回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 77人 , 攝影10日 , 共73小時 , 相片數 16,362 , 平均溫度10度既情況下得出得短片
goldfish0606
軍曹
Rank: 2
影相佬


UID 581
精華 0
積分 10
帖子 318
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-5-8
狀態 離線
發表於 2009-1-6 10:28 PM  資料  短消息  加為好友 
77人 , 攝影10日 , 共73小時 , 相片數 16,362 , 平均溫度10度既情況下得出得短片

PiKAPiKA the movie
http://tw.youtube.com/watch?v=2zp-65Lwmh8

四分鐘的影片, 總共用了16362張照片, 每張都曝光超過5秒
加上那些拍攝失敗的, 影片所耗去的拍攝時間簡直難以想像

有興趣還可以看製作花絮
http://tw.youtube.com/watch?v=XAhsTUUs6W4

是用Nikon相機呢 ^^

好有心機呀





ME 既D300 ,24-85/2.8-4D ,70-300VR ,SIGMA 150 MACRO ,50/1.4 HSM ,Tokina 12-24
老婆大人既D90 ,18-200VR II ,60/2.8G Micro ,35/2D
頂部
goldfish0606
軍曹
Rank: 2
影相佬


UID 581
精華 0
積分 10
帖子 318
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-5-8
狀態 離線
發表於 2009-1-6 10:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Eric仔 於 2009-1-6 10:47 PM 發表
有錢人玩意,窮鬼得個恨字

器材只要一部數碼相機三腳架幾支電筒喎..... 要幾有錢呀......

人既野 , 有多幾個朋友咪得囉 (佢地會陪你玩的話).....

PS:相機需有快門先決

[ 本帖最後由 goldfish0606 於 2009-1-6 11:15 PM 編輯 ]





ME 既D300 ,24-85/2.8-4D ,70-300VR ,SIGMA 150 MACRO ,50/1.4 HSM ,Tokina 12-24
老婆大人既D90 ,18-200VR II ,60/2.8G Micro ,35/2D
頂部
goldfish0606
軍曹
Rank: 2
影相佬


UID 581
精華 0
積分 10
帖子 318
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-5-8
狀態 離線
發表於 2009-1-6 11:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 佐助 於 2009-1-6 11:17 PM 發表
10日拎到73小時出黎,平均7.3小時一日出黎....
咁得閒,都唔係有錢人?

佢有講過係連續十日咩 ??

星期五或六影咪得囉.... 仲有星期日休息

[ 本帖最後由 goldfish0606 於 2009-1-6 11:40 PM 編輯 ]





ME 既D300 ,24-85/2.8-4D ,70-300VR ,SIGMA 150 MACRO ,50/1.4 HSM ,Tokina 12-24
老婆大人既D90 ,18-200VR II ,60/2.8G Micro ,35/2D
頂部
goldfish0606
軍曹
Rank: 2
影相佬


UID 581
精華 0
積分 10
帖子 318
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-5-8
狀態 離線
發表於 2009-1-7 12:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2009-1-7 02:37 AM 發表

先不說 light paint這種拍攝有多難掌握 (還要所有參予者都能掌握,這可不是易事 )
難既地方係劇本呀!!
並不是普通的story board就可以了事,而是差不多每一格菲林都要計算好.要能夠連接 ...

日本仔玩乜都痴線過人..... 包括模型





ME 既D300 ,24-85/2.8-4D ,70-300VR ,SIGMA 150 MACRO ,50/1.4 HSM ,Tokina 12-24
老婆大人既D90 ,18-200VR II ,60/2.8G Micro ,35/2D
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:06 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver