man3423
少校

UID 26108
精華
1
積分 18
帖子 2403
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-16 來自 hk
狀態 離線
|
|
|
2個「忠實」高達模型迷...
繼上次某位本壇會員發表過一篇無知細路睇高達之後,
今日俾我起北角奇趣見到2個自稱「忠實」高達模型迷嘅F.2-4 少年
內容一如下:
模型迷甲: 「wa, 里隻好似好正喎.」
模型迷乙: 「哦, 里隻咪係迷惘綠色機lo.」
模型迷甲: 「你又知佢叫綠色機?」(佢明明望住個盒, 大大隻字寫住GREEN FRAME... )
模型迷乙: 「eh...因為我係忠實高達模型迷呀嘛!」(里個叫原因 ...)
模型迷甲: 「你係嘅話咁我係咩呀.」( )
......
內容二如下:
模型迷乙: 「呀上次我冇落保護油搞到隻野花唒.」
模型迷甲: 「係?里到有得賣咩?」
模型迷乙: 「拿, 里支就係la.」(但係佢手上嗰支係☆★牌模型膠水 )
......
內容三如下:
模型迷甲: 「wa, 艾斯亞( )呀! 好正咁喎.」(明明攞住00 GUNDAM )
模型迷乙: 「嗰到仲有部新出嘅1/100華塞亞添.」(明明攞住SERAVEE... )
模型迷乙: 「部武者同獨角獸(閃版)唔錯wo, 買番去上埋保護油應該會仲正」(心諗: 隻模型俾佢咁上模型膠水真係 )
.......
仲有d gag 野, 不過唔講住lo...聽到佢地自稱忠實高達模型迷真係差d笑左出黎
|
|
|
|
|