回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: GUNDAM戰場之絆反影的社會問題
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 12:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 01:21 PM 發表

唔比我玩完ISO買UMD呀

ISO同UMD 個變數都唔一樣
如果
ISO=x
UMD=y
咁y又點會等於x ar?
如果你想講真係等於
咁姐係ISO=UMD la
你係咪完全錯哂呢?

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 01:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 01:23 PM 發表
總之我ge睇法就係咁多,唔會再回復

唔覆都睇下LA...
比你人生攻擊左咁多次
都唔反擊
都想話比你知
我驚你唔知UMD同ISO有咩唔同AR

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 01:34 PM 編輯 ]

頂部
tiansiHH
壹等兵
Rank: 1



UID 18366
精華 0
積分 3
帖子 151
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2009-3-29 01:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 01:19 PM 發表

你個腦坐住左呀?
你而家對事定係對人呀?
扮清高ge人

扮清高?
你識唔識中文?

如果我好似你咁無恥地鼓吹背棄道德,同時又指責你冇道德
咁我就係扮清高

好可惜我由頭到尾ge立埸都好一致囉

又冇道德,又唔識中文,你的確係唔適合再作回應呀,廢事你愈兜愈樣衰啦
你唔再出聲呢個的確係一個正確ge決定

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 01:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tiansiHH 於 2009-3-29 01:33 PM 發表

扮清高?
你識唔識中文?

如果我好似你咁無恥地鼓吹背棄道德,同時又指責你冇道德
咁我就係扮清高

好可惜我由頭到尾ge立埸都好一致囉

又冇道德,又唔識中文,你的確係唔適合再作回應呀,廢事你愈兜愈樣 ...

果個人去左投訴,
人生攻擊果個人投訴人地.好笑,
你講GE野又無邏輯,
比人BAN唔出奇,
你想反博唔唔係唔可以WO,
比多D資料LA....
歡迎討論, 如果你有POINT,
但人生攻擊就免LA

大家有眼GE....
邊個人生攻擊,
邊個罵戰..

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 01:57 PM 編輯 ]

頂部
tiansiHH
壹等兵
Rank: 1



UID 18366
精華 0
積分 3
帖子 151
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2009-3-29 01:55 PM  資料  短消息  加為好友 
我相信管理員係講道理,講理據ge
係佢用大紅字侮辱我,我先至有強烈反應,呢一點事實我相信管理員會睇得出

我相信世界有公義

頂部
crazyfox
曹長
Rank: 2



UID 20920
精華 0
積分 3
帖子 424
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2007-9-6
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:00 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
crazyfox
曹長
Rank: 2



UID 20920
精華 0
積分 3
帖子 424
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2007-9-6
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:01 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
tiansiHH
壹等兵
Rank: 1



UID 18366
精華 0
積分 3
帖子 151
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:11 PM  資料  短消息  加為好友 
你認為我唔將你睇成「人」係對你ge一種侮辱?
我唔知你有冇讀過中化啦,身為中國人,我個人係非常之同意古賢ge思想
人禽之辨,在於人有四善端,當中ge「智」,就係指明辨是非之心
你既然發言以非為是,鼓吹拋棄道德,就係你自己放棄你作為「人」而高於禽獸之處
我ge說話唔係侮辱,係描述事實,當然冇錯

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tiansiHH 於 2009-3-29 02:41 PM 發表
你認為我唔將你睇成「人」係對你ge一種侮辱?
我唔知你有冇讀過中化啦,身為中國人,我個人係非常之同意古賢ge思想
人禽之辨,在於人有四善端,當中ge「智」,就係指明辨是非之心
你既然發言以非為是,鼓吹拋棄道德 ...

夠LA....唔好回佢LA
等版主作主....
反博無意思!!!

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:17 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #143 zgmf-x11a 的帖子

最大問題係佢地自己都會話偷野唔啱但係會話玩老翻冇問題仲成班人組成集團式過GAME~~~扭曲哂啦~~





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:17 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #143 zgmf-x11a 的帖子

最大問題係佢地自己都會話偷野唔啱但係會話玩老翻冇問題仲成班人組成集團式過GAME~~~扭曲哂啦~~





頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 02:47 PM 發表
最大問題係佢地自己都會話偷野唔啱但係會話玩老翻冇問題仲成班人組成集團式過GAME~~~扭曲哂啦~~

佢地最大問題係,
覺得老番會幫SONY做宣傳!!!
ISO幫正版增加收入,
但我覺得ISO 無左,
係會有客留失,
但正版消量一定會多番,
最多PSP主機賣少左,
條數加番埋都好過而家咁

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 02:53 PM 編輯 ]

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 12:58 PM 發表

咁都係傷害到game商利益

就係因為GAME商都冇利益,得鬼閒同你再整D好玩既GAME,大家繼續話唔好玩又走去對著ISO玩成半年都係話唔好玩,新GAME一出又係ISO,D UMD唔滯銷先奇啦,係好多人玩丫,不過整GAME個班整完人地多謝都冇句搞到佢地冇飯開,仲整乜鬼野好GAME丫?





頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 02:52 PM 發表

就係因為GAME商都冇利益,得鬼閒同你再整D好玩既GAME,大家繼續話唔好玩又走去對著ISO玩成半年都係話唔好玩,新GAME一出又係ISO,D UMD唔滯銷先奇啦,係好多人玩丫,不過整GAME個班整完人地多謝都冇句搞到佢地 ...

完全正確 !!!
知好多人玩佢地D GAME都無用,
因為搵唔到食,
唔係受歡迎就可以令佢地有心機做野

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zgmf-x11a 於 2009-3-29 10:59 AM 發表

二手係1對1
ISO係1對多
而且二手市場唔會大到個個都買到,始終有D人會買1手

同埋唔知做乜二手去去下會殘,最後一D有心既玩家都係買一手UMD,但係ISO唔會殘,傳黎傳去都仲係個隻ISO~~





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:30 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #172 siuterry 的帖子

呢句我認同,不過下次討論,大家都係試下平心靜氣,溫和D去發言好,有時言者冇心,聽者有意搞到大家唔開心都唔好,係咪?^^

始終比唔起錢就唔好玩,呢句我好認同,所以我買左遊戲機,不過好少買GAME,反正一隻GAME我可以慢慢研究佢有幾多種唔同玩法,而且我中意從中理解佢個引擎點行~~~





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:33 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #174 siuterry 的帖子

我自己都試過跟正常程序去寫程式,都好鬼死多野做,好煩好忙好辛苦(但係見到成果出到黎都會好開心好滿足*^^*),咁我只係好迷你咁寫個程式仔都已經係咁,人地仲要一隊人收錢既花時間花心機去搞個PROJECT,付出咁多努力有個好好既作品出左黎冇收益,比我都唔再榻D好野出黎益第二個(老翻/玩硬老翻的人)啦





頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 03:00 PM 發表
呢句我認同,不過下次討論,大家都係試下平心靜氣,溫和D去發言好,有時言者冇心,聽者有意搞到大家唔開心都唔好,係咪?^^

始終比唔起錢就唔好玩,呢句我好認同,所以我買左遊戲機,不過好少買GAME,反正一 ...

都唔係GE,
我都係用理據反駁,
連數都計埋比佢,
不過佢多次人生攻擊,
就真係 ,

"始終比唔起錢就唔好玩"
但好多人睇成
我地玩正版果 D, 睇唔起佢地,
因為佢地覺得我地話佢地窮
唔知咩道理黎

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 03:12 PM 編輯 ]

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 03:03 PM 發表
我自己都試過跟正常程序去寫程式,都好鬼死多野做,好煩好忙好辛苦(但係見到成果出到黎都會好開心好滿足*^^*),咁我只係好迷你咁寫個程式仔都已經係咁,人地仲要一隊人收錢既花時間花心機去搞個PROJECT,付出咁 ...

哈哈,我諗起我果時CE要我做果個mini game,
雖然好簡單, 但好煩嫁
要用computer language,
完全唔易,
仲要一個software 一種language
所以好多人成日覺得細mb,
隻GAME簡單就想唔比錢down,
覺得唔合理

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-29 02:43 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #178 siuterry 的帖子

我都明,不過每個人觀點唔同,佢唔客氣時你又唔忍大家會好易開火,係咁解姐





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 06:54 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver