回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 電腦高手請進Excel file lock
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-11 01:34 AM  資料  短消息  加為好友 
電腦高手請進Excel file lock

學校考試老師lock左excel驚人地出貓
做完份野...佢開唔番, 佢地話我change password
唔想負責任,
Excel file lock左
想開番佢....有MO人教下我
我想證明我MO改..同話番比佢知個password
唔好同我講投訴果 D
..而家想unlock左比佢改番份exam 先

頂部
royal281
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 14681
精華 0
積分 6
帖子 2471
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
來自 CAN
狀態 離線
發表於 2009-3-11 06:44 AM  資料  短消息  加為好友  添加 royal281 為MSN好友 通過MSN和 royal281 交談





My Blog
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!brLqiXiBERpe8Ca9N7s2.F0c7MISUx_LThY-
可以叫我做月月,多多指教~!
頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-11 07:13 AM  資料  短消息  加為好友 
呢個係demo...唔可以入多個5個digi ge password
根據我AR SIR講
應該係8個digi ge password..開唔到lock ge原因好可能係
佢果8個digi入面其中一個大錯字
demo通常都check唔到

頂部
royal281
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 14681
精華 0
積分 6
帖子 2471
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
來自 CAN
狀態 離線
發表於 2009-3-11 08:15 AM  資料  短消息  加為好友  添加 royal281 為MSN好友 通過MSN和 royal281 交談





My Blog
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!brLqiXiBERpe8Ca9N7s2.F0c7MISUx_LThY-
可以叫我做月月,多多指教~!
頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-3-11 10:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2009-3-11 02:04 AM 發表

電腦高手請進Excel file lock

學校考試老師lock左excel驚人地出貓
做完份野...佢開唔番, 佢地話我change password
唔想負責任,
Excel file lock左
想開番佢....有MO人教下我
我想證明我MO改..同話番比佢知個password
唔好同我講投訴果 D
..而家想unlock左比佢改番份exam 先
...

我睇左幾次都唔明你既想法!  如果好似你咁講, 份 document 系老師 Lock 既, 而你又無好似佢所指責咁 Changed Password 既話, 你 Unlock 番個 document 又點會証明到你”MO改”呢? 相反你 Unlock 到先令人懷疑你知個 Password! (究竟系唔系你做架? )

技術上講, 要re-discover個 password 一定系 Excel 外面用其他 tools做, 如果唔系設定個 password 就無意思!

系你老師攪出黎既, 當然系佢自已攪番掂佢啦, 除非佢請你幫手!





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-11 11:05 AM  資料  短消息  加為好友 
其實果 D unlock ge software
通常都係幫你搵埋個passwrod (e.g. Advanced Office Password Recovery)
我個CASE係...我攞左個FILE番去試unlock
咁你知個PASSWORD...再同佢講叫佢開個file 我再比個password佢係佢電腦unlock,,,,咁又點會唔得呢...
佢攪出黎...佢MARK我0分....咁關唔關我事...?
佢地唔想負責, 想我食左隻死貓佢
我而家先year 1...,你玩投玩訴...你覺得我之後果兩年會過得順利MA?
(佢有原本的copy)

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-11 11:36 AM 編輯 ]

頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-3-11 11:40 AM  資料  短消息  加為好友 
我想講系如果唔系你做既, 你就無需要負呢個責任, 如果佢堅持話系你做既, 你搵番個 Password 都無用! 如果目的真系想解決問題既話, 佢搵會快過你搵, 用 tools 既話就唔會有人有秘技!

又如果佢真系要想比隻"死貓"你食, 你做乜都好, 食硬啦





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-3-11 01:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2009-3-11 11:35 AM 發表
其實果 D unlock ge software
通常都係幫你搵埋個passwrod (e.g. Advanced Office Password Recovery)
我個CASE係...我攞左個FILE番去試unlock
咁你知個PASSWORD...再同佢講叫佢開個file 我再比個pass ...

你咪硬膠左囉.
對付學校最好嘅方法就係有咩衣郁都用傳媒黎恐嚇佢.
逢係學校都怕見報, 你大得佢佢就一定低調處理.
你估你脆脆地硬食會好d咩, 你份transcript係唔係都花硬架啦.
得罪老師 so what?
發大黎搞你睇下你驚定佢驚, 你衰到極都仲可以transfer讀第二科, 老師一衰就好難再有人用佢.





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-3-11 01:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 vr2xtd 於 2009-3-11 11:40 AM 發表
我想講系如果唔系你做既, 你就無需要負呢個責任, 如果佢堅持話系你做既, 你搵番個 Password 都無用! 如果目的真系想解決問題既話, 佢搵會快過你搵, 用 tools 既話就唔會有人有秘技!

又如果佢真系要想比隻"死 ...

AGREE. 改卷係老師責任. 你已交卷, 佢開唔到, 都係佢單方問題. 佢夠膽俾0分既, 就要求覆卷, 要求睇返錯左邊到. 佢冇"改"卷就俾0分, 睇佢點交代. 什麼換password都冇意思既. 雙方都冇證據. 既然係咁就更加唔應該自己去解個password. yr1 yr幾都冇關既.

年年會考都有改卷老師遺失試卷. 唔通又要個學生自己搵返出來呀???  

如果佢點都唔肯認唔見左pw, 最大可能係鬧大左, 你補考多一次. 所以溫定書喇.

[ 本帖最後由 VampireA 於 2009-3-11 01:38 PM 編輯 ]





路過既厚多士
頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-12 12:17 AM  資料  短消息  加為好友 
算LA....可能都係考多次
罵大左...唔炒佢....
第日上堂見番佢...presentation佢可以點講就點講
拉低左....輸涉又係自己....
大學唔係一個公平地方....

頂部
royal281
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 14681
精華 0
積分 6
帖子 2471
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
來自 CAN
狀態 離線
發表於 2009-3-12 02:48 AM  資料  短消息  加為好友  添加 royal281 為MSN好友 通過MSN和 royal281 交談
die hard
study again, prepare for a re-test or some crazy things

I couldn't understand what you were saying earlier
according to some bros' explanation, you can do nothing
BUT
"我攞左個FILE番去試unlock", this may cause a problem
they can argue you have changed the answers





My Blog
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!brLqiXiBERpe8Ca9N7s2.F0c7MISUx_LThY-
可以叫我做月月,多多指教~!
頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-12 05:56 AM  資料  短消息  加為好友 
都話左佢地有個原本COPY係佢地電腦-.-,
咁搵到password係佢地電腦開到..佢就話OK
不過搵password呢D野....好高難度...
食貓就死硬嫁LA....

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-12 06:35 AM  資料  短消息  加為好友 
已經搵到password
之後就睇下佢入唔入數...
如果開左比佢睇
佢會改, 咁就唔係問題
多謝各位

頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-3-12 08:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2009-3-12 12:47 AM 發表
算LA....可能都係考多次
罵大左...唔炒佢....
第日上堂見番佢...presentation佢可以點講就點講
拉低左....輸涉又係自己....
大學唔係一個公平地方....

因為有d肯屈服於強權底下嘅怕事同學.
先搞到d老師可以橫行霸道.
強權不是真理, rebel先係王道





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-12 10:51 AM  資料  短消息  加為好友 
嗯...可以試下對抗GE,
如果你第日都有遇到呢D事...
呢個係你GE選擇

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 04:04 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver