回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 噴白灰一問
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2011-1-8 08:57 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談
噴白灰一問

我岩岩噴白灰果陣, 見到好多白色點點
咁樣其實係咪有問題?

以前我係用開灰色1000, 因為太耐冇噴, 都唔係好記得係咪同一情況
但好似個情況冇咁嚴重
上網查過有人因為話太遠噴, 所以令到D油未到件就已經凝固
唔知係咪因為天氣凍 ? 我之前噴油一直都係夏天, 而家係冬天
麻煩CHING睇睇相, 睇下係咪有問題

剛噴的時候:


大概乾了後:

(中途再噴多一層, 驚見有橙皮就收手了, 但乾了又好似OK滑, 冇左D紋)

還有一個小問題

呢隻白灰同另一隻MR.HOBBY既白灰有咩分別??
我問老闆佢話白罐遮得勁D, 但用過又好似唔同





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2011-1-8 12:06 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談


QUOTE:
原帖由 raymondtang 於 2011-1-8 11:26 AM 發表
天氣係有影響
另一隻MR.HOBBY既白灰? 新出果隻?(全英文字)
white surfacer?
base white 係白底
white surfacer 白灰

唔知有冇錯

原來有分白底同白灰??
我唔知呢, 咁邊隻遮得好D





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2011-1-9 06:55 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談


QUOTE:
原帖由 U'FO 於 2011-1-9 01:23 AM 發表
睇圖覺得D 油好似放左好耐噴出黎,, 一舊舊咁,,
試下用溫水,唔好太熱, 浸下罐野先噴

我自己砌野就gaia 灰+T06+T09 細噴, 之後噴2-3層gaia ex01白+T09+T06
出到黎好白, 粒子又細又滑,好似拋左光咁, 推介!!

係我岩岩新買番黎@@但唔知間舖放左幾耐了
大家都好似係自己溝D灰出黎, 唔係用噴罐
成本係咪便好多?? 我得0.3噴筆, 好驚會塞槍呢





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2011-1-10 09:17 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談
我有搖左先噴, 但唔知要搖到幾時先叫OK
搖到我手軟





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 07:55 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver