回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 做到對稱有點困難呀
er6
平民
Rank: 1



UID 24025
精華 0
積分 0
帖子 40
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-9
來自 hk
狀態 離線
發表於 2011-1-9 11:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 er6 為MSN好友 通過MSN和 er6 交談
做到對稱有點困難呀

CHING 們,

家下已經用緊原子炭做個人身,因為第一次做所以好多困難,

當做好左手同左腳, 但有無好好既放發做到左右對稱呢?

用眼睇?用尺度?定可以用覆件既方法,好似電腦咁做MIRROR呀?

做到對稱有點困難呀,

有無經驗大家可以分享下?

THANKS!!

頂部
er6
平民
Rank: 1



UID 24025
精華 0
積分 0
帖子 40
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-9
來自 hk
狀態 離線
發表於 2011-1-10 07:46 AM  資料  短消息  加為好友  添加 er6 為MSN好友 通過MSN和 er6 交談
覆件做唔做到對稱。。。

頂部
er6
平民
Rank: 1



UID 24025
精華 0
積分 0
帖子 40
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-9
來自 hk
狀態 離線
發表於 2011-1-10 09:08 AM  資料  短消息  加為好友  添加 er6 為MSN好友 通過MSN和 er6 交談
我想做左個素體先, 之後就可以做不同型態既公仔。但最首要都係個吸引既素體。

請指教。



查看積分策略說明
附件
2011-1-10 09:08 AM
_MG_3283001.jpg (40.69 KB)
 
2011-1-10 09:08 AM
_MG_32860003.jpg (46.24 KB)
 
2011-1-10 09:08 AM
_MG_32880002.jpg (50.41 KB)
 
頂部
er6
平民
Rank: 1



UID 24025
精華 0
積分 0
帖子 40
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-9
來自 hk
狀態 離線
發表於 2011-1-10 04:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 er6 為MSN好友 通過MSN和 er6 交談
CHING 們, 多謝分享經驗

你地會唔會由設計圖開始做起?

定係找素體加建?

頂部
er6
平民
Rank: 1



UID 24025
精華 0
積分 0
帖子 40
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-9
來自 hk
狀態 離線
發表於 2011-1-10 10:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 er6 為MSN好友 通過MSN和 er6 交談
我家下要睇住D無衫著既。。。尼做,
咁先可以了解成個動作及肌肉分布。

做首辦既CHING真係好勁∼

頂部
er6
平民
Rank: 1



UID 24025
精華 0
積分 0
帖子 40
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-9
來自 hk
狀態 離線
發表於 2011-1-11 06:07 PM  資料  短消息  加為好友  添加 er6 為MSN好友 通過MSN和 er6 交談
又係喎。。。

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 10:22 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver