回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 想買龜泵(已有成品)
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2010-12-7 11:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談
想買龜泵(已有成品)

http://shop33121738.taobao.com/? ... name=xeexyiDG%2BLHD
以上兩種有無師兄用過?? O唔OK OR有更好介紹?? 最多below 300....
THANK YOU


過左幾個月,出左成品啦
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=138111&extra=page%3D1

[ 本帖最後由 nickytnickyt 於 2011-1-30 06:43 PM 編輯 ]

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2010-12-8 09:41 AM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談
我主要想買黎砌gundam.

爬左下文, 字面資料好豐富, 但係我無咩實戰經驗, 見到咁多師兄玩噴槍做唔同既效果想試下平平地學下基本功同上色既概念.

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2010-12-8 05:54 PM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談
一次過有幾個身經百戰既趙兄比意見我, 真係好開心
THANK YOU SO MUCH!!!
唔係咁知HD同YH個兩支野有咩分別
咁我試下買個177玩下先, 買左後一定會盡量做個詳細REPORT比大家. 如果真係忍佢唔住就會買有個師介紹既890泵(我唔記得左個網, 係YAHOO有得賣,藍色四四方方的連水隔的)
接下來的問題就係係TOBO網買野既問題, 祝我好運啦~~~

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2010-12-8 07:32 PM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談
剛在內地網爬左陣龜泵既論壇, 又學到野  (PS最終決定買HD130,多謝$120)

而家睇埋係淘寶比錢就可以了
有無BROTHER可順便話埋比我知最方便既比錢方法:P
我已有ACCOUNT, 係咪去711買淘點入點數咁就OK, 但係咪會買多左點數黎比錢囉?!
咁同銀行既又係點入比佢法,到貨再入??
最後運費係咪個賣家報價比我的

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2010-12-8 11:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談


QUOTE:
原帖由 willkwok 於 2010-12-8 11:25 PM 發表

冇話唔得既

遲下可能連水族氣泵都得呢

我真係差少少就囉左個水族氣泵黎試, 不過未有筆無得試

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2010-12-9 02:19 PM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談
用左10幾個中黎睇點交易, 終於OK左, 用左上面個師兄講既TAODOT方法, 不過聽日先去入錢,仲有無師兄想加單
http://item.taobao.com/item.htm?id=5472837454
呢間鋪頭, 我係黃大仙個邊

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2010-12-10 11:55 PM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談
我落左訂了, 聽日寄貨, 佢話粉EMS會寄,買了兩瓶,爽YY

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2010-12-12 04:27 PM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談
我條頸都等到長晒, 請咁多位再多等兩天, 因為仲未到

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2010-12-15 12:04 AM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談


QUOTE:
原帖由 小改 於 2010-12-12 11:43 AM 發表
我就覺得加多一百幾十買個葉紅泵好用少少

個龜都係紅葉出, 要多2百幾先有好用少少, 同埋聽說個個要半個中熄一熄. 如果我唔係新屎坑既話, 下次就預1000BUDGET

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2010-12-15 12:05 AM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談


QUOTE:
原帖由 kcchung2 於 2010-12-12 05:47 PM 發表


Don' play DD~粉
Play it will Die Easy

If you are not believe, U Can check it What it is in Google.
ie. HK gov have control it!



有無LINK可以比咁多位一齊睇下....咁我個兩支點處理.....

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2010-12-15 12:07 AM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談


QUOTE:
原帖由 firesun 於 2010-12-12 08:39 PM 發表

記得要開稀少少wor,因為氣壓低

THANK YOU C兄提醒, 想問問3052個隻洗筆TINNER係5金鋪應該點講佢先識? 順便問番可以稀釋邊隻油 同埋大約幾錢, 睇過好多次, 但係又忘了. 最重要係無得試好難記得晒D知識

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2010-12-21 10:49 AM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談


QUOTE:
原帖由 raymondtang 於 2010-12-15 10:03 AM 發表
  我想買珍珠粉都唔得啦...

我最後運到黎喔

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2010-12-21 10:58 AM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談
我D相FILE太大, 用咩可壓? 用左小畫家轉做GIF仲大左

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2011-1-12 09:38 PM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談


QUOTE:
原帖由 raymondtang 於 2010-12-21 03:53 PM 發表


用邊間公司運??

EMS運到

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2011-1-30 04:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談

頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2011-2-2 01:30 AM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談


QUOTE:
原帖由 羅友大 於 2011-1-30 08:48 PM 發表
請問呢位師兄,你用呢個龜泵果陣,有D咩不便呀?

我成品有回答其他朋友仔, 不過都可以係度答你, 好處係真係好靜, 我細佬同我同一間房都訓得著(可能佢懶訓吧), 同埋暫時符合到我呢個新手既技術同要求.
唔好處係氣量較少, 畢地同金屬色要好比例先出到, 有時調到火滾,朔性整稀少少噴多幾層算(只限畢地). 其他無咩LU, 如果師C你真係買, 可以話我知嗎? 我想疊單買野呀~~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 02:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver