
asdgghbleach
平民
Rank: 1



UID 44785
精華 0
積分 0
帖子 45
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-29
狀態 離線
發表於 2011-1-12 07:40 PM  資料  短消息  加為好友 
想出一隻噴筆,c-hing幫幫手,THX

想出噴筆,有冇ching試過買淘bao 果 D ??

如果香港買而家幾多錢 ? 大家用開邊隻筆 ? 上網睇過有隻叫做 U-shar 既牌子,有冇c-hing用緊 ?

有冇有關噴筆保養既post?

唔該晒ching解答  

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2011-1-12 08:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 asdgghbleach 於 2011-1-12 09:52 PM 發表
想出噴筆,有冇ching試過買淘bao 果 D ??

如果香港買而家幾多錢 ? 大家用開邊隻筆 ? 上網睇過有隻叫做 U-shar 既牌子,有冇c-hing用緊 ?

有冇有關噴筆保養既post?

唔該晒ching解答  

有冇有關噴筆保養既post?    請爬文........

頂部
U'FO
二等兵
Rank: 1



UID 43534
精華 0
積分 0
帖子 93
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-9-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2011-1-12 08:55 PM  資料  短消息  加為好友 
HK 買支sparkman 或者sparkmax 0.3mm都得, $270-320 到
我就覺得幾好用,
每次噴完油, 用天拿水谷下槍, 拆支針出黎洗下, 用牙擦省下佢已經OK

頂部
asdgghbleach
平民
Rank: 1



UID 44785
精華 0
積分 0
帖子 45
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-29
狀態 離線
發表於 2011-1-12 08:58 PM  資料  短消息  加為好友 
咁買個Pump幾多錢?

頂部
渣古頭頭
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36747
精華 0
積分 5
帖子 682
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-30
來自 香港
狀態 離線
發表於 2011-1-12 08:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 U'FO 於 2011-1-12 11:07 PM 發表
HK 買支sparkman 或者sparkmax 0.3mm都得, $270-320 到
我就覺得幾好用,
每次噴完油, 用天拿水谷下槍, 拆支針出黎洗下, 用牙擦省下佢已經OK

我都係用sparkmax 0.3mm,佢係台灣噴筆,品質好,用落順


頂部
asdgghbleach
平民
Rank: 1



UID 44785
精華 0
積分 0
帖子 45
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-29
狀態 離線
發表於 2011-1-12 09:18 PM  資料  短消息  加為好友 
田宮sprawork有冇人用緊?我想平D呢隻係唔係一set,pump加筆?

頂部
U'FO
二等兵
Rank: 1



UID 43534
精華 0
積分 0
帖子 93
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-9-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2011-1-12 09:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 asdgghbleach 於 2011-1-12 11:30 PM 發表
田宮sprawork有冇人用緊?我想平D呢隻係唔係一set,pump加筆?

印象中, 台灣0.3mm 噴筆$300
台灣泵(包氣缸, 水隔, 氣壓計, 調壓塞, auto- cut)  $650 - $750
旺角千里達及英明有售~

1 set台灣野加埋就一千蚊到, 應該就平過田宮或者mr hobby 既一set
當然依家最平既一定係大陸出品, 如果師兄有心去比較同格價, 應該都會搵到套唔錯既

頂部
manho020
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 27014
精華 0
積分 8
帖子 1143
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-12
來自 新自護
狀態 離線
發表於 2011-1-13 12:06 PM  資料  短消息  加為好友 
可以試下臺灣出嘅ustart噴筆,我用緊ok架!

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2011-1-13 12:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 manho020 於 2011-1-13 12:06 PM 發表
可以試下臺灣出嘅ustart噴筆,我用緊ok架!

唔同sparmax, 台灣本身係冇ustar 呢個牌子架, 只見d 大陸既代理係網講話ustar 係台灣既姐, 之後就全香港d網都話係台灣野. 係唔係真係台灣野就佢講你信啦.

仲有呢個>
http://www.direct-buy.cn/v/3/pro ... A3%93%E6%A9%9F.html

留意下"原產地"係邊先...





路過既厚多士
頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2011-1-13 12:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2011-1-13 02:31 PM 發表

唔同sparmax, 台灣本身係冇ustar 呢個牌子架, 只見d 大陸既代理係網講話ustar 係台灣既姐, 之後就全香港d網都話係台灣野. 係唔係真係台灣野就佢講你信啦.

仲有呢個>
http://www.direct-buy.cn/v/3/produ ...

抄「台灣」噴筆 大陸制造

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver