回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 上色D問題
lun521hk
平民
Rank: 1



UID 44329
精華 0
積分 0
帖子 14
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-11
狀態 離線
發表於 2011-1-30 04:10 PM  資料  短消息  加為好友 
上色D問題

係唔係一定要整模型上色上陰影先靚???

如題,help!!!

[ 本帖最後由 lun521hk 於 2011-1-30 10:42 PM 編輯 ]

頂部
正經和尚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 37789
精華 0
積分 8
帖子 636
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-12
來自 香港仔
狀態 離線
發表於 2011-1-30 04:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 正經和尚 為MSN好友 通過MSN和 正經和尚 交談
回復 #1 lun521hk 的帖子

你個 "令" 字係想講 "靚" 下話?  係呢度見到呢 d 字我老餅一睇仲以為係指拋光後反晒光果種 "令"

"一定要整模型上色上陰影先令" <== 唔係

[ 本帖最後由 正經和尚 於 2011-1-30 11:44 PM 編輯 ]





得閒砌下模型, 個人寧捨有型
整多幾隻高達, 心胸更加豁達
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2011-1-30 04:58 PM  資料  短消息  加為好友 
不如諗下點解模型要上陰影?





轉虧為"型"
頂部
lun521hk
平民
Rank: 1



UID 44329
精華 0
積分 0
帖子 14
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-11
狀態 離線
發表於 2011-1-30 08:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 正經和尚 於 2011-1-30 06:51 PM 發表
你個 "令" 字係想講 "靚" 下話?  呢d 90後 MSN 語言我老餅一睇仲以為係指拋光後反晒光果種 "令"

"一定要整模型上色上陰影先令"  

以修改

QUOTE:
原帖由 woo 於 2011-1-30 07:10 PM 發表
不如諗下點解模型要上陰影?

可唔可以自然光陰???

頂部
Frontal
曹長
Rank: 2



UID 36052
精華 0
積分 0
帖子 496
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-25
狀態 離線
發表於 2011-1-30 08:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 正經和尚 於 2011-1-30 06:51 PM 發表
你個 "令" 字係想講 "靚" 下話?  呢d 90後 MSN 語言我老餅一睇仲以為係指拋光後反晒光果種 "令"

"一定要整模型上色上陰影先令"  

小弟都係九十後,何必標籤呢...
回樓主
其實好多野都好主觀...

頂部
正經和尚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 37789
精華 0
積分 8
帖子 636
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-12
來自 香港仔
狀態 離線
發表於 2011-1-30 09:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 正經和尚 為MSN好友 通過MSN和 正經和尚 交談
回復 #5 Frontal 的帖子

我修改一下   

[ 本帖最後由 正經和尚 於 2011-1-30 11:43 PM 編輯 ]





得閒砌下模型, 個人寧捨有型
整多幾隻高達, 心胸更加豁達
頂部
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2011-1-31 12:19 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談
陰影又分重口味同輕口味
我自己就鍾意"冇口味"





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2011-1-31 01:01 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!
一睇見"上陰影先靚"我立刻諗已故的白sir.
上色呢個問題好主觀ge.
有人覺得素組已經夠靚.
有人覺得上齊色先靚.
有人覺得要做埋D改造先靚.

有時上完色仲7過素組,
有時唔上色淨係舊化都好睇過上色.
不過只係好多大家覺得靚ge作品都有上色.

至於陰影,唔一定要上.
上左層次會出D,但等於上左就靚.
例如,一件部件又特效色,又格仔迷彩,又陰影,就會好似攞你命3000
所以好睇情況而定.





荒廢了模技....
頂部
stuka
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 41054
精華 0
積分 11
帖子 572
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-10
狀態 離線
發表於 2011-2-2 10:08 PM  資料  短消息  加為好友 
好多時買hobby果 D, 同上下「FG」, D架仔都係著重改造多過上陰影,
有時佢地D改造作品, 單係將D色噴啞少少已經靚到101分

而笨大模型說明書好多時D sample都有上陰, 有重有輕 ... 好似逼你都要上埋一份咁 (小弟覺得)

當然, 好似大家話齋, 唔一定要上, 好似白兄D作品唔上都靚, 但新手既話, 點都要練下技囉 ... 我覺得
我依家都練緊技, 係噴到超超超自然既陰影之前都會繼續上。

就如大家都覺得, 多數技巧都係非必要, 但點都好, 乜都試下, 先叫玩模型囉~哈哈

頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2011-2-2 10:50 PM  資料  短消息  加為好友 
fg

example
http://www.fg-site.net/products/106632

陰影 要睇你想砌邊類模型/ 影相 打燈



查看積分策略說明
附件
2011-2-2 10:50 PM
lrg106632_1_753789.jpg (35.01 KB)
 




[size=5]識字 識上網 自己搵啦!
成日問[/size]
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2011-2-2 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 
FYI, 呢幾年日本已經唔興玩陰影了. 而香港就興緊玩舊化.





路過既厚多士
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:25 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver