回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 四月一...大家小心....
monsterken
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 22369
精華 0
積分 9
帖子 2018
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-17
來自 我係大埔人
狀態 離線
發表於 2009-4-1 11:39 AM  資料  短消息  加為好友  添加 monsterken 為MSN好友 通過MSN和 monsterken 交談
四月一...大家小心....

今日中既第一個整惑....
係另外一個討論網頁.....
有人出左以下POST..
攝影器材,可唔可以o係度賣? 唔影相了全賣 5d mk2+400d(不散賣) $8000 16-35 f2.8L mk2 $3500 28-70 f2.8L $2800 70-200 F4L is $3000 50 f1.4 $800 sigma 150 f2.8 marco $1200

BODY我都唔理住, 因為我都係買左無耐....淨睇鏡好似好吸引...
即刻叫女友幫我HOLD....搞依搞跟, 放風俾FRIEND知有荀野執....
點知....搞到一半....我女友話..."小心喎...四月一..."
跟住我無言了...........





2014重燃模火!!!!  .\""""/.
頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-4-1 11:42 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
哈哈!
我剛剛都放左d模型....
好快有人回我!(講笑)
唔會係愚人節掛......

[ 本帖最後由 yiuming 於 2009-4-1 12:13 PM 編輯 ]





存貨太多,時間太少...
頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2009-4-1 11:45 AM  資料  短消息  加為好友 
四月一咪當真!





「戰斧」一種係超時空要塞片內的人型兵器.
「戰斧」一盒自已少有地會完成的模型.
「戰斧」一個當年朋友給自己的花名.
「戰斧」一些過去的回憶.
頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2009-4-1 11:46 AM  資料  短消息  加為好友 
係喎~唔記得今日係西洋人玩人節, 我自己無呢個興趣, 祗係當呢日係記念哥哥日~咋





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
monsterken
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 22369
精華 0
積分 9
帖子 2018
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-17
來自 我係大埔人
狀態 離線
發表於 2009-4-1 11:46 AM  資料  短消息  加為好友  添加 monsterken 為MSN好友 通過MSN和 monsterken 交談
中晒招啦...................
仲諗住執到d平定焦同紅圈鏡





2014重燃模火!!!!  .\""""/.
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-4-1 11:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 monsterken 於 2009-4-1 11:39 AM 發表
今日中既第一個整惑....
係另外一個討論網頁.....
有人出左以下POST..
攝影器材,可唔可以o係度賣? 唔影相了全賣 5d mk2+400d(不散賣) $8000 16-35 f2.8L mk2 $3500 28-70 f2.8L $2800 70-200 F4L is $3000 5 ...

做交易邊度有4月1呢樣野架.





路過既厚多士
頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2009-4-1 11:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2009-4-1 11:46 AM 發表
係喎~唔記得今日係西洋人玩人節, 我自己無呢個興趣, 祗係當呢日係記念哥哥日~咋






「戰斧」一種係超時空要塞片內的人型兵器.
「戰斧」一盒自已少有地會完成的模型.
「戰斧」一個當年朋友給自己的花名.
「戰斧」一些過去的回憶.
頂部
monsterken
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 22369
精華 0
積分 9
帖子 2018
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-17
來自 我係大埔人
狀態 離線
發表於 2009-4-1 11:49 AM  資料  短消息  加為好友  添加 monsterken 為MSN好友 通過MSN和 monsterken 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-4-1 12:18 PM 發表


做交易邊度有4月1呢樣野架.

唔係~~因為個個網頁本身係狗會網頁黎既~~
個個板友本身係好玩得同玩得好喪個類~~~
咁我咪一個唔覺得..................中晒~~~~~~~~~





2014重燃模火!!!!  .\""""/.
頂部
anthony.cky
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 22999
精華 0
積分 15
帖子 2076
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
來自 MK
狀態 離線
發表於 2009-4-1 01:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 monsterken 於 2009-4-1 12:19 發表


唔係~~因為個個網頁本身係狗會網頁黎既~~
個個板友本身係好玩得同玩得好喪個類~~~
咁我咪一個唔覺得..................中晒~~~~~~~~~

您點知佢「好玩得同玩得好喪個類」???





0079 MSV 砌到停唔倒手~~~
頂部
monsterken
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 22369
精華 0
積分 9
帖子 2018
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-17
來自 我係大埔人
狀態 離線
發表於 2009-4-1 01:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 monsterken 為MSN好友 通過MSN和 monsterken 交談


QUOTE:
原帖由 anthony.cky 於 2009-4-1 01:30 PM 發表


您點知佢「好玩得同玩得好喪個類」???

因為我地有聚會呀麻~~同埋成日成班人一齊係個網到傾計





2014重燃模火!!!!  .\""""/.
頂部
char
上尉
Rank: 3Rank: 3
得閑就要慢慢清下d模型


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 286
精華 5
積分 47
帖子 1494
成品數目 47 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-18
來自 模型盒內
狀態 離線
發表於 2009-4-1 01:32 PM  資料  短消息  加為好友 
5d mk2+400d(不散賣) $8000 <-------只係呢個已經知係講笑~





當完成自己期待已久的心愛模型既時候,勝利既光榮係屬於你!!
頂部
monsterken
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 22369
精華 0
積分 9
帖子 2018
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-17
來自 我係大埔人
狀態 離線
發表於 2009-4-1 01:45 PM  資料  短消息  加為好友  添加 monsterken 為MSN好友 通過MSN和 monsterken 交談


QUOTE:
原帖由 char 於 2009-4-1 02:02 PM 發表
5d mk2+400d(不散賣) $8000  

我就係醒唔起本身價錢.............
當左佢係一部50D咁既價錢去比....
中晒~~~~~~





2014重燃模火!!!!  .\""""/.
頂部
巨熊
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34194
精華 0
積分 17
帖子 670
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-7
狀態 離線
發表於 2009-4-1 03:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 monsterken 於 2009-4-1 02:15 PM 發表


我就係醒唔起本身價錢.............
當左佢係一部50D咁既價錢去比....
中晒~~~~~~

頭先係其他壇到見到個題目係..黃大仙龍翔道發生意外6死42傷..- -意為係真.一禁入去..愚人節..XYZ

頂部
monsterken
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 22369
精華 0
積分 9
帖子 2018
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-17
來自 我係大埔人
狀態 離線
發表於 2009-4-1 04:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 monsterken 為MSN好友 通過MSN和 monsterken 交談


QUOTE:
原帖由 巨熊 於 2009-4-1 04:17 PM 發表

頭先係其他壇到見到個題目係..黃大仙龍翔道發生意外6死42傷..- -意為係真.一禁入去..愚人節..XYZ

咁玩到話死人又好似有點兒那個.................





2014重燃模火!!!!  .\""""/.
頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-4-2 12:08 AM  資料  短消息  加為好友 
想不到愚人節都真的害不少人擔憂呢...
這應該是愚人愚己吧...
還是娛人娛己呢...
逃...

頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2009-4-2 02:52 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 4/1/2009 11:46 發表
係喎~唔記得今日係西洋人玩人節, 我自己無呢個興趣, 祗係當呢日係記念哥哥日~咋

who is 哥哥 anyway???





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
Solaraboy
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 25535
精華 0
積分 6
帖子 1430
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-27
狀態 離線
發表於 2009-4-2 03:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2009-4-2 03:22 PM 發表


who is 哥哥 anyway???

張國榮 ah.. T_T

-__-" Can't believe you don't know LAD.. T_T

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 07:53 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver