回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 1/24 Auto start RX-93 Hi-NU Head (Update 07.20)
balcony
平民
Rank: 1


UID 19976
精華 0
積分 2
帖子 40
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-16
狀態 離線
發表於 2009-7-16 03:06 AM  資料  短消息  加為好友 
1/24 Auto start RX-93 Hi-NU Head (Update 07.20)

此首辦整體機動意念及其設計都好認真~底讚!

開工ing....套件組裝後真係好宏偉~興奮




感應開關及自動機械組件又真係幾好玩!


此首辦生產質素無疑係好高,但其面相造型真係.....

整容手術ACTION!!殺殺殺!


狠狠地分解...有d肉痛



再組裝膠片整形,只用膠紙貼上先量度清楚細節,以免出錯 ...so sleepy....待續

[ 本帖最後由 balcony 於 2009-7-20 05:41 PM 編輯 ]

頂部
balcony
平民
Rank: 1


UID 19976
精華 0
積分 2
帖子 40
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-16
狀態 離線
發表於 2009-7-16 03:36 PM  資料  短消息  加為好友 
再來...

昆西醫生整容手術第二ball


第一次玩原子灰,因溝速乾液出錯衰了兩三次 ...最後都OK控制到,原子灰用來造型都相當唔錯。
面部初型暫且成形...繼續測試度位~左右每邊闊多3-4mm至夠...

頂部
balcony
平民
Rank: 1


UID 19976
精華 0
積分 2
帖子 40
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-16
狀態 離線
發表於 2009-7-16 03:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 athrunmoon 於 2009-7-16 11:17 AM 發表
呢隻係唔係可動版?之前我都想買隻擺係房門後面。
不過出到去問價先知好貴,買唔起。

冇錯~這是可動版 你是否問完成品價錢?

頂部
balcony
平民
Rank: 1


UID 19976
精華 0
積分 2
帖子 40
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-16
狀態 離線
發表於 2009-7-17 04:56 PM  資料  短消息  加為好友 
Update

胸上裝甲太細...唔夠氣勢 !




頂部
balcony
平民
Rank: 1


UID 19976
精華 0
積分 2
帖子 40
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-16
狀態 離線
發表於 2009-7-20 05:10 PM  資料  短消息  加為好友 
update...





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:17 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver