回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 好唔開心...今日我終於知道咩係惡霸la...
g83n33
壹等兵
Rank: 1


UID 17636
精華 0
積分 0
帖子 174
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-2 09:44 PM  資料  短消息  加為好友 
好唔開心...今日我終於知道咩係惡霸la...

我只係一個14歲的中學生...我住屋邨的...我啊媽就係泰國人
上個月我條巷黎咗戶新人...佢係金髮人士黎
話說今日房署無lala上我屋企
話有人投訴我屋企有人打麻雀...
我屋企就其實冇人識打麻雀...更加無人打
之後新搬黎果位金髮人士話係佢投訴
我啊媽就因為比人屈所以好唔開心
之後果位金髮人士就話我ar媽周街唱佢騙綜緩
仲話我ar媽同社署投訴佢騙綜緩 整到社署查佢
又講曬粗口...
我全家連佢姓咩都唔知ar..... 我ar媽仲連社署都唔知係咩黎...
之後我頂唔順咪同佢理論lo
我好平和咁同佢講道理
我叫佢攞證據出來...
點知佢發爛渣...話要搵人斬死我同我ar媽
之後
房署D人無計就去報警
警察話佢唔敢亂黎..話佢e加亂黎佢會好大獲....
之後就拉番佢入屋...
我真係好唔開心...無啦啦比人屈...

[ 本帖最後由 g83n33 於 2009-4-2 10:37 PM 編輯 ]

頂部
迪=]
曹長
Rank: 2


UID 23057
精華 0
積分 16
帖子 432
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
狀態 離線
發表於 2009-4-2 09:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 迪=] 為MSN好友 通過MSN和 迪=] 交談 Yahoo!
不要唔開心.
香港是法治之區..
唔會比呢d人渣亂尼.
放心吧.=]





歡迎睇下我個blog @@~
http://hk.myblog.yahoo.com/dicksonkwok112/
頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2009-4-2 09:59 PM  資料  短消息  加為好友 
佢自己純粹自卑暏下話? =_=

頂部
g83n33
壹等兵
Rank: 1


UID 17636
精華 0
積分 0
帖子 174
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 迪=] 於 2009-4-2 10:28 PM 發表
不要唔開心.
香港是法治之區..
唔會比呢d人渣亂尼.
放心吧.=]

十分感謝你的鼓勵...

[ 本帖最後由 g83n33 於 2009-4-2 10:34 PM 編輯 ]

頂部
g83n33
壹等兵
Rank: 1


UID 17636
精華 0
積分 0
帖子 174
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2009-4-2 10:29 PM 發表
佢自己純粹自卑暏下話? =_=

佢係咪自卑就唔知la...

[ 本帖最後由 g83n33 於 2009-4-2 10:37 PM 編輯 ]

頂部
cagalli
平民
Rank: 1



UID 12401
精華 0
積分 0
帖子 48
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-16
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 g83n33 於 2009-4-2 10:33 PM 發表

十分感謝你的鼓勵...

但都係小心d好....
呢d咁的人....
話唔埋真係會拿把刀過黎斬你....
總之小心d啦...
香港咩人都有...orz
(不是恐嚇...orz)

頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:10 PM  資料  短消息  加為好友 
香港好多這一類人的呢...
不過倒真的不太用怕...
只是警察信不信得過就另計了...
不到出事其實也很少會做野...

頂部
g83n33
壹等兵
Rank: 1


UID 17636
精華 0
積分 0
帖子 174
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cagalli 於 2009-4-2 10:39 PM 發表

但都係小心d好....
呢d咁的人....
話唔埋真係會拿把刀過黎斬你....
總之小心d啦...
香港咩人都有...orz
(不是恐嚇...orz)

我會小心d...

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:12 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 g83n33 的帖子

好明顯個個人係變態,出入小心D好(真心),同埋有咩事記得第一時間報警,自己同屋企人條命取緊要﹛而且佢恐嚇過你地,你地有理由咁做,其實可以告佢普通襲擊罪





頂部
白色慧星
壹等兵
Rank: 1



UID 34993
精華 0
積分 0
帖子 120
成品數目 0 件
閱讀權限 0
註冊 2008-11-23
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
鋼古魯
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 24228
精華 0
積分 5
帖子 1431
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-15
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 
是不是有什麼地方得罪左人阿?如果佢係一個正常人,應該唔會咁,
佢知5知你阿媽不是本地人?如果佢知道佢有機會係種族''其事''bo
我覺得清者自清,無做過就唔洗怕佢啦,叫你阿媽睇開點,這世界是這樣的了,好多人鐘意得閒無野做搵d野攪下





氣勢!!
頂部
g83n33
壹等兵
Rank: 1


UID 17636
精華 0
積分 0
帖子 174
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 鋼古魯 於 2009-4-2 10:46 PM 發表
是不是有什麼地方得罪左人阿?如果佢係一個正常人,應該唔會咁,
佢知5知你阿媽不是本地人?如果佢知道佢有機會係種族''其事''bo
我覺得清者自清,無做過就唔洗怕佢啦,叫你阿媽睇開點,這世界是這樣的了,好多人鐘意 ...

我全家真係冇得罪過佢...我都係今日先第一次見到佢正面...

頂部
☆斗市民
中尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 13833
精華 14
積分 30
帖子 776
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-6
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:19 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
真係斬你點會同你講?
呢亭人只係識得搞小動作嘅八婆來.......唔使驚.........





頂部
g83n33
壹等兵
Rank: 1


UID 17636
精華 0
積分 0
帖子 174
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 白色慧星 於 2009-4-2 10:46 PM 發表
預言:
9成過幾日叫你封1000利是過佢保平安,

到時記得報警

如果佢咁做的話我一定會報警

頂部
g83n33
壹等兵
Rank: 1


UID 17636
精華 0
積分 0
帖子 174
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ☆斗市民 於 2009-4-2 10:49 PM 發表
真係斬你點會同你講?
呢亭人只係識得搞小動作嘅八婆來.......唔使驚.........

我都係有d .......

頂部
ZII
壹等兵
Rank: 1


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 3204
精華 4
積分 16
帖子 189
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:21 PM  資料  短消息  加為好友 
明顯果個金髮人士係傻架啦,可能有妄想或思覺失調,都係避開佢好d,比佢話算事少,無啦啦拿刀砍人都有可能!!

頂部
魚蛋聰
上校
Rank: 4


UID 9546
精華 0
積分 8
帖子 5297
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-29
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:26 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
呢D唔係叫惡霸...
係叫傻佬..
贈個电話号碼比佢 : 2456 7111
一定畢生受用

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:27 PM  資料  短消息  加為好友 
門窗記得鎖好丫><~~~~~~





頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:28 PM  資料  短消息  加為好友 
地球咁多呢D人,
成日都會出現,
你可以理得幾多個,
你個個都為佢唔開心, 你會好唔得閒,
如果佢身無屎, 佢就唔會咁驚LA,
騙綜緩, 我都出聲LA,
我地唔洗比稅咩,
政府成日養一班唔做野, 係屋企收錢GE人

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魚蛋聰 於 2009-4-2 10:56 PM 發表
呢D唔係叫惡霸...
係叫傻佬..
贈個电話号碼比佢 : 2456 7111
一定畢生受用

我知係咩電話囉

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:20 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver